ממה שלי ידוע ואני אברר את השאר
במהלך השבוע מטרודן קיבלה על המכונה כסף תחת הגדרה של "טוטאל-לוסט" מהרגע שחברת מטרודן או כל אדם אחר שרכבו הוגדר ככזה שאין כדאיות לשפץ הוא מועבר לרשות חברת הביטוח שמקבלת את הבעלות על מה שנשאר מהרכב ומכאן היא מוציאה אותו למכרזים, או לפירוק או לשיפוץ (אם יש קליינטים פוטנציאלים) וזה לדעתי מה שקרה עם המכונה הספציפית הזו. מי שקנה את המכונה לחברת הביטוח אלה "מרכבים" שמכרו אותה כמשופצת ל"קווים"
ממה שלי ידוע ואני אברר את השארתראה...
אני יודע של-4092 במשך המון זמן לא היה סידור קבוע כי לא רצו לנהוג בה, וגם בתור נוסע שידע מה עבר עליה לא הכי נעים לי לנסוע בה, אבל אין ספק שאם המצב של המכונה הוא שעדיין משתלם לשפץ אותה, אז מטרודן יכלו לשפץ אותה ולהשבית, אבל לא למכור. אנחנו יורדים פה על קווים שקנו אותה, אבל לכל עסקה יש שני צדדים, ומטרודן מכרו מכונה שעברה פיגוע תמורת כסף... על זה לא חשבתם... יש כאן כמה נקודות שמעניינות אותי: 1. האם קווים יזמו את המהלך, או שאולי מטרודן פנו אליהם? 2. מה יותר נורא, עצם הקניה של קווים, או עצם המכירה של מטרודן? 3. האם מטרודן מכרו את המכונה כדי להרוויח כסף? או שקווים קנו אותה כי המחיר שלה היה זול והדגם התאים להם? 4. למה מטרודן לא רצו לשפץ אותה, וקווים כן? זהו בגדול.
במהלך השבוע מטרודן קיבלה על המכונה כסף תחת הגדרה של "טוטאל-לוסט" מהרגע שחברת מטרודן או כל אדם אחר שרכבו הוגדר ככזה שאין כדאיות לשפץ הוא מועבר לרשות חברת הביטוח שמקבלת את הבעלות על מה שנשאר מהרכב ומכאן היא מוציאה אותו למכרזים, או לפירוק או לשיפוץ (אם יש קליינטים פוטנציאלים) וזה לדעתי מה שקרה עם המכונה הספציפית הזו. מי שקנה את המכונה לחברת הביטוח אלה "מרכבים" שמכרו אותה כמשופצת ל"קווים"