הדבורה מאיה
New member
צהריים טובים לכולם...
מקווה שהשבוע המתחיל היום יעבור בקלות ובשקט ושכל מה שהוא מביא איתו יהיה לטובה. ראיתי שעבר על חלקכם סופשבוע קשה אבל יחד עם זאת פורה מבחינת הכתיבה בפורום. אני שמחה על כך....לא על הקושי אלא על כך שבחרתם שלא להשאר לבד עם הכל ולשתף חברים לצרה וכאלו יש פה המון... מקווה שתמשיכו בדרך זו ולא תיסוגו חזרה לקונכייה. רוצה לברך את כל החברים החדשים שהצטרפו אלינו והחלו לקחת חלק פעיל בפורום - ברוכים הבאים וגם את כל הישנים שחזרו והופיעו שוב - ברוכים השבים בהצלחה לכולנו בכל מה שיבוא, והכי חשוב - אתם לא לבד במאבק...כולנו כאן איתכם. מאחלת לכולנו שבוע הכי נפלא שרק אפשר אני יוצאת עכשיו אבל אחזור מאוחר יותר לראות מה שלומכם אוהבת ומתגעגעת מאיה.
מקווה שהשבוע המתחיל היום יעבור בקלות ובשקט ושכל מה שהוא מביא איתו יהיה לטובה. ראיתי שעבר על חלקכם סופשבוע קשה אבל יחד עם זאת פורה מבחינת הכתיבה בפורום. אני שמחה על כך....לא על הקושי אלא על כך שבחרתם שלא להשאר לבד עם הכל ולשתף חברים לצרה וכאלו יש פה המון... מקווה שתמשיכו בדרך זו ולא תיסוגו חזרה לקונכייה. רוצה לברך את כל החברים החדשים שהצטרפו אלינו והחלו לקחת חלק פעיל בפורום - ברוכים הבאים וגם את כל הישנים שחזרו והופיעו שוב - ברוכים השבים בהצלחה לכולנו בכל מה שיבוא, והכי חשוב - אתם לא לבד במאבק...כולנו כאן איתכם. מאחלת לכולנו שבוע הכי נפלא שרק אפשר אני יוצאת עכשיו אבל אחזור מאוחר יותר לראות מה שלומכם אוהבת ומתגעגעת מאיה.