צילום -

yanivG

New member
צילום - ../images/Emo53.gif

אשמח לקבל מידע אודות צלם בשם "שבי - קדם" מ "צילום אחר"
 

dorlim

New member
וגם...

ברשימה של גני כנען. קיבלנו עליו המלצות טובות, אבל לא ראינו, כך שאנחנו לא יכולים להעיד ממקור ראשון.
 

אינצה

New member
רק לעדכן אתכם

אני בטוחה שחלקכם כבר יודעים, אבל זה לטובת אלה שלא: אני יודעת את הדברים הבאים ממקור ראשון: על מנת להיכנס לרשימת מומלצים של מקום מסוים צריך לשלם כסף והרבה! גני האירועים גובים סכומים של מאות דולרים מבעלי המקצוע ויש גם כאלה שמגזימים (חוות רונית למשל) וגובים בנוסף סכום כסף על כל אירוע שהם עושים במקום. ל-כ-ן!!! מה שאנחנו יכולים לעשות זה פשוט לסמוך על המלצות של חברים, אנשי הפורום וכו´! אסור לסמוך על רשימות המומלצים של הגנים שלא משקפות כלום... ובהמשך להמלצות (האמיתיות) על צלמים אני שוב רוצה להמליץ בחום על הצלם המקסים שלנו - ספי מגריזו 427585-052 שמעבר להיותו צלם מעולה הוא גם אדם מקסים!
 

dorlim

New member
ידוע

ולכן, ציינו שקיבלנו עליו גם המלצות נוספות... בכל מקרה, מה שאת כותבת חשוב ביותר וצריך לשים לזה לב!
 

tooshtoosh

New member
סוף סוף מישהו מוציא את האמת לאור...

לרשימות מומלצים אין שום ערך מוסף מעבר לדפי זהב רגיל... ואגב זה נכון גם לגבי כל פרסום אחר כולל מתחתנים למינהו. אין שום מסננת בודאי שלא מקצועית. מי שמשלם נכנס. לכו אך ורק על המלצות של חברים, ורצוי תמיד לראות בעיניים שלכם אלבומים אמיתיים שנמסרו לזוג, ולא אלבומי דוגמא. בהצלחה לכולם:)
 

אתי@

New member
מסיכמה ../images/Emo45.gif זה נכון לגבי הכל

תמיד כדאי להסתמך בעיקר על המלצות של חברים
 

יעל_ב

New member
בקשר לשבי קדם...

אני מכירה זוג שלקח אותו והיה צאד מרוצה. שניהם מבינים בצילום ועוד לפני שדיברו על חתונה, ידעו כל אחד בנפרד שהם מעוניינים בו. כשנפגשו איתו בקשר לחתונה הם ראו אלבומים ואמרו שהתמונות שלהם יצאו יפות בדיוק באותה מידה. אז תבקשו לראות אלבום, ואם תהיו מרוצים, אתם יכולים להיות בטוחים. השם שלו הגיע לאוזניי רק אחרי שסגרתי עם צלם אחר, אחרת הייתי הולכת לראות גם עבודות שלו. בהצלחה
 

asrach

New member
שבי קדם

אנחנו שמענו על שבי קדם וקיבלנו המלצות חמות מאוד על דרך הצילום שלו ועל התמונות שיוצאות. אך... לאחר שנפגשנו איתו ודיברנו גילתי שמעבר לתמונות יפות באלבום חשוב גם הקליק שנוצר בין נותני השירות ביום הגדול שלנו . מאוד חשוב לי לומר שלא תראה בזה אזהרה על הצלם וזאת משום שלדעתי מאוד חשוב שכל זוג יפגש עם הצלם וכל נותן שירות אחר כי אולי אני לא חיבבתי אותו ואתם מאוד תאהבו אותו. מה שכן יאמר לזכותו, יש לו תמונות מקסימות ומאוד אומנותיות. שווה להפגש איתו. דבר חשוב מאוד שיש לשים לב אליו זה לראות אלבום חתונה של זוג אחד שהתחתן לאחרונה ולא קולז´ של כמה חתונות באלבום אחד.
 
למעלה