צום קל וגמר חתימה טובה

מצב
הנושא נעול.

oshri5917

New member
צום קל וגמר חתימה טובה

צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים
 

oshri5917

New member
שכחתי כמה

צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים
שכחתי כמה
לחבק67 ,לאלי91 ,קראוס אומדור,רועי החזאי הצעיר
 

846

Active member
חתימה טובה לכולם! לא אמורים לברך

צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים
חתימה טובה לכולם! לא אמורים לברך
בצום קל.... הוא לא אמור להיות קל, יש לו מטרה.
 
אין שום סיבה שלא יהיה קל

חתימה טובה לכולם! לא אמורים לברך
בצום קל.... הוא לא אמור להיות קל, יש לו מטרה.
אין שום סיבה שלא יהיה קל
וע"כ מתירים לקחת כל מני תכשירים להקל את הצום וכו'... גמר חתימה טובה
 

OMER G17

New member
ולOMER G17....

צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים
ולOMER G17....
סתם אני לא כזה משמעותי מבחינת ידע וכזה...צום קל לכל מי שצם...ויום סביר לכולם! גמר חתימה טובה!
 

אוהד11

New member
חתימה טובה לכל חברי הפורום וצום קל

ולOMER G17....
סתם אני לא כזה משמעותי מבחינת ידע וכזה...צום קל לכל מי שצם...ויום סביר לכולם! גמר חתימה טובה!
חתימה טובה לכל חברי הפורום וצום קל
למי שיצום
 

k 1 1

New member
גמר חתימה טובה

צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים
גמר חתימה טובה
וצום קל לכל חברי הפורום
 

gsx750f

New member
ונטעת שלום בארץ ושמחה ביושביה.

צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים
ונטעת שלום בארץ ושמחה ביושביה.
 
גמר חתימה טובה לכולם ולמי שצם, טוב

צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים
גמר חתימה טובה לכולם ולמי שצם, טוב
אני לא אומר צום קל.. כמו ש davidfainshtein אמר, צום מועיל
 
גמר חתימה טובה לכל חברי הפורום!

צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים
גמר חתימה טובה לכל חברי הפורום!
 

אלון 58

New member
גמר חתימה טובה לכולם!!!

צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים
גמר חתימה טובה לכולם!!!
ממני ומסיון,לכל גולשי ומתענייני התח"צ,צום קל למי שצם,ושיעבור באופן נעים גם למי שאינו נוהג לצום,שיהיה טוב לכולם. נתראה לאחר החג,כל טוב!מאלון & סיון.
 

אוהד11

New member
חתימה טובה וצום קל לכל מי שצם

גמר חתימה טובה לכולם!!!
ממני ומסיון,לכל גולשי ומתענייני התח"צ,צום קל למי שצם,ושיעבור באופן נעים גם למי שאינו נוהג לצום,שיהיה טוב לכולם. נתראה לאחר החג,כל טוב!מאלון & סיון.
חתימה טובה וצום קל לכל מי שצם
 

אלון 58

New member
../images/Emo51.gif,גם לך../images/Emo70.gif

צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים
,גם לך
 
גמר חתימה טובה

צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים
גמר חתימה טובה
צום קל לכל הצמים
 

אורי404

New member
גמר חתימה טובה וצום קל למי שצם.

צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים
גמר חתימה טובה וצום קל למי שצם.
 

barak67

New member
גמר חתימה טובה לכל בית ישראל.

צום קל וגמר חתימה טובה
לכל חברי תפוז ופורום תחבורה ציבורית בפרט ובעיקר למנהלים אוהד 11(שמברך כל אחד ליוןם הולדתו) לFIREMAN אנדי וחברי הפורום האחרים ניר נמני(שבירך אותנו בשנה טובה לאלון 58,שמואל וולף,צביקה פלדמן,לשני העמית בפורום,לאלירן ועובד חדריה 7261 ,ל8991801 ,לדרור רגב המדהים,לג'קי 846 ללויקון,לאיל רכניץ,לאורי 404,ליובל (טאורג,ליובל חי,לבני הספל ,ליאיר הדרקון האמיתי,למיסטר קיי הגדול,לליילנד,לאפי ואביתר התותח ועוד רבים וטובים
גמר חתימה טובה לכל בית ישראל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה