צ'ולה מיוחמת ואני נעלבת

ציפציף1

New member
צ'ולה מיוחמת ואני נעלבת

נשמע לכם מטומטם שאני נעלבת, אבל הבוקר זה באמת קרה לי. ראיתי את צ'ולה מתחת לאחד מחתולי בבית (לא לדאוג הזכרים שיכולים לעשות את זה מסורסים) ואח"כ מתחת לאחר (למרות שהם מסורסים הם מנסים) ואני ממש נפגעתי מזה הרגשתי שהחתולה הטהורה שלי הפכה להיות ה.... של כולם, איך היא בגדה בי כך ואני חשבתי שהיא הכי הכי בעולם בצניעותה. באמת באמת שהרגשתי נבגדת על ידיה בקיצור הבנתי שהיא כבר גדולה (זהו היחום הראשון שלה למרות שהיא מעל לגיל שנה, היא הגיעה אלי בדיוק לפני שנה 26.01.04 בגיל כחודש עד חודשיים לערך) וכבר אינה התינוקת שלי. ובקשר לעיקור, אני עדיין לא יודעת מה לעשות לעקר או לא לעקר אותה ישנם הזכרים הקטנים שאותם מן הסתם אסרס בעוד זמן קצר כך שאין דאגה שהיא תכנס להריון, אני פוחדת להכניס אותה שוב מתחת לסכין הניתוחים לאחר כל הניתוחים שהיא עברה בינקותה, כואב לי הלב לחתוך אותה שוב, ממש אינני יודעת מה לעשות.
 

pie and cactus

New member
כדאי להתייעץ עם הוט'

מה הוא חושב? ומה קרה לה כשהייתה צעירה שהייתה צריכה לעבור ניתוחים?
 

ציפציף1

New member
סיפור ארוך מה שקרה לה

היא נמצאה ע"י תנחשו מי כשהיא מרוסקת אגן והועברה אלי בזכות התערבותה של יוקה שיצרה קשר ביני לבין תנחשו מי. בקיצור צ'ולה עברה 3 ניתוחים שבהם הוכנסו באגן שלה פינים כדי לשחזר את האגן המרוסק שלה, (וגם ניתוח לכריתת הזנב שהיה גם פגוע) זה היה סיפור ארוך ולא יפה אבל תודה לאל הסתיים בהצלחה גמורה של חתולה שנראית כמו כלב פינצ'ר, אין לה זנב וזה עושה אותה מיוחדת מאוד ובנוסף יש לה צליעה קלה ברגל אחורית שמאלית וכשהיא מתרחקת בצליעה המתוקה שלה היא נראית כמו צ'רלי צ'רלי שרואים בסוף הסרטים שלו כשהוא הולך לכיוון האופק והרגליים שלו נזרקות כזה מצחיק לצדדים ואחורה, כך נראית צ'ולה בהליכתה הרגילה. חשוב לי מאוד לספר למי שלא יודע שחברי הפורום פה ובפורום העמותה למען החתול ובפורום של אוהבי חתולים הושיטו יד ועזרו לממן את הניתוחים והאישפוז שלה, כל אחד כיכולתו הוא, שלא לדבר על הדבר הגדול מכל אחזקת האצבעות של כולם והמילה הטובה החמה והמחזקת שקיבלתי מחברי כל הפורמים הללו שעזרה לי לעבור איתה את התקופה הקשה גם בקטעים שכמעט והרמתי ידיים. והיום, יש לי את החתולה המדהימה בעולם ולאף אחד אין כזו, רק לי
 

catslover

New member
אבל מה יקרה אם יבוא זכר אחר...

שאת לא מכירה?! אני בעד לעקר אותה... אל תדאגי היא תשכח את זה.. נכון שהזכרים מסורסים, אבל זה עדיין כואב לה! למה לה סתם לסבול ולעבור את כל זה?!
 

ציפציף1

New member
אין זכרים אחרים בבית שיכולים

להזדווג איתה. וזה לא עניין של לשכוח זה להעביר אותה טראומה נוספת. ואגב לגבי כאבים שכולם כותבים עליהם, אני בטוחה שהאקט עצמו בכלל לא מכאיב להן, מה שמכאיב להן זה שלא נותנים להן מנוחה בזמן היחום והתפיסה הזו של העורף שלהן בפיהם של הזכרים.
 

catslover

New member
אני לא יודעת מה בדיוק מכאיב להן

אבל תסכימי איתי שמשהו מכאיב? ולמה לה סתם לסבול! וגם כל הקטע של הזכרים שעולים עליה עושה לה טראומה! בעיקר בגלל שהיא לא נכנסת מזה להריון...(נראה לי שהיא מבינה שהיא אמורה להיכנס להריון)... וסתם חבל לדחות את הניתוח...
 

pie and cactus

New member
כמה דברים

לדעתי כן כדאי לעקר, כי אם הם עולים עליה וגם ככה יש לה בעיות אורטופדיות (לפי הבנתי), זה עלול לגרום לנזק. אני חושבת שעיקור לא יגרום לה לנזק (אבל שוב - להתייעץ עם הוט' או אפילו עם כמה). אולי אפשר לרכך לה את טראומת העיקור ע"י זה שהיא תתעורר בבית, בחדר מחומם עליך או משהו כזה. אולי גם את יכולה לבוא איתה לעיקור ואם את לא רוצה להשאר לראות, אז לעזוב את החדר לאחר שהיא רדומה. ובקשר לכאבים - אני חושבת שמדובר בשילוב כמה גורמים: התפיסה בעורף, המשקל של הזכר, הרדיפות הבלתי פוסקות וגם הזיזים שיש לזכר על איברו. בדיוק היום יצא לי לראות זיווג חתולים לראשונה (כשניסיתי לתפוס את החתולה לעיקור) ומשום מה, הזכר ניסה לטפס עליה. כלומר לא להיות מעליה, אלא ממש לעמוד על הגב שלה עם כל הרגליים שלו. אבל זה בטוח היה זיווג.
 

ציפציף1

New member
בכל העיקורים והסירוסים של החתולים

שלי השתתפתי פיזית כלומר נוכחתי בחדר בעת ביצוע הניתוחים לפעמים גם עזרתי. מעולם לא השארתי את החתולים שלי לניתוחי עיקור וסירוס ולהלכתי משם וחזרתי בסופו, מעבר לזה אני גם לא מחכה שהם יתעוררו אצל הוט' ואני גם מבקשת לא לעזור להם להתעורר ע"י זריקה ואני לוקחת אותם ישנים הביתה, כדי שיהיו להם עוד כמה שעות מנוחה לאחר הניתוח בלי להרגיש כאבים שהם ירגישו אח"כ. ודיברתי עם הוט' וכנראה כבר מחר אנו ניגש לניתוח העיקור, מסכנה קטנה שלי.
 

אשתר1

New member
בהצלחה

זה לטובת הקטנה,גם זכרים מסורסים שתופסים בעורף ומציקים,זה תענוג מפוקפק. שיעבור בשלום ושצ'ולה תתאושש מהר,הלוואי וזה יהיה הניתוח האחרון שתזדקק לו בחייה.
 
למעלה