ציירים בעידן הדיגיטאלי (1 מתוך 2)

SCaToPHaG

New member
ציירים בעידן הדיגיטאלי (1 מתוך 2)

למי שמכיר את התחום ולמי שלא, אני מצרף כאן לינקים של ציירים מדהימים שמשתמשים בwacom ופוטושופ ככלי העבודה שלהם. מי שזה מעניין אותו, שיחקור את האתרים, ויבקר בלינקים, אני בטוח שאין כאן אחד שלא יתרשם ויזיל ריר על טונות הכשרון שיש ליוצרים הצעירים (לפעמים מאוד) האלה. תהנו, ואם יהיה ביקוש אצרף עוד לינקים
 

SCaToPHaG

New member
אה, כן:

א) שאתם באתר של זאאבי (www.sijun.com/dhabih/mainscreen.html)לא לשכח לבקר בפורומים הידועים שלו ב) כשאתם באתר של מאלינס (www.goodbrush.com) בשום פנים ואופן לא לדלג על ציורי הmatte, אותם ציורים סופרפוטוריאליסטיים שאנחנו בכלל לא יודעים שהם ציורים. מדהים.
 

oren*

New member
סקטו, אתה ענק

העבודות של עדי גרנוב הפילו אותי, הייצורים והאופנועים שהוא מאייר בעץ ומתכת - מושלם. ובכלל, כל האתרים שהצגת כאן (חלקם הכרתי בעבר). תודה רבה. אין לי את האוכל שאתה אוהב, אז קח את זה -
 

genotip

New member
זה אוכל מאוד קל להכנה, יש לכולם...

קוראים לזה חרא!!! כן כן הדבר הזה שרובנו עושים כשהולכים לשירותים. או שהפרות והכבשים עושים. אז הוא אוהב לאכול את זה. ובגלל זה פירוש שמו זה "אוכל צואה". ואני אסביר כפי שהוא הסביר לי "אנלוגיה לחיים... מטאפורה... אוכל חרא". ואם לא הבנתם אני לא מתכוון להסביר לכם. יום טוב אריאל
 

oren*

New member
המממ... את מוזמנת לבדוק את פירוש

הכינוי שלו ואז לראות אם את מסוגלת להכין את מה שהוא אוהב לאכול.
קבלי 7.5 על רצון להיכנס למטבח ולבשל - למרות התדמית הפמיניסטית
 

nina@

New member
סקטופג בתאבון ../images/Emo6.gif

בישלתי במיוחד בשבילך מנה שמתאימה למי שאוכל הכל - לא מכיל ירקות
 

SCaToPHaG

New member
נינה! נמאס לי מהפסטה זכוכיות שלך!

תגווני קצת, כמה אפשר לאכול פסטה זכוכיות?!
 

nina@

New member
סקטופג! ../images/Emo2.gif

מה אתה רוצה? אתה לא מוכן לאכול ירקות ואתה אוכל כל יום מה אפשרויות כבר יש לי לגוון לך ? וזכוכיות זה בריא, מלא ויטמינים ומחזק מאוד (זוכר ב´אוז´? )
 

nina@

New member
תודה כובענית

אני בישלתי וצילמתי במו ידי ד"ש לחתול צ´שייר ממני
 
נינה זה את בישלת? ../images/Emo5.gif ../images/Emo5.gif

מה זה?!! אוכל מעוצב - ועיצוב אכיל?
יש משמעות מאחורי המנה הזו? סטירה פוליטית שקשורה לאיטלקים? לא פלא שסקטופג מעדיף לאכול דברים "אחרים" שיבוא אלי המסכן, ואני אכין לו סושי מאצות ירוקות ותרד 8 בסולם הירוקת על המתכון המקורי
(הורדתי לך ניקוד כי אין שם אפילו טיפה אחת ירוקה!)
 
מדהים, אין מילים. ../images/Emo2.gif

את חלקם הכרתי מזמן. goodbrush האגדי הוא הטוב מכולם לדעתי. העבודות האלה משאירות אותך בפה פעור לזמן רב..
 
למעלה