צורות תקשור וקבלת מידע
לפני כשבועיים ימים שוחחתי עם ידיד (דננו בנושא מסוים)הוא אמר לי שעליו לנסוע בעוד שלושה ימים באוטובוס.באותו רגע ראיתי בראייה פנימית (ממש כבראיה רגילה) מה יקרה באוטובוס ומי יהיה ומה עליו לעשות,כולל ציון מקומות הישיבה. לאחר כעשרה ימים התוודה הדבר כנכון,והכל אכן התרחש כמו שתארתי.זהו סוג התקשור השכיח אצלי ביותר. הוא נובע מתוך הרגל ל``שוטט`` באמצעות התודעה אל המילים והתוכן של בן זוגי לשיחה.וכך אני ממש רואה דברים.אין מחסומים פיזיים.ניתן לשוטט בתוך גופים בכל מקום,אפילו מרוחק.אין צורך במדיטציה ובהכנה מוקדמת.אולי זו יכולת שתמיד היתה קיימת בי והתפתחה יותר כאשר הייתי מודע לה יותר.אם אחזור לענין שכתבתי אסביר:הדמיית קול הופכת לצורה ולצבע.במוזיקה בפרט ניתן ל``ראות`` זאת בראייה פנימית כמובן.לעיתים צליל קולו של אדם יכול לשקף דברים רבים.עלינו רק להחליט מהו הנושא.למשל אני שומע צליל קול ומנסה לאבחן מצב בריאותי או נפשי (עשיתי זאת מעט בצורה זו)יש אינספור צורות. ניתן לקבל רמזים מהסביבה באמצעות צבע וצורה.בצורה בסיסית מאוד זה כמו להעלות שאלה ולהתבונן בשעון עם מחוג שניות.לחשב את המספרים כמו בנומרולוגיה (לספרה אחת)ולהגיע להכוונה ניתן לקבל את התשובה מטקסט שיופיע בטלויזיה לאחר העלאת השאלה.הבאתי דוגמאות פשוטות יחסית וקלות להבנה.ניתן גם באמצעות תחושות.אם יש לאדם יכולת ``לראות`` את הרגשות,את צבעם יוכל להסיק מהם לא מעט לגבי שאלה או ענין. אפשט יותר.כאשר עולה תהיה או נושא,או ענין שעלינו לקבל,יש לשים לב ברגע שהמחשבה עלתה לרגשותינו,או למה שאנו רואים בראייה פנימית,או שניהם יחדיו (לרוב) לא תמיד זה מובן,לעיתים המסר מסתתר כרמז ומכאן יכולתינו לפרש זה הדבר העיקרי.(כל זאת ללא מורים ומכוונים) כולי תקווה שהארתי מעט את הענין. בברכה אביר
לפני כשבועיים ימים שוחחתי עם ידיד (דננו בנושא מסוים)הוא אמר לי שעליו לנסוע בעוד שלושה ימים באוטובוס.באותו רגע ראיתי בראייה פנימית (ממש כבראיה רגילה) מה יקרה באוטובוס ומי יהיה ומה עליו לעשות,כולל ציון מקומות הישיבה. לאחר כעשרה ימים התוודה הדבר כנכון,והכל אכן התרחש כמו שתארתי.זהו סוג התקשור השכיח אצלי ביותר. הוא נובע מתוך הרגל ל``שוטט`` באמצעות התודעה אל המילים והתוכן של בן זוגי לשיחה.וכך אני ממש רואה דברים.אין מחסומים פיזיים.ניתן לשוטט בתוך גופים בכל מקום,אפילו מרוחק.אין צורך במדיטציה ובהכנה מוקדמת.אולי זו יכולת שתמיד היתה קיימת בי והתפתחה יותר כאשר הייתי מודע לה יותר.אם אחזור לענין שכתבתי אסביר:הדמיית קול הופכת לצורה ולצבע.במוזיקה בפרט ניתן ל``ראות`` זאת בראייה פנימית כמובן.לעיתים צליל קולו של אדם יכול לשקף דברים רבים.עלינו רק להחליט מהו הנושא.למשל אני שומע צליל קול ומנסה לאבחן מצב בריאותי או נפשי (עשיתי זאת מעט בצורה זו)יש אינספור צורות. ניתן לקבל רמזים מהסביבה באמצעות צבע וצורה.בצורה בסיסית מאוד זה כמו להעלות שאלה ולהתבונן בשעון עם מחוג שניות.לחשב את המספרים כמו בנומרולוגיה (לספרה אחת)ולהגיע להכוונה ניתן לקבל את התשובה מטקסט שיופיע בטלויזיה לאחר העלאת השאלה.הבאתי דוגמאות פשוטות יחסית וקלות להבנה.ניתן גם באמצעות תחושות.אם יש לאדם יכולת ``לראות`` את הרגשות,את צבעם יוכל להסיק מהם לא מעט לגבי שאלה או ענין. אפשט יותר.כאשר עולה תהיה או נושא,או ענין שעלינו לקבל,יש לשים לב ברגע שהמחשבה עלתה לרגשותינו,או למה שאנו רואים בראייה פנימית,או שניהם יחדיו (לרוב) לא תמיד זה מובן,לעיתים המסר מסתתר כרמז ומכאן יכולתינו לפרש זה הדבר העיקרי.(כל זאת ללא מורים ומכוונים) כולי תקווה שהארתי מעט את הענין. בברכה אביר