צהריים טובים ושבוע נפלא לכולם הקלאפוטי דובדבנים יצא נפלא. לא נשאר פירור.
C corum New member 22/7/01 #1 צהריים טובים ושבוע נפלא לכולם ../images/Emo6.gif הקלאפוטי דובדבנים יצא נפלא. לא נשאר פירור.
ש שיגריס New member 22/7/01 #2 אני ! אני ! רשמתי את המתכון ! ושמחה ../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif בשבילך שיצא טעים. הכנת עם דובדבנים טריים או משומרים מגולענים?
אני ! אני ! רשמתי את המתכון ! ושמחה ../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif בשבילך שיצא טעים. הכנת עם דובדבנים טריים או משומרים מגולענים?