ציטוטים מהקטלוג של פוקס

ט ו ש ה

New member
אצלי ניסו להניח אותו...

דגש על "ניסו" כי תפסתי את הבחור שחילק אותם ואמרתי לו לא לשים אצלי. כמובן שבדרך חזרה למטה מהקומה העליונה הוא השליך קטלוג שכזה על המפתן שלנו. רק מה? בדיוק יצאתי לזרוק את הזבל, לקחתי את הקטלוג וזרקתי אותו בחזרה לעגלה שלו. הוא עוד הסתכל עלי במבט עקום ואמר לי שהוא "חייב לחלק אותם". עניתי לו בחביבות שזה שהוא חייב לחלק עוד לא אומר שאני חייבת לקבל, ושיחלק את הזוועתון הזה למישהו אחר.
 
מסכן... בסך הכל מישהו שמנסה

להתפרנס. וזה לא שהוא גמר את העבודה, הרים טלפון למנכ"ל פוקס וסיפר לו מה קרה, וישר המנכ"ל ממש התבייש. בסך הכל מישהו שבכלל לא עובד בחברה ההיא, וכנראה מקבל ממש מעט כסף, ועכשיו הוא גם צריך לספוג עלבונות על משהו שלא קשור אליו בכלל. לא נראה לי שזאת הדרך.
 

ט ו ש ה

New member
תראי

מכיוון שאני לא קונה בפוקס, את הכסף שלי הם לא רואים. אם לא הייתי מבקשת ספציפית שלא יניח לי את הדבר הזה על מפתן הדלת, לא הייתי אומרת כלום ובטח שלא רודפת אחריו, אבל ביקשתי בצורה מאד מנומסת, והוא אמר שאין בעיה - לא רדפתי אחריו בגלל הקטלוג כמו בגלל העובדה שהוא שם עלי פס אחד גדול. אני מכבדת את העבודה שלו, ואני מכבדת את הצורך להתפרנס אבל לא מקובלת עלי הדרך שבה זה נעשה. עצם העובדה שמדובר היה בקטסטרופה הזאת היא שולית לענין, ההתנהגות שלו עצמו לא הייתה מקובלת עלי
 
הבנתי.

כנראה שזאת פשוט הבעיה שלי, ושאני קצת מרחמת מדי על אנשים בעבודות מהסוג הזה, תמיד לוקחת מהם פליירים ברחוב ודברים כאלה, למרות שהם באמת מעצבנים המון פעמים.
 

ט ו ש ה

New member
אני גם מבינה אותם

וגם אני לוקחת פליירים ברחוב, ומתמודדת עם הררי הג'אנק בתיבת הדואר שלי, אבל בחייאת - ביקשתי, ויפה, עם חיוך. ה"דווקא" הוא זה שהפריע לי כל כך. הרי בינינו, את המכסה שלו הוא יחלק, זה לא משנה אם זה בבית שלי או בבית של מישהו אחר, אז למה ההתעקשות הזאת?
 

פומפיה

New member
יש כתבה מעניינת ב"הארץ" היום

על זה שפוקס משקיעים במותג ולא במוצר הקטלוג עם המסרים השוביניסטיים, אגב, "יגיע לכל בית בישראל"...
 

פודקה

New member
אישית בעלת הבית הזאת

דפקה לקטלוג בעיטה והעיפה אותו לקיבינמט לא שווה להתכופף בשביל זה
 

nyoseph

New member
../images/Emo6.gif ואנחנו בכלל לא קיבלנו אותו

ככה זה כשגרים ב"פריפריה".
 
אלינו לא הגיע הקטלוג

ולפי מה שאתן אומרות - ממש לא הפסד גדול
 
ניסיתי להימנע אבל אני חייבת

בננות זה כולה קטלוג של מותג אופנה שפונה לקהל יעד מאוד מסוים (וזה לא אנחנו) נכון השפה בוטה ודי נמוכה אבל ראבאק אולי אני מפגרת או חסרת ערכי מוסר (אולי שניהם?!) לא מצליחה להבין מה הביג דיל? תמונות חושפניות? בדיחות מפגרות וגסות? מה סה"כ קרה לדעתי זה טיפה מתחסד בעצמי איני קונה בקסטרו בגלל שהם משתמשים בפרוות וזו התעללות מה רע בקצת עירום בהסכמה מלאה של המצולמים לא העליבו שם אף אחד (אותי כאשה עירום נשי ובדיחות גסות לא מעליב) לא פגעו באף אחד באמת לא מבינה שמישהו יסביר לי מה כל כך נורא קרה?
 
לא הגזמנו בכלל

אבל בשביל להסביר את כוונתי, אני צריכה לחשוב כמה דקות, כי אני לא יודעת מאיפה להתחיל בכלל...
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

גם אני לא מבינה.
 
אוקיי, אסביר את כוונתי

זילות האישה = התייחסות לאישה כאובייקט מיני התייחסות לאישה כשפנפנה, התייחסות לגוף האישה, ככלי שחושפים אותו- להנאתו הצרופה של הגבר רמזים שאפשר לעשות בגוף האישה מה שרוצים (לרכב עליה?? מה השלב הבא, לאנוס אותה?) ומה שמרגיז כאן, זו כבר לא האופנה, שמכתיבה גוף נשי עם גיזרה מאוד לא מתאימה לנשים, אלא המסרים! המסרים המזלזלים של הפרסומות, שמשמרים תפיסות סטראוטיפיות מיניות. יש לזה חציל, השלכות מרחיקות לכת, שבאות לידי ביטוי, לא רק באופנה, אלא גם בעולם העבודה והתעסוקה, וגם בחיי הנישואין, ובכלל בכל תחום בו עוסק האדם. (ולמען הסר ספק, בדקתי שוב את תשובותי, ולא מצאתי שם שכיניתי אותך או את מחשבותייך כ"דפוקות". אם לא הובנתי כראוי אני מתנצלת, אך באמת שלא אמרתי את זה).
 
למעלה