צהריים טובים..

צהריים טובים..

שאלה - הורדתי סרטון למחשב ( מה שלקח כמעט יומיים ) אך ברגע שהפעלתי אותו והתכוונתי לצפות בו רשום לי למטה - " שולח בקשה עבור Codec " ומייד אחר כך " שגיאה בהורדת Codec " ואז בעצם אני לא רואה את זה כסרטון אלה ככל קובץ שיר..לא הסרטון עצמו.. ( מקווה שהובנתי..) בכל מקרה , איך אני בדיוק אמור לשנות את זה שאני אראה את זה כסרטון..? תודה מראש.
 
אויש חבוב שלי...

מה שקרה לך זה שיש לך מחסור במקודד. אל דאגה, אפשר לפתור זאת אחת ולתמיד! בפניך 2 אופציות: האחת היא להוריד את חבילת המקודדים של קאזאה (עדיפות למלאה) מקישורי הפורום, אותם תמצא בראש הדף. השנייה היא הורדת תוכנה (שוב, מקישורי הפורום) בשם GSPOT, אשר בודקת את קובץ הוידאו, אומרת לך איזה מקודד נמצא בו בשימוש ואם יש לך אותו על המחשב (במקרה שלך - הוא לא מותקן על המחשב). ככה אתה יודע בדיוק איזה מקודד אתה צריך ואין לך צורך להתקין חבילה שלמה. אם לא נתקלת בבעיות צפייה בסרטים עד כה, אז אני חשוב שכדאי לך ללכת על הדרך השנייה. אם זה קורה לך הרבה, אז תתקין את החבילה המלאה. להזיק זה לא יכול. הכי הרבה אתה יכול למחוק את החבילה והכל חוזר לקדמותו. בכל אופן - על כל צרה שלא תבוא, אל תהסס לפנות שוב. נשמח לעזור
 
קודם כל..

תודה רבה על העזרה.. נכנסתי לקישורי הפורום ,אך משום מה לא מצאתי את מה שהצעת לי.. חיפשתי את שתי האופציות ,אך יש שם כל כך הרבה אופציות שלמען האמת לא ידעתי במה לבחור..
ואיך אמרת..."אל תהסס לפנות שוב.."
אז פניתי שוב...
 
למעלה