צימרים.

Nillie

New member
צימרים.

אני מניחה שזה קורה הרבה בפורום הזה, אבל גם אני רוצה המלצה לצימר. עם זאת, לי יש טוויסט אישי מעניין - אני מעוניינת בצימר שאין בו שטיחים, וילונות (מעבר למינימום האפשרי), כיסויי מיטה צמריריים וכולי. אני אלרגית לאבק (אלרגיה שהחריפה מאוד בזמן האחרון) וככל שהמקום נקי יותר וכמות הבדים\קישוטים חסרי תכלית בו מזערית יותר, כן ייטב לי. כמו כן, שיהיו חלונות גדולים כמה שיותר כך שאפשר יהיה לאוורר את המקום. המטרה היא צימר באיזור הכללי מאוד גליל-כנרת-גולן, במחיר שווה לכל נפש (משהו כמו אלף שקל לסופ"ש, פחות אם אפשר), עם הפינוקים הנחוצים (DVD, ג'קוזי או משהו, איזו מסעדה טובה בקרבת מקום), ועם אווירה נחמדה באופן כללי. עדיפות למקום בעל אופי לבן, ביתי ונקי מאשר מקום בעל אופי רומאנטי וקיטשי. יש למישהו המלצות ורעיונות? האירוע, אגב, אם זה מעניין מישהו, הוא חזרתו לארץ של החצי הגברי אחרי מספר חודשי היעדרות. תודה רבה לכל העונים, נילי.
 

drtrip

New member
הי נילי,

הייתי הולכת על בקתות העץ של סוזאנה בשדה אליעזר, ואמירה וגורג ביסוד המעלה, רשמתי זאת למעלה כבר כתשובה לגולשת אחרת. פשוט הדירות שלהם מאווררות מאוד ונראה לי שזה יתאים לך. לא הייתי לוקחת בקתת עץ במקרה שלך. בהצלחה!
 

hhh האחת

New member
המלצה-

צימר "שמיים וארץ" במושב אמירים...זה בתוך מבנה של בית, ככה שאין עץ. סדיני כותנה לבנים ונקיים, ובאמת שהכל מאוד נקי ומואר, יש אומנם וילונות רומאיים נגד השמש בבוקר, אך אני זוכרת שאפשר להוריד אותם. מקום בעיצוב מאוד יפה, בעלת הצימר היא מעצבת פנים, אז יש בו בהחלט טאץ' מיוחד. תחפשי בגוגל, יש להם אתר... אה, ואני יודעת שכל יום יש להם עוזרת בבוקר, כי אני זוכרת מיד שהלכנו משם הגיעה העוזרת לנקות, אז ככה שאין חשש לאבק.
 
למעלה