צימרים, חיילים, ותחבורה ציבורית

צימרים, חיילים, ותחבורה ציבורית ../images/Emo13.gif

שלום לכולכם
אני והחבר רוצים לצאת לחופשה קצרה במהלך ספטמבר, או באוקטובר אחרי החגים. יש לנו מספר בעיות:
תקציב. משכורת חיילת צנועה (399.70 ש"ח בחודש) לא מאפשרת לי להתפרע יותר מדי.
תחבורה. רכב יהיה לנו רק בסוף השבוע - ואז מחירי הצימרים גבוהים יותר, ופרק הזמן שיעמוד לרשותנו קצר יותר. המקומות היחידים שחשבתי שנוח להגיע אליהם בלי רכב הם ראש פינה וחצור הגלילית. מצד שני, המחירים שם יקרים בהרבה לעומת מושבים קטנים בסביבה, אך אני לא מכירה את הישובים האלו מבחינת נוחות ההגעה אליהם בתחבורה ציבורית. מישהו יכול לעזור עם המלצה על צימר טוב ומפנק, שניתן להגיע אליו גם באמצעות תחבורה ציבורית (או שהמחירים לסופ"ש לא גבוהים מדי), במחיר של לא יותר מ-400 ש"ח ללילה (ורצוי אף פחות...
)? תודה רבה מראש!
 
אגד

לקווים בין עירוניים מאספים של אגד יש תחנות בכניסה לכמעט כל ישוב כיום, בתדירות משתנה. יכול להיות שתיאלצו להחליף 2-3 אוטובוסים (תלוי מאיפה אתם יוצאים) - אבל תגיעו בסופו של דבר לכניסה ליישוב המבוקש. הישובים עצמם די קטנים, אז לא אמורה להיות בעיה ללכת 10 דקות ולהגיע לצימר המבוקש. פרטים במודיעין אגד 03-6948888 או באתר אגד באינטרנט. חופשה מהנה!
 
אבל מה עם השעות?

יש אוטובוסים בשעות סבירות? מה הדרך הכי טובה לברר את זה? עם בעלי הצימר עצמם?
 

harhanegev

New member
ראש פינה וחצור הגלילית

מתל אביב (ומעוד כמה מקומות צפונית לת"א) יש אוטובוסים תדירים כמעט בכל שעה, ולא רק המאספים עוצרים בראש פינה וחצור הגלילית, אלא גם קוים מהירים. יש אפילו אוטובוס חצות כל לילה (למעט שישי בלילה כמובן) ב-00:00 בדיוק, מתל אביב לקרית שמונה דרך ראש פינה וחצור הגלילית. אם תרשמו שמות ספציפיים של ישובים, אשמח לבדוק מה המצב לגביהם. לא לסמוך על מה שבעל הצימר אומר, כי: [1] יש לו אינטרס שתבואו אליו [2] אולי הוא בעצמו לא נוסע באוטובוסים, והוא ניזון משמועות לא מדוייקות ו/או לא עדכניות עוד דבר, אם אין מידע באתר של אגד יש עדיין עוד חברות (כמו למשל נתיב אקספרס בגליל) שמפעילות תחבורה ציבורית.
 
תודה רבה!

כמו שאמרתי, אני יודעת שיש הרבה מאוד קווים לראש פינה וחצור, אבל מחירי הצימרים שם גם גבוהים לעומת הצימרים בישובים קטנים אחרים...
 

harhanegev

New member
נו, אז:

תנו שמות של ישובים אפשריים, ואשמח להגיד מה קורה לגביהם.
 

yonitbrk

New member
מה עם נסיעה ברכבת?

עד כמה שזכור לי יש הנחות לחיילים. אתם יכולים להגיע עד עכו ומשם להמשיך עם קווי הגליל,מוניות שירות ,לכיוון נהריה, יש את בית קי, בית הארחה לא יקר, אירוח כפרי שמרת, בקיבוץ, שם העלות לזוג היא משהו כמו 360 שח ללילה, עם ארוחת בוקר בלבד.אך הקיבוץ לא רחוק מנהריה, או מעכו, ואז אפשר לשלב בילוי בערים אלו כולל ארוחות במסעדות הלא יקרות שם, ואשר פתוחות כל השבת.
 
אנחנו מעדיפים צימר ../images/Emo13.gif

ארוחת בוקר מעט פחות חשוב - תמיד אפשר לקנות כמה מצרכים או אפילו להביא קורנפלקס מהבית... תודה על העזרה!
 

yonitbrk

New member
יש לך עוד קיבוץ בכניסה הדרומית

של עכו - כפר מסריק, להם גם צימרים וגם אירוח כפרי. לא זכור לי מה המחיר שהם מבקשים.
 

harhanegev

New member
הנחות??? זה חינם!!!

נכון להיום, חיילים וחיילות בשירות סדיר נוסעים חינם ברכבות, ובאוטובוסים ציבוריים של כל החברות, למעט קוי האוטובוסים היוצאים מאילת או מגיעים אליה.
 

ה דרומי

New member
וגם אם ברכבת עד לנהריה לסגור

אם בעלי צימר בסביבה הקרובה שיאספו אותכם מהתחנה. גם תמורת סכום כול שהוא אם ה ירצו תשלום או לא?.
 
למעלה