צום קל וגמר חתימה טובה
צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים
צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים