צילום בתחנות הרכבת

מצב
הנושא נעול.
צילום בתחנות הרכבת

צילום בתחנות הרכבת
היום בבוקר השכמתי קום וערכתי סיור משלי בתחנות החדשות - לא זול כשבאים מחיפה, אבל בהחלט היה שווה את הכסף (תמונות בכתבה ב'חדשות הרכבת' בעדכון הבא). חוץ מזה שמאוד נהניתי, רציתי לשתף אתכם גם בעובדה שמנהלי התחנות בשלוש התחנות החדשות שיתפו פעולה ואיפשרו לי לצלם בחופשיות לאחר שהסברתי שדיברתי עם דובר הרכבת והוא אמר שלצילומים רגילים (כלומר, ללא היערכות מיוחדת או צילום טלוויזיה) אין צורך באישור מיוחד מלבד תיאום עם מנהל התחנה. מנהל התחנה בתחנת רמלה היה נחמד במיוחד, אבל גם האחרים בהחלט שיתפו פעולה ורציתי לשתף אתכם בהרגשתי שאולי אנחנ ובפתחו של עידן חדש ביחסי חובבי רכבת - רכבת. כמובן שהפצעתו של עידן כזה תלויה לחלוטין בכל אחד מאיתנו ומחברנו - אנחנו חייבים לנהוג באחריות, ולא לעשות שטויות, ובשביל לשמור על יחסים טובים עלינו לשמור על תיאום עם הגורמים האחראים בשטח. ((( דרך אגב - נכון לשעות הצהריים עברו בכפ"ס כבר כ-800 נוסעים וברמלה כ-100, כאשר בראש העין צפון דווח על עסקים כרגיל, ואפילו מעט טובים יותר מאלו של יום מקביל בתחנה המקורית ))
 
אכן....

צילום בתחנות הרכבת
היום בבוקר השכמתי קום וערכתי סיור משלי בתחנות החדשות - לא זול כשבאים מחיפה, אבל בהחלט היה שווה את הכסף (תמונות בכתבה ב'חדשות הרכבת' בעדכון הבא). חוץ מזה שמאוד נהניתי, רציתי לשתף אתכם גם בעובדה שמנהלי התחנות בשלוש התחנות החדשות שיתפו פעולה ואיפשרו לי לצלם בחופשיות לאחר שהסברתי שדיברתי עם דובר הרכבת והוא אמר שלצילומים רגילים (כלומר, ללא היערכות מיוחדת או צילום טלוויזיה) אין צורך באישור מיוחד מלבד תיאום עם מנהל התחנה. מנהל התחנה בתחנת רמלה היה נחמד במיוחד, אבל גם האחרים בהחלט שיתפו פעולה ורציתי לשתף אתכם בהרגשתי שאולי אנחנ ובפתחו של עידן חדש ביחסי חובבי רכבת - רכבת. כמובן שהפצעתו של עידן כזה תלויה לחלוטין בכל אחד מאיתנו ומחברנו - אנחנו חייבים לנהוג באחריות, ולא לעשות שטויות, ובשביל לשמור על יחסים טובים עלינו לשמור על תיאום עם הגורמים האחראים בשטח. ((( דרך אגב - נכון לשעות הצהריים עברו בכפ"ס כבר כ-800 נוסעים וברמלה כ-100, כאשר בראש העין צפון דווח על עסקים כרגיל, ואפילו מעט טובים יותר מאלו של יום מקביל בתחנה המקורית ))
אכן....
חן, האם מנהל התחנה ספר לך שעוד מישהו בקש ממנו לצלם? שמחתי מאוד שמנהל תחנת כ"ס היה נחמד אלי ואפשר לצלם ללא כל עיכוב....


ב6/5 זה קורה. אני נרשמתי. ואת/ה?
 

