ציור אילוסטרציה ראשון שלי

CriminAl

New member
ציור אילוסטרציה ראשון שלי

לקח לי קצת זמן עם הקטע של ההצללות אבל בסוף הסתדרתי (אני חושב) מקווה לשמוע הערות/הארות
 

Neo1

New member
מה זה אמור להביע?

לא לטעמי, אני ממליץ לך לחום להשתמש עם המברשת בפלאש (אני אישית משתמש ב-MX) ותנסה לעבוד ביותר עדינות... ככל שתתאמן תקבל יותר נסיון, תצייר תמחוק ושוב... אחרי שאתה מסיים אנ יאוהב לבמן את הכל וללחוץ על ה"ריכוך" של הקווים עושים זאת ע"י בחירת הציור כולו ובחירה בחץ השחור בתפריט הכלים, ואז בתחתית הכלים יש כפתור עם ציור של קו גלי. תלחץ עליו. ולבסוף בשביל הפינישים ניתן לשחק עם גבולות הקווים (למתוח.. ועוד) תנסה לחשוב לפני שאתה מצייר, אם יש לך מטרה או מושר השכל שאתה רוצה להביע באיור. בהצלחה בהמשך...
 

Neo1

New member
אופס.. כמה תיקונים... ../images/Emo13.gif

לחום = בחום לבמן = לסמן מושר = מוסר כתבתי מהר....
 

enbalush

New member
הוא לא ביקש להעביר מסר!

אפשר להעלות כאן איורים גם בשביל ביקורת טכנית, אני דוקא כן אהבתי, אבל הצבע שיוצא החוצה נראה חסר שליטה וממוחשב, אפשר לצאת מהקוים, זה יכול להוסיף, אבל זה עדיין לא זה. בשאר יש דברים לא רעים בכלל.
 

oren*

New member
האיור הזה מזכיר קריקטורה בעיתון

יומי ובאמת שלא הייתה סיבה להציג אותו כאן בלי לפגוע, אבל לאיורים המוצגים בפורום כדאי שיהיה איזה שהוא ערך מוסף וכאן נראה כאילו חיפפת ומיהרת להעלות את הדברים מבלי להקפיד על הקווים (שלא לדבר על המסר, הצבעים, איכות הגשת העבודה). המושג "ציור אילוסטרציה" לא קיים כי התרגום של "אילוסטרציה" מאנגלית הוא "איור". בחודשים האחרונים זה הפך טרנדי להשתמש במושג "אילוסטרציה" בכדי לתאר איורים סכמתיים העושים שימוש במספר צבעים נמוך בכדי לתאר סצינות ריאליסטיות, אבל לא כל איור בשני צבעים עונה על הקריטריונים הללו (לא לשכוח שיש כאן גם פורום אמנות) יש לי דז´ה-וו עם "הלכלוכים של בן".
 

SCaToPHaG

New member
סוף סוף, הודעת המנהל המיוחלת

באמת תהיתי מה מקומם של לא יותר מציורים של ילדים בכיתה ב´ בפורום תקשורת חזותית.
 

elad_t

New member
מה אתם אומרים על הרעיון להציע

עוד איזה פורום...איור למשל? או שנראה לכם שעדיף שזה יכנס תחת כאן, או תחת אומנות?
 

GuyMan

New member
אני הייתי מאד שמח

אם לאיור היה פורום משלו. עד עכשיו פשוט לא הייתה מסגרת לזה.
 

GuyMan

New member
ההבדל הסגנוני בין העיגול החלק

של קונטור הפרצוף לבין שאר הקווים המשורבטים, ביחוד האוזן, עושים את העבודה ללא נעימה. כל דבר צריך להתייחס למשנהו ולא להיות מנותק.
 

GuyMan

New member
סגנון זה עולם חדש משלך

נניח שאתה מצייר יד בסגנון מסויים; למשל בסגנון של רותו מודן או ענבל הופמן. אתה תוכל לדמיין די בקלות איך ייראה הבנאדם, הבית שלו, הכלב שלו בקיצור הכל.
 
למעלה