ציור על זכוכית - עבודות מרהיבות שלי

חגיתלהב

New member
אוי, זה נשמע ה-מ-ו-ן עבודה ../images/Emo178.gif אבל יוצא יו

יופי
 

moncha

New member
סלים תודה על השיתוף וההסברים

לא מעט עבודה אתה משקיע אבל ככה זה שעושים עבודות יד אומנותיות, כולנו מכירים את זה. אין לחם חינם. האם הציור מצריך קיבוע בחום או מספיק ייבוש באויר ? האם אתה עובד גם אם התזת צבע בלחץ אויר? אני לא מכירה את הצבעים שציינת וזה נשמע מעניין. לגבי המחיר אני מסכימה איתך שזה יכול להיות יותר זול מויטראז' אבל יותר יפה מויטראז'...אני ממש חולקת על דעתך. זה פשוט משהו אחר. אבל זה עניין של טעם וריח!!! כשאתה עובד עם שבלונה או דוגמאות של שבלונה זה לא נראה ויטראז' למרות שזה עדיין מאוד יפה והעבודה שלך מאוד מדוייקת לפי מה שרואים בצילום. נשמח לראות עבדות שלך גם בהמשך. שיהיה לך בהצלחה בחנות, תודיע שפתחת שנבוא לבקר.
 

יקנעמית

New member
תרשו לי.....אז ככה....

בציור על זכוכית מגיעים לרמות דיוק וביצוע פרטים קטנים כמעט כמו בציור על נייר. בוויטראג' יש התייחסות רק לקווים כלליים ברמת העיקרון. מה שכן....ויחי ההבדל הקטן.....וויטראז' אמיתי (יש כמה בלופים בשוק) ישרוד מאות שנים ואילו צבעי הזכוכית דוהים די מהר, תוך שנים בודדות, בחשיפה לשמש, ולא דוהים בכלל בלי חשיפה זו. לפני כ-8 שנים ציירתי את חלונות בית הכנסת במושבה יקנעם וכיום, כשאני מבקרת שם אני רואה את ההבדל בין חלונות מזרחיים לאלו שלא.....המזרחיים דהו. ציור על זכוכית מעולה לחלונות פנימיים, ויטרינות, תמונות קיר, מראות וכו'. זוהי טכניקה ואומנות נפלאה. הצבעים שסלים משתמש בהם הם הטובים ביותר שיש בשוק....צבעי וואקו....וזאת מנסיוני הרב . רציתי להראות לכם כמה תמונות אבל המחשב שלי ממאן להקטין לי את התמונות ואינני מוצאת פתרון לצערי.
 

SHAIZOLIT

New member
סלים, האם צבעים אלו עוברים שרפה בתנור.

והיכן אתה רוכש אותם תודה מראש
 
תודה על ההסבר, סלים

העבודה באמת נשמעת לא פשוטה, אבל התוצאות שוות הכל! האם הדוגמאות הן מקוריות שלך? לגבי ההשוואה לויטראז', מסכימה עם שרה שאין מקום ואין צורך להשוות, יש מקום לכולם.
 

forestdevil

New member
סלים, תודה על ההסברים וברוך הבא, בקשה קטנה:

זכור בבקשה כי הפרסום על גבי הפורום אסור. שמור בבקשה להבא על הכללים. אתה מוזמן להמשיך לגלוש ולהיות חבר פעיל וקבוע בפורום. בברכה, אור.
 
למעלה