צהריים טובים ושבוע נפלא לכולם

corum

New member
צהריים טובים ושבוע נפלא לכולם ../images/Emo6.gif

הקלאפוטי דובדבנים יצא נפלא. לא נשאר פירור.
 

שיגריס

New member
אני ! אני ! רשמתי את המתכון ! ושמחה ../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif

בשבילך שיצא טעים. הכנת עם דובדבנים טריים או משומרים מגולענים?
 
למעלה