צהריים טובים לכולן/ם! איפה הייתי ???

sunny8

New member
צהריים טובים לכולן/ם! איפה הייתי ???../images/Emo175.gif

הרבה אקשן יש פה על הבוקר. בנות !!!! ביקשתי לא להשתולל כשאני לא נמצאת !!!! דרומית - איזה חדשות נפלאות , אני שמחה בשמחתך , זה ממש ממש מרגש. עופרה וזהב - אני מבינה שהיום האנרגיות במקום טוב למעלה , איזה כיף - הכי הכי כיף . מצב רוח טוב גם למירני - וואלה היום באמת יום טוב ונפלא. שימשך כך . טוב..... אם אתן מתעקשות אז.........גם אצלי הכל בסדר. התחלתי לעשות שוב הליכות כל יום , כמעט שעה , מקווה להתמיד .
 

sunny8

New member
המשך ..........

יום נעים גם לך תותית המתוקה , באתי , תנוחי היטב שיהיה לך כוח להסתכל על דירות , ופינוקיו ..............לך ממש יש כשרון כתיבה מדהים . ועם מחשבות אופטימיות תשיגי את הכל בשקט ובטוח - אל תדאגי. שכחתי מישהו ??????
 

litzuf

New member
שכחת אותי....

בשבוע האחרון עובר עלי שבוע נאחס ביותר... ולט נראה לי שהוא עומד להסתיים
 

pynokyo

New member
יופי לך סאני - בהצלחה עם ההליכה

גם אני הלכתי ברגל כל יום שעה התמדתי בכך יותר משנה בסוף נשברתי לגמרי במיוחד עכשיו בקיץ מיד עם הצעד הראשון מתחילה לטפטף לה זיעה אפילו אם הולכים בערב אז החלטתי שבמקום לצעוד כל יום שעה (5 פעמים בשבוע) אצעד לי רק יום אחד בשבוע - אבל 5 שעות צעידה ובאמת עשיתי זאת בשמחה אבל אחרי שעתיים הרגשתי איך הרגליים מסרבות לסחוב את הגוף ודורשות כיסא דחוף. הבנתי שצעידה של 5 ליום זה ממש כמו מסע כומתה אז וויתרתי על הרעיון וחילקתי ליומיים זה היה נכון עד אתמול ממחר אשקול מחדש אולי אדחה התענוג בכלל לחורף.
 
צהריים טובים לך סאני../images/Emo13.gif

איזה יופי, הליכות זה בריא. תתמידי. אני גם עושה הליכות כל יום. מהחדר למטבח, מהמטבח לשירותים, מהשירותים לסלון, מהסלון לחדרים ואמא תביא לי, אמא תעשי לי, אמא קחי אותי, אחלה דיאטה.
 

sunny8

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 

zahav2007

New member
איזה יופי סאני!!!../images/Emo45.gif

אני גם רוצה להתחיל ללכת,וקשה לי עדיין להתפנות לזה,כי מה שיש לי עכשיו בראש זה:למצוא דירה!
 

sunny8

New member
טוב מאוד ללכת אבל צריך לקבל החלטה וגם ....

וגם אם מקבלים אותה זה קשה להתמיד. במיוחד לעצלניות כמוני , תמיד יש לי איזה תירוץ למה לא ללכת.
 

ע ו פ ר ה

New member
היי סאני, כל הכבוד../images/Emo45.gif

גם אני התחלתי את הבוקר בצעידה. אני קמה ב 6 ויוצאת לצעדה של כמעט שעה. החיים והיום נראים אחרת. ורחלי, שכחת לכתוב שאת הולכת למחשב, אלא אם הוא נמצא על הדרך.
באהבה עופרה
 
שאני יתגעגעתי מאמי נשמהההההההההההההההההההההה

אוף אני הצלנית אין לי כוח סתםםםםםםםםםםםםםםם אני עובד ערב וזה מספיק לי אני רצה שם כמו משוגעתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני עובדת בקניון בכרמיאל. מאמי בתור פיקולו .מפנה שולחנות ....מה איתך חומדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד איך את נשמה יתגעגעתיייי אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת מירניייייייייייייייייייייייייייייי
 
למעלה