ציטוטים מהקטלוג של פוקס

בובסטר

New member
ציטוטים מהקטלוג של פוקס

לא ברור לי למה אני עושה דברים שאני יודעת שיעצבנו אותי... אחרי שגמרתי להתעצבן בדקתי ואכן צדקתי - משרד הפרסום הוא זרמון הזרעון. מקומו של הקטלוג שהונח ליד דלת דירתי הוא (היישר) לפח המיחזור, אבל כנראה אני מזוכיסטית: "... זה הזמן להזיז את התחת, להצמיח כנפיים ולטוס לקנרבל בברזיל. טירוף החושים, מיליוני האנשים וכמות הנשים שתחווה שם, מצדיקים אפילו טיסת צ'ארטר מצ'וקמקת...". "אחרי שכבשנו את מכסיקו קיבלנו תיאבון. כזה שרק חתיכה עסיסית כמו ברזיל יכולה להשביע... אנחנו אוהבים את הבשר שלנו שזוף, ואתם?!". "ביום רוכבים על הגלים, בלילה על התיירות". והכי עצוב: "בקצב הסמבה או איך להכניס ברזילאית למיטה בחמישה צעדים. צעד ראשון: הגישוש. החברים סיפרו לך על הישבנים של הברזילאיות. הגיע הזמן שגם אתה תתפוס אחד... כמו בכל מקום בעולם, גם הברזיאליות חושבות רק על איך להשיג את מה שנמצא במכנסיים שלך. הארנק. זה הזמן לשלוף אותו ולשלם על הקפרינייה שלה. עכשיו הבשיל הרגע לרמוז לה בעדינות שהגיע העת להתחפף לאיזה מוטל זול. תגיד לה "בום בום" והיא תבין". מאחר ואני עוזרת לבעלי בקניית הבגדים וממש לא מתאים לי שהוא יהפוך ל"מגניב" כמו הגברים שהקטלוג מיועד אליהם - לפחות אותנו פוקס הפסידו.
 

בנניטה

New member
../images/Emo31.gif

אני חושבת שב"רוכבים על תיירות" הם באמת התעלו על עצמם...
 
פוקס מוחרמים אצלנו מ-ז-מ-ן

שום שמעאטֶה לא שווה את העצבים והחוצפה. מה ששבר אותנו היו הפרסומות לפוקס לילדים עם שתי הילדות שרבות על ילד אחד בפיק אפ בר אפלולי.
 

maz

New member
במקרה הזה - אני מאשימה גם את ההנהלה

הראל ויזל הוא זה שאמר פעם באיזשהי תוכניות קשקשת בטלויזיה שהוא לא רואה בעיה בשימוש במוטיבים מיניים בפרסומות לבגדי ילדים. גם ילדות בנות 8 זה סקסי
 

nyoseph

New member
../images/Emo31.gif

לא שזה מפתיע אותי. בכל הנוגע לפוקס וטי. אן. טי הם מזמן פסולים אצלי
 

אנקדוט

New member
מגעיל ../images/Emo31.gif

לא נכנסתי לשם כבר שנים- בגלל הפרסומות, ובגלל האיכות.
 
עוד פרסומת מגעילה -

לא זוכרת איך קוראים לזה - לדאורדורנט לכל הגוף פרסומת שמראה איך כל הבחורות לא עומדות בריח הזה ומתנפלות עליך ועוד למטה של המסך כתוב - "רוצה מתנה את הספריי שיעזור לך להשיג בחורות?"
 

havat

New member
ואני לא אוהבת פרסומות של קום איל פו

כל הפרסומות שלהן מתייפיפות כאלה, כל מיני דיבורים על זכויות האישה, ושיוויון, ושלום. באמת מסרים יפים ונאים, אבל אז מגיעים לחנות ורואים שהסמרטוט הכי פשוט שם עולה איזה 1000 שקל. איכשהו אצלי בראש זה לא מתיישב ביחד...
 

מישל ר

New member
זוועה. הצצתי היום בקטלוג שהונח

על מפתן ביתנו. כרגיל - תמונות חושפניות, פוזות שלקוחות מסרטי פורנו, והרבה תמונות ללא חלק עליון (של הבנות). לא ברור לי מה עובר להם בראש.
 
למעלה