צ'ינו בתחתוני-נמר

צ'ינו בתחתוני-נמר

אחח.. הבחור הזה, הורס. שם ז על העולם ורגיש אל העולם - והכל בטיימינג והמינון הנכון. ובכלל, התוכנית האחרונה היתה ענקית ומצחיקה במיוחד! התלבושות במסיבה היו נהדרות וכל המתמודדים נראו טוב על המסך. החברות בין שני וצ'ינו מתהדקת וזה מחזק את שני ונותן לו ביטחון. הימים הקרובים יהיו מתוחים בוילה וכל המתמודדים יתנו את השואו של העולם! יש למה לצפות ושווה לראות.
 

1ליאורוש

New member
התבלבלת? הבחור הזה...ערס

מה קורה פה לכולם? אתם לא רואים , שהוא בכלל אוטיסט? התחום הריגשי שלו מתאים לילד בן שנה, כשהחברה שלו בשיא הביאוס של החיים, הוא בא ומביא לה צרפתית, מה קורה לכם? האם כולנו הפכנו לערסים? האם הכשרון כבר לא קובע? האם כנות ויכולת לבכות, אין לה משמעות? רק ערסיות ואטימות...מי שבוחר בצ'ינו הוא גועעעעעללל כמוהו...איכס.תעשו טובה, תוכיחו שאתם עוד שפויים, ותבחרו בדניאל להישאר.
 
חשוב ../images/Emo41.gifמישהו קרא מה כתבו על צינו

בעיתון יום שישי של מעריב ? יותר נכון בחלק של "תרבות מעריב" למי שלא- יש שם כתבה שלמה על צינו בעמוד 7 שבסוף הסיכום של הכותב היא -- " צפו בו ( בצינו) בפרויקט Y הוא הכוכב הראשון והגדול ביותר של תוכניות המציאות .לא שרון ולאר יואב...אלא משהו שונה לגמרי- ערס מהחלל החיצון שחדור באנרגיות שרק מקסם השווא הכלומניקי של הריאליטי טי-וי יכול לעורר...
במידה וצ'ינו יהיה האחרון שישרוד מפרויקט Y אזי יהיה אפשר לומר בבטחה שתוכניות המציאות הצליחו להותיר את חותמם על התרבות הישראלית, בדמותו של הטיפוס הכי דמיוני (????) שאי פעם נראה על המסך ??????????
 

רק רגע1

New member
גם מערכת הפרוייקט קראה

ולכן לכלכה 25 דקות על הבכי של דניאל. שלא אשמע משוחד אני בעד צ'ינו.
 
למעלה