צילום מס' 211: אביתר רייטרRRRRRRRRR

מצב
הנושא נעול.

oren*

New member
פריטים יפהיפיים, ומושכים גם מבחינה

צילום מס' 215: אביתר רייטרRRRRRRRRR
פריטים יפהיפיים, ומושכים גם מבחינה
עיצובית. תודה על התמונות דר' אביתר
 
חכה, עוד לא גמרתי - יש עוד אבל

פריטים יפהיפיים, ומושכים גם מבחינה
עיצובית. תודה על התמונות דר' אביתר
חכה, עוד לא גמרתי - יש עוד אבל
במקום להעלות את העוד הזה לאתר הפורום, אני עסוק בלענות על שאלות אז תנו לי עוד 10 דקות ברייק כדי להעלות עוד קצת. תודה !
 

alantan

New member
מעניין לראות את התקדמות האינפלציה

חכה, עוד לא גמרתי - יש עוד אבל
במקום להעלות את העוד הזה לאתר הפורום, אני עסוק בלענות על שאלות אז תנו לי עוד 10 דקות ברייק כדי להעלות עוד קצת. תודה !
מעניין לראות את התקדמות האינפלציה
בשנות השישים, עלה הלו"ז 10 אג', בשנות השבעים עלה ל-20 אג' ועד סוף שנות השבעים, עלה כבר 50 אג', שזה במטבע של היום 0.005 אג' של שקל חדש.
 

alexUK

New member
ומרנין לדעת גם ש...

איזה יופייייי
אין כמו עיצוב ישראלי של פעם...
ומרנין לדעת גם ש...
קרוב לשלושים וחמש שנה עברו ועדיין המפה אקטואלית (כמעט, לדימונה אין רכבת כבר) גיחי.
 

יהוושע

New member
א י ז ה י ו פ יי!!!!!!!

צילום מס' 218: אביתר רייטרRRRRRRRRR
א י ז ה י ו פ יי!!!!!!!
אביתר , סוף סוף נוסטלגיה כלבבי , אני זוכר את הלוחות האלה כאילו היה זה אתמול . עד שנת 73' - 74' בערך , הלוחות היו בצורת מחברת שמדפדפים בה , אח"כ זה הפך לדף אחד בעל שני עמודים שמתקפל בכמה קיפולים . עם פתיחתה של תחנת חיפה בת גלים , שונה הלוגו הישן ( שהיה יפה פי אלף ) והפך לצילום של רכבת בתחנת בת גלים . הרכבת המצויירת בלוגו הישן היא בת דמותם של קרונועי האסלינגן ( אהוביי ) בצביעתם המקורית כשהגיעו ארצה , האין זאת?דווקא מעודד לראות שמאז התרחבו קווי הרכבת , אם כי לא מספיק , ונוספו קווים חדשים וציוד מודרני . וכול הכבוד לחן שמצא את הלוחות הנהדרים . " יישר כויח " !!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה