צילום בתחנות הרכבת
צילום בתחנות הרכבת
היום בבוקר השכמתי קום וערכתי סיור משלי בתחנות החדשות - לא זול כשבאים מחיפה, אבל בהחלט היה שווה את הכסף (תמונות בכתבה ב'חדשות הרכבת' בעדכון הבא). חוץ מזה שמאוד נהניתי, רציתי לשתף אתכם גם בעובדה שמנהלי התחנות בשלוש התחנות החדשות שיתפו פעולה ואיפשרו לי לצלם בחופשיות לאחר שהסברתי שדיברתי עם דובר הרכבת והוא אמר שלצילומים רגילים (כלומר, ללא היערכות מיוחדת או צילום טלוויזיה) אין צורך באישור מיוחד מלבד תיאום עם מנהל התחנה. מנהל התחנה בתחנת רמלה היה נחמד במיוחד, אבל גם האחרים בהחלט שיתפו פעולה ורציתי לשתף אתכם בהרגשתי שאולי אנחנ ובפתחו של עידן חדש ביחסי חובבי רכבת - רכבת. כמובן שהפצעתו של עידן כזה תלויה לחלוטין בכל אחד מאיתנו ומחברנו - אנחנו חייבים לנהוג באחריות, ולא לעשות שטויות, ובשביל לשמור על יחסים טובים עלינו לשמור על תיאום עם הגורמים האחראים בשטח. ((( דרך אגב - נכון לשעות הצהריים עברו בכפ"ס כבר כ-800 נוסעים וברמלה כ-100, כאשר בראש העין צפון דווח על עסקים כרגיל, ואפילו מעט טובים יותר מאלו של יום מקביל בתחנה המקורית ))
צילום בתחנות הרכבת
היום בבוקר השכמתי קום וערכתי סיור משלי בתחנות החדשות - לא זול כשבאים מחיפה, אבל בהחלט היה שווה את הכסף (תמונות בכתבה ב'חדשות הרכבת' בעדכון הבא). חוץ מזה שמאוד נהניתי, רציתי לשתף אתכם גם בעובדה שמנהלי התחנות בשלוש התחנות החדשות שיתפו פעולה ואיפשרו לי לצלם בחופשיות לאחר שהסברתי שדיברתי עם דובר הרכבת והוא אמר שלצילומים רגילים (כלומר, ללא היערכות מיוחדת או צילום טלוויזיה) אין צורך באישור מיוחד מלבד תיאום עם מנהל התחנה. מנהל התחנה בתחנת רמלה היה נחמד במיוחד, אבל גם האחרים בהחלט שיתפו פעולה ורציתי לשתף אתכם בהרגשתי שאולי אנחנ ובפתחו של עידן חדש ביחסי חובבי רכבת - רכבת. כמובן שהפצעתו של עידן כזה תלויה לחלוטין בכל אחד מאיתנו ומחברנו - אנחנו חייבים לנהוג באחריות, ולא לעשות שטויות, ובשביל לשמור על יחסים טובים עלינו לשמור על תיאום עם הגורמים האחראים בשטח. ((( דרך אגב - נכון לשעות הצהריים עברו בכפ"ס כבר כ-800 נוסעים וברמלה כ-100, כאשר בראש העין צפון דווח על עסקים כרגיל, ואפילו מעט טובים יותר מאלו של יום מקביל בתחנה המקורית ))