עומרי חיון
New member
"צופי ערוץ 20 מתקוממים על עריכה לטובת איילה ו
סוף סוף פותחים את הפה בתקשורת תראו מי שצופים בערוץ 20 מתקוממים בשבועות האחרונים על העדפתם הבולטת שניתנת לסער ואיילה בשיקולי העריכה של "האח הגדול". הצביעות של איילה, האלימות של סער כלפיה – אלה נותרים, משום מה, על שולחן העריכה. כמו זוג אתרוגים קטנים, מובילים אותם אנשי ההפקה בכיוון הגמר. בכל כוחם מנסים אנשי "האח הגדול" להחיות את האהבה בבית. כי אין כוח קנייה חזק יותר מזה של האהבה, שהפכה למניע מספר אחת לפתוח את הארנק ולסמס. אנחנו אוהבים לדבר על אהבה, אנחנו אוהבים לעשות סקס ולקרוא לו אהבה, אנחנו אוהבים לבצע פעולות שונות, ולטעון שהן בשם האהבה. אנחנו לא אוהבים שנאה, למשל, ובכל זאת שונאים לא מעט; אף אחד עוד לא הודה שפעל בשם השנאה, למרות שגם זה קורה; ובכלל – שנאה איננה מנוע טוב לאסאמאסים כמו רומנטיקה. לסיפור האהבה (זילות של המונח, אבל מילא) של סער ואיילה היו בינתיים לא מעט מורווחים, כולל שניהם, שהקהל בחר להשאיר אותם עד כה למרות נוכחותם הבלתי נסבלת, ההפקה כמובן, שלה שילמנו לא מעט כדי להשאיר את זוג האוהבים בבית, ואפילו בולבולון, שאולי זכתה לאחת הפאדיחות העצומות שיש לעולם המודרני להציע, אבל לפחות זכתה להוביל קמפיין שיער כלשהו (וזה הכי הרבה שהאישה המודרנית רשאית לשאוף אליו). מי הפסידה? אולי האהבה עצמה, שהוכיחה שוב שמה שנשאר לנו ממנה זה בעיקר הדיבור על החיפוש אחריה בתוכניות ריאליטי. (איילה פנייבסקי) ההמשך - http://www.mouse.co.il/CM.television_articles_item,797,209,45722,.aspx
סוף סוף פותחים את הפה בתקשורת תראו מי שצופים בערוץ 20 מתקוממים בשבועות האחרונים על העדפתם הבולטת שניתנת לסער ואיילה בשיקולי העריכה של "האח הגדול". הצביעות של איילה, האלימות של סער כלפיה – אלה נותרים, משום מה, על שולחן העריכה. כמו זוג אתרוגים קטנים, מובילים אותם אנשי ההפקה בכיוון הגמר. בכל כוחם מנסים אנשי "האח הגדול" להחיות את האהבה בבית. כי אין כוח קנייה חזק יותר מזה של האהבה, שהפכה למניע מספר אחת לפתוח את הארנק ולסמס. אנחנו אוהבים לדבר על אהבה, אנחנו אוהבים לעשות סקס ולקרוא לו אהבה, אנחנו אוהבים לבצע פעולות שונות, ולטעון שהן בשם האהבה. אנחנו לא אוהבים שנאה, למשל, ובכל זאת שונאים לא מעט; אף אחד עוד לא הודה שפעל בשם השנאה, למרות שגם זה קורה; ובכלל – שנאה איננה מנוע טוב לאסאמאסים כמו רומנטיקה. לסיפור האהבה (זילות של המונח, אבל מילא) של סער ואיילה היו בינתיים לא מעט מורווחים, כולל שניהם, שהקהל בחר להשאיר אותם עד כה למרות נוכחותם הבלתי נסבלת, ההפקה כמובן, שלה שילמנו לא מעט כדי להשאיר את זוג האוהבים בבית, ואפילו בולבולון, שאולי זכתה לאחת הפאדיחות העצומות שיש לעולם המודרני להציע, אבל לפחות זכתה להוביל קמפיין שיער כלשהו (וזה הכי הרבה שהאישה המודרנית רשאית לשאוף אליו). מי הפסידה? אולי האהבה עצמה, שהוכיחה שוב שמה שנשאר לנו ממנה זה בעיקר הדיבור על החיפוש אחריה בתוכניות ריאליטי. (איילה פנייבסקי) ההמשך - http://www.mouse.co.il/CM.television_articles_item,797,209,45722,.aspx