צה"ל=ביזיון לשמו.

idanz

New member
צה"ל=ביזיון לשמו.

אני משרת בחיל המודיעין ביחידת הקשתות, שזה מן סוג של תצפיתנים...אנחנו נמצאים במוצבים ובמקומות שחירניקים, תותחנים, שריונרים וכו´ נמצאים בהם, עושים במרץ רב את עבודות הבט"ש ועוזרים לתפוס מחבלים בדרכם לארץ וכו´. לפני היציאה מלבנון היינו מקבלים כיאה לחיילים שנמצאים בקו האש משכורת לוחם עם על ההטבות שלה, (יש לציין שהיינו במוצבים הכי חודרים בלבנון, כמו בופור, כרכום טייבה ועוד ממש כמו חירניקים ואחרים). לאחר היציאה בלבנון הוחלט בצה"ל בהחלטה לא הגיונית ומטומטמת הייתי אומר, להוריד את המשכורות שלנו לרמה א, משמע חצי משכורת לוחם. למה אנחנו צריכים לקבל את היחס המזלזל והמשפיל הזה? הרי אנחנו מבצעים את העבודה בדיוק כמו שריונרים תותחנים חירניקים ותצפיתנים מ-869!! למה אנחנו צריכים לסחוב את העלבון הזה, שהתייחסו אלינו כאל ג´ובניקים שבעצם אנחנו מבצעים עבודה קרבית לכל דבר! אני וחבריי משרתים במוצבים הכי מסוכנים כעת, רובנו נמצאים במוצבים על גדר המערכת וחלקנו בהם אני נמצאים לעיתים רבות בתוך שטחי A. יש לציין שטבח (שנחשב ג´ובניק!!) במוצב שנחשב מסוכן מקבל משכורת לוחם! כמו כן קורסי מכים וקצינים שלנו נחשבים קורסי יבשה ואנחנו עושים אותם עם חירנקים תותחנים שריונרים ומי לא! אם למישהו יש עצה ורעיון לעזור לי ולחבריי לגרום לנשים בצה"ל ובמז"י (מפקדת זרועות היבשה) להקשיב לנו לפחות ולתת לנו להסביר את הבזיון, בבקשה שיכתוב. מצטער שזיינתי יותר מדיי בשכל, אבל זה מתוך כעס ומירמור. שלכם, עידן
 

אליס

New member
עידן

ממה שידוע לי מי שאחראי על תעודות לוחם היא קצינת הת"ש לפחות ככה זה היה בבסיס שלי אז תפנו לשלישות ולקצינת הת"ש. וחוץ מזה תרים טלפון לנקח"ל-אולי קבילה של כולכם תעשה את השינוי? ואם זה לא עוזר תתקשרו למת"ש למי שאחראי על המשכורות ותראו למה שינו לכם את רמת הפעילות. בהצלחה ואל יאוש.
 

nova

New member
תקבול.

חבר שלי, שהוא מד"ן (מדריך נוער) סיפר לי את העלילה הבאה: מדריכי גדנ"ע מבצעים בעצם עבודה כמו של המד"נים, שהרי תפקידם הוא להעביר שיעורים על צה"ל בבתי הספר בארץ. אך יש שוני - המד"נים מקבלים תוספת למשכורת כיוון שבעצם הם אינם עובדים במקום מסודר, ולכן הוצאות על אוכל יוצאות מכיסם. מדובר בבערך 300 ש"ח. מדריכי הגדנ"ע כעסו, כי הם לא קיבלו משכורת כזו, למרות שהם מבצעים עבודה כזו. אז הם קבלו, ולפי מה שאני הבנתי - לאחרונה הוחלט כי כיוון שלא ניתן לשלם גם למדריכי הגדנ"ע, כנראה יקצצו מהמשכורת של המד"נים. המסקנה: תקבול. תקבלו קבוצתית. להזיק זה לא יכול. נ.ב. אני לא אחראי על הסיפור, אל תטרחו לתקן אותי בשום פרט כי חיל חינוך זה ממש לא התחום שלי. תודה.
 

ek111

New member
אני לא מאמין שאתה משרת במודיעין...

