ציטטת איקידו

eytanbm

New member
ציטטת איקידו

"באייקידו אין נקמה אבל יש: 'התור שלי'" (המקור לא ידוע)
 

amir_aikido

New member
פשוט היה חסר שם

הסמיילי פשוט היה חסר שם על מנת לתת את הרוח הנכונה
 

eytanbm

New member
אמיר, למען האמת, אני אשם!

בכוונה לא שמתי אותו, כי רציתי ליצור סקרנות. לצערי המניפולציה שלי התפוצצה בפני ונהייתה פרובוקציה. אז אמשיך ברמז נוסף: העולם מתחלק לשלושה סוגים של אנשים - אלא שיודעים מתמטיקה ואלה שלא... איתן
 

קוזושי

New member
../images/Emo5.gif ציטטת איקידו?

אפילו בתור בדיחה זה מגעיל. ורחוק מאד מלהיות אייקידו.
 

בודוקאן

New member
הבנתי אחרת../images/Emo13.gif

אני מבינה את זה כבדיחה נחמדה. אפילו שנונה. זה מזכיר לי סיפור שהמורה שלי סיפר לי: הוא היה במחנה אימונים ביפן עם הנבחרת היפנית. אחד המאמנים הבכירים הזמין אותו לארוחה יחד עם עוד כמה מאנים זרים. אכלו, שתו, צחקו וכו'. פתאום היפני אומר: now we tell a joke! ואז סיפר בדיחה וכמובן שכולם נורא צחקו. יש משהו בטכניקה הזו.
 

WaveGal

New member
ולי קרה ההפך:

נתתי הרצאה באוניברסיטת וואסדה (בטוקיו) ואף אחד לא צחק מאף אחת מהבדיחות שלי. אפילו לא חיוך! האשמתי את האנגלית שלי ושלהם וחששתי שאולי הם גם לא הבינו את ההרצאה. :-~ אחר כך הסבירו לי שיפנים לא צוחקים מבדיחות ספונטניות כי הם חוששים שאולי זו לא הייתה בדיחה אלא פאדיחה ואז הם יעליבו את הדובר. בקיצור, הייתי צריך לומר: "ועכשיו בדיחה:..." אגב, הם הבינו את ההרצאה טוב מאוד. אחרי שהחוקר הבכיר הכריח סטודנט לשאול שאלה והסטודנט שאל שלוש (לעניין), התברר שלכל סטודנט היו שלוש שאלות. מאוד מסודרים היפנים!
 

eytanbm

New member
קוזושי יקר וכל מי שלא הבין

זו לטעמי בדיחת איקידו נחמדה, יכול להיות שצריך קונטקסט כדי להבין אותה. בד"כ אני מספר אותה כאשר אני מלמד טכניקה שכוללת אלמנטים של הגנה עצמית ולכן ניתנת לביצוע שעשוי לסכן ו/או להכאיב לבן הזוג לאימון. אז זה חלק מהבקשה שלי לדאוג ולשמור על בריאות החברים לאימון. אני מקווה שעכשיו כולם מבינים. אשמח מאוד לענות על שאלות נוספות בנושא. גם אשמח לקבל הסבר על מה שגרם לך להגיב עם פרצוף ירוק.
 
הומור, באמניות לחימה ???

כבר שמתי לב שהומור מתקבל כאן בהרמת גבה ותמיד יש מי שיפגע מכך. אולי כדאי לכל העוסקים בפירוש הבדיחות והבנת ה"משמעויות העמוקות" לבחון מהי הסיבה האמיתית לרגישות.
 

בודוקאן

New member
שי במטותא

אתה מסיק מסקנות כוללניות על סמך התנסות אישית אחת שלך, שהיתה כרוכה בהתבדחות, בלשון עדינה, לא מוצלחת. גם ההשלכה הנוכחית, לא מוצלחת יותר. הומור מתקבל כאן תמיד ברוח טובה, והפורום הזה משופע בהומור משובח. הומור לא מוצלח, אכן מתקבל כאן כהומור לא מוצלח. זה לא המקרה הנוכחי. היתה כאן אי הבנה קלה, שתוקנה.
 

דו קרב

New member
שי, ראית את ההורסקופ שלך בתפוז ?

זהו מיקום לא קל, שעלול להביא איתו פתיל קצר ורגזני,ותגובות קיצוניות כשדברים קורים בלי שליטתנו. מה לעשות כדי לא להרוס קשרים יפים תוך כדי? להשקיע יותר בעובדות ופחות ברגשות, לשתף פעולה עם אחרים ולא להלחם בהם, ובעיקר לתת לאלה שנמצאים בסמכות מעליכם קצת יותר קרדיט ואפשרויות בחירה, ופחות לחפש אותם ואת העימותים איתם. זה בהחלט יקל על שני הצדדים... בגללך אני עוד יאמין באסטרולוגיה.
 
למעלה