הנה זה בא ...
באדיבותו הרבה של מר כרובי , מנהל הפורום שלנו, פנו אלי מערוץ הנשיונל גאוגפיק הישראלי (יותר נכון פנו אליו, אבל לולה הטילה וטו...), והם מתכוונים לעשות כתבה על קהילת האופנוענים בארץ. מיד קפצתי על המציאה , והצעתי להם את פורום האופנועים שלנו כדוגמא לחיי החברה של האופנוענים, מה שנקרא - לגעת בפורום , הסאגה

... מחר בשעה 18:30 נפגשים בנחשונים לקרטינג (תיאמתי עם דוד) למספר מיקצים והקפות על המסלול ... מחיר מיקצה הוא 55 ש``ח, שווה את ההשקעה. מי שהיה יודע ומי שלא, באמת הגיע הזמן ! חוויה וכיף לא נורמאלי ! ובכל מקרה, לפגוש את החבר`ה אף פעם לא הזיק ! מעבר לכך, נוכל לספר להם כמה אופנוע זה נחמד וכיף, ופתרון תחבורתי נח ויעיל. חשיפה זה דבר חשוב ! מה עוד ? לאחר מכן נמשיך ביחד למפגש, והם יצלמו גם שם. זהו ! עוד שאלות ? להתראות מחר בקרטינג נחשונים. איך מגיעים ? ראש העין מכירים ? תפתחו מפה - www.mapa.co.il תקישו נחשונים, ותמצאו את זה. לא מסובך !