אדיה

New member
רשמים מתחנת ראש העין

צילום בתחנות הרכבת
היום בבוקר השכמתי קום וערכתי סיור משלי בתחנות החדשות - לא זול כשבאים מחיפה, אבל בהחלט היה שווה את הכסף (תמונות בכתבה ב'חדשות הרכבת' בעדכון הבא). חוץ מזה שמאוד נהניתי, רציתי לשתף אתכם גם בעובדה שמנהלי התחנות בשלוש התחנות החדשות שיתפו פעולה ואיפשרו לי לצלם בחופשיות לאחר שהסברתי שדיברתי עם דובר הרכבת והוא אמר שלצילומים רגילים (כלומר, ללא היערכות מיוחדת או צילום טלוויזיה) אין צורך באישור מיוחד מלבד תיאום עם מנהל התחנה. מנהל התחנה בתחנת רמלה היה נחמד במיוחד, אבל גם האחרים בהחלט שיתפו פעולה ורציתי לשתף אתכם בהרגשתי שאולי אנחנ ובפתחו של עידן חדש ביחסי חובבי רכבת - רכבת. כמובן שהפצעתו של עידן כזה תלויה לחלוטין בכל אחד מאיתנו ומחברנו - אנחנו חייבים לנהוג באחריות, ולא לעשות שטויות, ובשביל לשמור על יחסים טובים עלינו לשמור על תיאום עם הגורמים האחראים בשטח. ((( דרך אגב - נכון לשעות הצהריים עברו בכפ"ס כבר כ-800 נוסעים וברמלה כ-100, כאשר בראש העין צפון דווח על עסקים כרגיל, ואפילו מעט טובים יותר מאלו של יום מקביל בתחנה המקורית ))
רשמים מתחנת ראש העין
אכן, כפי שהוזכר בדיון קודם, יש סימנים מובהקים שמדובר בכשל תכנוני. על סמך ביקורי שם היום הנה מספר רשמים: א.מבחינת מקומות החניה וארגון השטח - דווקא נראה טוב (ויראה טוב יותר כשיושלם הפיתוח הסביבתי). יש מקומות בולטים לאוטובוסים ואפילו התרשמתי שיש סנכרון סביר עם הגעת הרכבת. נראה כי משתמשי התחנה המגיעים ברכבם הפרטי יודעו על הפתיחה ואין בעיות התמצאות בתוך המתחם החדש. ב. מבנה התחנה - יש עוד חודשים של עבודה אינטנסיבית. בפירוש התחושה היא של תחנה שנפתחה בטרם זמנה! ג. בעיות בטיחות: בתוך המתחם חסרים שלטי זכות קדימה לרכב וכן ההשתלבות של כלי רכב היוצאים ממנו לכביש 5 או 444 ברמה נמוכה מאוד - רמפות בשיפועים חזקים, מסלול השתלבות קצר מאוד, סימון מבלבל על הכביש ועוד. זה אולי עונה על הצרכים של משאיות באתר בניה פעיל אך רחוק מלענות על הסטנדרטים של תחנת רכבת שמכבדת את עצמה. ד. תכנון דרכי הגישה - אולי הסעיף העגום ביותר ואיני בטוח אם יוכל לבוא על תיקונו בקרוב. כיום יש למתחם כניסה יחידה - ממחלף קסם באמצעות כביש הגישה לכביש 5 מערב (מכביש 444 או 6) ושתי יציאות - אחת צמודה לכניסה היחידה ומאפשרת נסיעה מערבה והשניה צפונה יותר בכביש 444 ומאפשרת נסיעה דרומה. עבור משתמשים רבים מדובר בסידור מסורבל מאוד. זה במיוחד מרגיז שכן עקב הקמת חוצה ישראל יצרו את הגשר המונומנטלי של כביש 5 ועיוותו את כביש 444 ואחרי כל זה הגישה לתחנת הרכבת נראית כמו אלתור לא מוצלח!! מסקנה: צריך סבלנות להסדרת חלק מהנקודות שהעליתי. מענין יהיה לראות בסטטיסטיקות הנוסעים כיצד השפיע ה"מהפך" שעבר קו ראש העין והאם הנוסעים החדשים מכפר סבא לא יקוזזו חלקית עם נוסעים נוטשים מראש העין וסגולה! יובל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה