צילצול חזק לנוקיה 6230

castroman

New member
אני מניח שאת זה הוא ניסה...

ובקשר לצלצול מתחזק לא ממש יעיל.
 
תודה על התגובה אבל כבר ניסיתי את

זה . המצחיק הוא שכאילו יש מגוןן מאוד רחב של צילצולים ובעצם אין כלום.
 
אבל איך הצילצולים של ה 6230 לא

מספיק חזקים בשבילה הר זה ספיקר והוא נותן עוצמה חזקה מאוד של צילצול ופי הניסיון שלי עוצמת הצילצול בנוקיה הזה היא חזקה מאוד
 
למעלה