ציטטא יפה ששווה דיון..

sahr12

New member
ציטטא יפה ששווה דיון..

להתאהב זה קל, אפילו להישאר מאוהב זה לא קשה, הבדידות האנושית היא סיבה מספקת לכך. אבל המשימה הקשה והראוייה יותר היא למצוא חבר, שדרך נוכחותו המתמדת אנחנו הופכים בהדרגה לאדם שתמיד רצינו להיות. אנה לואיז סטרונג. יש לכם-ן אחד\ת כזה\ו? (זה יכול להיות חבר, חברה,בעל,אישה,אבא,אימא) ידוע לכם מי אתם? ומה הייתם רוצים להיות?
 

Night Light

New member
יש לי כזה.

לא בעלי, לצערי. אידיאל לחוד ומציאות לחוד... אבל יש לי חבר טוב שעושה אותי אדם טוב יותר רק בזכות ההקשבה שלו אלי והקבלה שלו אותי ללא תנאים. וזה הדדי. הוא האח הגדול שאין לי, האינפוזיה שאני צריכה כדי לעבור את התחלואים של העולם הזה
והוא מלמד אותי לאהוב את עצמי. גם הבן שלי ככה. חוויה מתקנת בשבילי. ילד יוצא דופן ומדהים, ולראות את העולם, ובתוך העולם את עצמי, דרך העיניים של הילד - עושה אותי אדם טוב יותר.
 

sumerfield

New member
המדריך ספינינג שלי מהבוקר...

"להתחתן זה פשוט, החוכמה היא להשאר נשואים...." "עדיף להיות אופטימי ולראות שטעית, מאשר להיות פסימי ולגלות שצדקת..." רוצה עוד ?
 
מרוב דיבור

על ספינינג, נראה לי שיום בהיר אחד, אכנס לעניין. קצת מוזר לי, בתור מי שמעולם לא התנסתה בשיעור כזה :) <גם הילדה שלי בממליצות>
 
בועז... היית פעם בשיעור?

אם לא... שווה להגיע לשיעור ניסיון... חוויה כייפית.. והכי נעים ביום שישי בצהריים. (רק תוודא שבועז מעביר ת'שיעור...)
 
אהלנות גם לך.. ../images/Emo13.gif

ראית איזה אתר הרביץ בועז? עוד לא ראיתי ת'שינויים שעשה במכון... יש לי תחושה שבקרוב אהיה שם שוב... [לא ידעתי שכשנכנסים לספורט מתקשים להתנתק..
)
 
האמת שהמשפט הראשון תפור עלי....

טוב לדעת שיש כאלה שמעבירים מסרים טובים כאלה לקהל המתאמנים שלהם... גם אני מאלה..
 

sahr12

New member
חחחחח..ממשגורוספיניניג..חחחח

אהלן יקירי.. ...ומה עם המדריך עצמו? יש לו אחד שהיה רוצה להיות כמוהו?
 
מצאתי לי מודל לחיקוי

יש לי מתאמן אחד, בן 56 שיצא לפנסיה מוקדמת מתעשיה אוירית, תימני ממזר שטס כל רבעון לתאילנד לאיזה חודש, חי כמו מלך מאיזה 8000 ש"ח בחודש ומצידו שימות העולם.
 

sahr12

New member
חחחחחחחח..בטח אלמן..חחחחחח

יצא לך לשוחח איתו?ל/שמוע השקפת חיים? הם בדרך כלל..קלילים כאלו..
 
בודאי שתהיתי על השקפת עולמו

וככה הוא אומר לי במיבטא של ח' וע'. "בח'ייך, מה אישה רוצה? זין בטוח' וצ'ק פתוח'" "ומה גבר רוצה?" הוא מקשה "מזון בצלחת ויופי של תחת". הבטחתי לחשוב על זה לקראת האימון הבא.
 
למעלה