ציור דיגיטלי שסיימתי עכשיו

TheDUKE

New member
ציור דיגיטלי שסיימתי עכשיו

5 שעות עבודה מ4 בלילה... על פוטושופ וזו התוצאה.. (לומר את האמת זו העבודה הראשונה שלי שבה אני מצייר נטו בפוטושופ) נ.ב אה כן.. זה פורטרט עצמי :)
 

manic_subsidal

New member
ממש מגניב

השיער יצא מטורף אבל אני חייב לציין שהחולצה ממש ממש הורסת לי .... נראה כאילו לא היה לך חשק יותר להשקע ועשית את זה מהר מדי כדי לסיים כי רואים שאתה יכול לעשות אתזה הרבה יותר מושקע ובחרת שלא... אז אני לא ממש יודע מה להגיד אבל השאר נראה ממש טוב... נראה קצת קודק כמו איזה villan מקומיקס :)
 

TheDUKE

New member
החולצה זה בכוונה

מן הסתם יכולתי להמשיך את הציור אבל לא רציתי סתם ראש מבצבץ ולא רציתי ראש עם החולצה , החלטתי להפשיט את הצורה של החולצה ולהדגיש את הציור היותו ציור ולא עיבוד ממוחשב.
 

TheDUKE

New member
למה כולם נתפסים לחולצה?

ככה אני אוהב לצייר, לא לזרום עם כולם, להיות ייחודי ועצלן אני לא.
 
הקו שלה פשוט לא טוב כמו שאר העבודה

וגורע מאוד מהכלל. המברשת הרכה והמטושטשת כל כך באה לא טוב עם הכתמים החזקים והחדים מהראש. נסה לעשות שוב עם קוים חדים וחזקים יותר (או אפילו לעבור עם מחק ולחדד איתו את הקוים הקיימים).
 

TheDUKE

New member
אבל זה כל הרעיון שמאחורי היצירה

ואני אומר יצירה ולא ציור מכיוון שיש רעיון מעבר לציור, ביצירה יש גם תוכן.
 

Sp00nk

New member
לא יודע,

לי זה נשמע כמו תירוץ. "אתה צריך לתקן את א', ב', וגם ג'." "לא זה בסדר, ככה התכוונתי שזה ייצא. אני לא צריך לשפר שומדבר, אני רק רוצה מחמאות בבקשה." תקשיב, אם אתה לא מחפש לקבל הצעות לשיפור, אולי כדאי שתרשום את זה כבר בהודעה הראשונה: "אני מעלה את היצירה אך ורק להתרשמות שלכם. אני לא רוצה שום ביקורות. תודה." זו בקשה סבירה ולגיטימית כמו כל אחרת. -דן.
 

TheDUKE

New member
שיישמע לך איך שאתה רוצה

לא ציפיתי למחמאות, הבהרתי רק מדוע עשיתי מה שעשיתי, אם זה עדיין לא נראה לך, חבל. :)
 

gavriel15

New member
יחסית לעבודה ראשונה

נראה טוב אבל זוהי ממש ההתחלה (שכבה שנייה נגיד):)
 
למעלה