ציוד להחלפת פאנצ´ר...?

צבתות

New member
ציוד להחלפת פאנצ´ר...?

קניתי לא מזמן ג´ק מתנפח. נחמד, אבל למרות שרשום שהוא מתאים ל-עד 2 טון, והרכב שלי (שברולט אסטרו) משקל כולל 1.8, הוא רק נדנד אותו, לא יותר. יכול להיות שהוא לא מתאים למכוניות גבוהות... בכל אופן, התלהבתי מהג´ק ההידראולי. האדום עם הגלגלים במוכרים באוטו דיפו ב- 180 שקל (179.99 פעם אחרונה שבדקתי לפני כמה חודשים). השאלה היא, אם זה מתאים לרכב שלי, כאמור שברולט אסטרו. מישהו יודע? הוא מספיק ל-2 טון, אבל השאלה אם הוא מתרומם מספיק גבוה. יש עוד מכשיר שעבדתי איתו לא מזמן להחליף פאנצ´ר. זה משחרר ברגים של הגלגל, מתחבר למצת. אחלא דבר! עם הידית של האוטו היה לוקח לי יומיים לפרק, והייתי יוצא כולי נוטף זיעה. עם ה"מקדחה" הזו, טק טק טק בלי להתאמץ שיחררתי את הברגים בדקה. מישהו יודע כמה זה עולה? יש המלצות לסוגים?
 

שי ©

New member
קניתי השבוע את הג´ק עגלה

באוטו דיפו עבור 90 ש"ח. מבדיקה שערכתי, הוא לא מעניק גובה הרמה רב יותר מאשר ג´ק סטנדרטי של פרייבט. תבקש מהחבר´ה באוטו דיפו לצאת איתו החוצה ולבדוק אם הוא מתאים לך. שי
 

© DrorZi

New member
תגיד לי כל שבוע יש´ך פנצר ../images/Emo35.gif

כמה ציוד אתב מחזיק כדי להחליף גלגל
אני לא זוכר כמה מרים הגק האדום, יש לי אותו והוא מעולה, אבל אני לא מחזיק אותו באוטו, הוא כבד מידי, באוטו ל"אם נתקע" יש גק מספריים. בשני המקרים אתה צרך הגבהה כי האוטו שלך גבוהה ואתה תבזבז מרווח הרמה עד שתגיע לשלד. הזבהה טובה זה קורות עץ קצת יותר גדולות מהגודל של הגק.
דרור זי.
 

צבתות

New member
שמע...

לפני משהו כמו שנה היה לי פאנצ´ר. למזלי הצלחתי לנסוע 200 מטר עד לפאנצ´ר מאעכר, ככה שהיה לי מזל. לפני משהו כמו חצי שנה היה לי פאנצ´ר (רכב אחר), למזלי היה איתי עוד מישהו, ובכל זאת עבדנו כמו חמורים, רק היה לנו מזל שהציוד היה מתאים לרכב. שבוע שעבר, היה לי עוד פאנצ´ר (הרכב הראשון...), שאגב, היה לו פאנצ´ר גם לפני שבועיים (לא איתי, מישהו אחר נהג בו). אבל היה לי את המתקן הזה לשחרור של הברגים, שבמקרה התאים גם לג´ק, ככה שגם להרים את האוטו הלך קלי קלות. ברכב האישי שלי יש ג´ק מספריים, אבל הראצ´ר שמשמש כידית מקולקל (מסתובב לשני הכיוונים). קרעתי את כל הצפון בחיפוש אחרי ראצ´ר כזה, ומצאתי רק אחד קטן, בלי מומנט כמעט. אני חושב ש: א. זה רק עניין של זמן עד שיהיה לי פאנצ´ר (זה המזל שלי, מה לעשות...). בנתיים היה לי מזל (אם אפשר לקרא לפאנצ´ר מזל), שהייתי קרוב לפאנצ´ר מעאכר, ופעם השניה שהיה איתי עוד מישהו, וגם בשלישית, שהיה לי ציוד (פנס, כי זה היה בלילה, ואת ה"מקדחה" לברגים). אז אי אפשר לסמוך על המזל יותר מידי, והייתי רגוע יותר אם היה לי ברכב ג´ק טוב שאפשר לסמוך עליו, פנס, ואת המקדחה. ב. גם אם לא יהיה לי פאנצ´ר בזמן הקרוב או אפילו עם הרכב הזה, הציוד הזה יעבור בעתיד מהרכב הנוכחי לחדש, כשאני אקנה אחד חדש (עד שיבנו את המכוניות האלה שמרחפות על הכביש, מודל 2999). אז אני לא מבין, הג´ק עגלה כמו שהוא גם לא מספיק גבוה?? אני צריך לסמוך על זה שאני יתקע במקום שיש בו קורות עץ/אבני מלבניות? או שאני צריך להסתובב באוטו עם קורות ואבנים??
 

GPZiv

New member
לפני כמה חודשים

היה לי פאנצ´ר בסובארו. החלפתי את הגלגל בעזרת כל הציוד המסורתי שהיה ברכב וכעבור 10 דקות לא הייתי שם וקצב הלב והנשימה היו נמוכים כתמיד. זה הסובארו או אני?
 

צבתות

New member
../images/Emo13.gif

א. זה הסוברו. ב. תלוי איזה ציוד היה לך. לי למשל הציוד לא הכי תקין...
 

© DrorZi

New member
מה לעשות ואסטרו זה משאית ולא

רכב פרטי צריך ציוד אחר ... אם צריך תשים עם הגק 2 אקרשטיינים גם עובד טוב
דרור זי.
 

שי ז.

New member
אם מדובר בגלגל אחורי תמקם את הג´ק

מתחת לסרן ואז אין בעית גובה (גם צריך להרים הרבה פחות כי לא צריך לעבור את כל מהלך המתלה). לגבי גלגל קדמי אני מאמין שמהלך של כל ג´ק נורמלי יספיק.
 

itzik93

New member
הג´קים במרבית ה GMC דורשים...

הגבהה מלאכותית כלשהיא. רצוי להחזיק איזו לבנת אקרשטיין אחת לפחות (רצוי 2) באוטו בצמוד לג´ק המסורתי הקיים ברכב - על כל צרה שלא תבוא. בנוגע לג´ק ההידראולי - דבר מצויין בכל מה שקשור לתיפעול כללי והרמת הרכב בפרט... בנוגע לגובה ההרמה שלו - סביר להניח שאלו בטווח המחירים שלך לא יספקו לך יתרון משמעותי על הג´ק המכאני המסורתי. אגב, במקום לסחוב פנצ´ריה ניידת ברכב (
) תתקין צמיגים חדשים תואמים לתנאי הנסיעה שלך ותגיד שלום יפה לפנצ´רים
באופן עקרוני, אחת ל X זמן אין בעיה מיוחדת להשתמש בכלים הסטנדרטיים שיש ברכב. איציק
 
למעלה