גם אני שרתתי במודיעין ולא אכנס לפרטים אבל בזמני ידענו לשמור על סודות צבאיים וכללים של ביטחון שדה ואני רוצה להגיד לך שממש קיבלתי חום כשקראתי את ההודעה שלך - הכל חשוף וגלוי ... אבל ממש הכל .... איפה כל מה שמלמדים אותך בצבא על שמירת סודיות ? אחי, אתה צודק במאה אחוז בטענות שלך אבל לא כותבים דברים כאלה באינטרנט שכל העולם יכול לראות ולמזלך אני לא קב"ט ואני אמנם לא מכיר אותך ולא עשית לי שום דבר רע אבל היתי רוצה שאיזה קב"ט משועמם יקרא את ההודעה שלך ואז אתה ישר עולה על טופס 700 (630 ו-70 בפנים ) עבירת ביטחון שדה היא מהחמורות בצה"ל ולפעמים יכולה לגרום לאובדן חיי אדם !!! חייל - יד לפה !!!
 
הנה התגובה שרתית (או שלא)

אני גם במודעין, אני מאלה שמקבלים את הפלוס הזה שאת כך כל רוצה, ומותק, את לא עושה אפילו בקירוב את העבודה שלנו, לשבת במי"קים שלכם, עם המזגן, והצ´ופרים על חצי ב´ ולהעיף פה ושם מבט על המסך (או משקפת)... אויש באמת! אל תשווי בינינו, כי העלבון כולו שלי!!!! איפה את משרתת לא אמר שמגיע לך א+ במיוחד מאז שאין יותר חודר לבנון! וזה לך ek111, אם שירתת במודעין, זה בטח בתור שק"מיסת, כי אם היית בתפקיד פעיל, הייתה שם לב שהיא בעצם לא אמרה כלום! אז לך חפש יא פעור! ודרך אגב- צה"ל באמת ביזיון!
 

idanz

New member
אתם יודעים בדיוק מה שווה קבילה בצהל

לא שווה כלום!! אני קבלתי, חברים שלי קבלו, ואנחנו מתכננים כל המחלקה שלי בקורס מכים לקבול נגד הצבא הביזיוני הזה. לאורי קאן שחושב שאני בחורה, יש הרבה דברים שלא אמרתי (בטחון שדה) שאתה לא יודע, הייתי במקומות שלא חלמת עליהם אני מבטיח לך, חייתי בתנאים הכי מסריחים בעולם, תפסתי מחבלים והכל בשביל 320 שקל מסריחים! אולי אתה ביחמ"מ או ב-869, אבל שתדע לך שיש לי חברים ביחידות האלה שעושים בית זונות אטומי, ומקבלים את התוספת המזוינת ואת התעודה ! היה לי מפקד (נוב 8 כבוד!!) שהיה כמעט בכל מוצב שאתה רוצה בלבנון, בופור, כרכום, בינת ג´באל וכו´, הצטלם כבר לתעודות לוחם ובסוף אמרו לו שהוא לא יקבל!!! חיילים של נ"מ!!! של נ"מ!!! שלא עושים כמעט כלום בשירות שלהם מקבלים א+ ותעודת לוחם!!! זה ביזיון! אז חאלס לזבל במוח, מגיע לנו, אנחנו עובדים קשה בשביל זה, ושהצבא הבזיוני הזה יתחיל לדאוג לחיילים שלו, או שבסוף תהיה התמרמרות כללית וחבל! ל ek11 שאמר שאני עובד על בטחון שדה...הסתכלתי עוד פעמיים על ההודעה שלי ולא הבנתי מאיפה הבאת את השטויות האלה.. תקרא שוב, ותבין את טעותך! ו......לכל הצעירים והפעורים - עד מתי נוב 9!!!!
 

galido

New member
לעידן - תקרא את זה בבקשה...

שלום! אני מתגייס בנובמבר הקרוב ובשאלון עדיפויות רשמתי בעדיפות ראשונה מודיעין קרבי. אני אשמח מאד אם תיצור איתי קשר דרך הפורום ונוכל לדבר על התפקיד שלך ובכלל על מודיעין קרבי כי אני לא יודע על זה כמעט כלום וזה מאד מעניין אותי! תודה מראש!
 

idanz

New member
דרך האי מייל

galido צור איתי קשר דרך האי מייל שלי - אני אעזור לך בכל שתרצה
 
למעלה