צבר היחיד שלא שם כיפה בקידוש אתמול - בושה !!!

|הדבר היחיד ששפרה עשתה מתחילת המשחק זה להרגיז

ולהתנכל לאחרים, להגיד לך שוב את הדברים שעשתה או שאתה בוחר להתעלם מזה?
 
אתה קורא לעצמך אינטיליגנט?

ואתה עוד מפקפק באינטיליגנציה של שיפרה. שיפרה ללא ספק האינטילגנטית ביותר שם. לא רק היא ,כולם ללא יוצא מהכלל בעלי אינטיליגנציה מספיקה להבנת חוק היסוד של המשחק ואחזור שוב על החוק אם לא הבנת אותו עד עכשיו. אסור להרגיז אף מתמודד בכוונה, מי שמפר חוק בסיסי זה מגדיל בוודאות את הסיכוי שהמעוצבן יעלה אותו לגריל. זה אלמנטארי.
 

דנה1982

New member
למה הוא חייב לשים כיפה????

תשמעו, אני לא מחבבת את צבר בימים אלה (בגלל היחס לשפרה) ואני גם בחורה שכן מקפידה על הרבה דברים בדת, כולל הקידוש שהוא הכי חשוב בעיניי. אבל אתם יודעים מה? הוא לא חייב!!! אם הוא מתארח אצל אנשים שזה חשוב להם, שישים. בבית שלו (וכרגע בית האח הגדול זה הבית שלו) הוא יעשה מה שבא לו, כולל פתיחת המאפייה בשבת. די כבר להגיד שזה דווקא. שכל אחד יעשה מה שטוב לו. אם יבקשו מרנין ללבוש חצאית לקידוש והיא תסרב, זה גם יפריע לכם? וזה שעינב, הרבנית הגדולה וזו שהתאהבה בחזן, מסתובבת עם מחשופים ענקיים חושפי סיליקון - זה בסדר?? די. מספיק לחפש על מה להתעצבן. עינב מג'ננת אותי בגזענות שלה ובדיבור שלה, ואני לא רצה לפה כדי להתלונן על כל פיפס שהיא עושה. אוף, יש פה כמה הודעות ממש מרגיזות...
 

morPUMA

New member
כמו שאמרתי לכותב הקודם...

אין פה עניין של "הוא לא טוב כי הוא לא מאמין" זכותו לא להאמין ואני בכבדת כל אחד באשר הוא. אני בכלל לא דתיה, ובכלל לא שומרת שבת, אבל לפי דעתי, לשבת בקידוש ולא לשים כיפה זה דוקא. כשלרנין זה לא היה נראה, היא קמה והלכה. זכותה. כשלרנין הפריעו דברים לגבי הדת- היא פתחה את הפה, היא לא עשתה דווקא. עינב ממש לא "רבנית גדולה", אני יכולה להגיד עליה עכשיו מלא דברים לא טובים (כמו שאת כתבת "וזה שעינב, הרבנית הגדולה וזו שהתאהבה בחזן, מסתובבת עם מחשופים ענקיים חושפי סיליקון - זה בסדר??", ושלא תחשבי לא נכון, אני בסכימה איתך ב100%) בכל מקרה, ברור שמותר לך לחשוב ככה ולי לחשוב ככה, סף הכל הבעתי את דעתי.
 

קפרי

New member
ושיסלחו לי כולם, למה התגובות מופנות כעת לצבר

כשעד ההדחה של שי רובם הניחו כיפה וחלקם לא? (לא זוכרת אם גם צבר) אבל באחד הפעמים ראיתי שגם יוסי לא שם ולא היו הערות. אבל בכל מקרה, גם אני בעד לכבד אם אתה כבר יושב בשולחן, לאף אחד זה לא זר גם אם ברמת היכרות.
 

anonymiss

New member
ההסבר למה יוסי בעבר לא שם כיפה

הוא פשוט אדם מבוגר, הבריאות שלו לא 100% ובאותו יום כאבה לו השערה לכן ההפקה ויתרה לו ואמרה שהוא לא חייב לשים.
 

balbala5

New member
יוסי בכלל מעשן בשבת ולא תמיד שם כיפה אז מה?

כולנו כבר הספקנו להכיר את ההתחסדות הזבובלילית . להם מותר ה-כ-ל לעשות להגיד מה שבא להם ואיך שבא להם אבל חס וחלילה שמישהו אחר יעשה מה שבא לו. כשעינב פוצחת את הפה בשירה רעשנית זה בסדר אבל כשלאון עשה את זה - היא חטפה עליו קריזה וקראה לו זיין שכל. עינב יכולה לקרוא לעצמה דתיה - ולשחק אותה חסודה אבל כולנו גם ראינו אותה חשופת חזה . מדברת על יחסי המין שלה בפרהסיה מול כולם ויותר מכך גם מספרת לכל עם ישראל איך חירבנה בשדרות ליד בלוני גז של איזה בית. בלי בושה. תאמינו לי צריך להכניס את האבא והבת לכלוב של קופים. על בטוח שניהם יהנו שם.
 

קפרי

New member
אם יוסי הניח כיפה על הראש מגיע לו מחיאה כי עד

ההדחה של שי, הוא לא שם ואף אחד לא העיר על כך מלבדי.
 

no name 999

New member
זכותו לא לשים כיפה

אם אתם רוצים לדעת מה זה בושה - בושה זה אנשים ששמים כיפה וצמים ביום כיפור אבל בכל יום רגיל מקללים, מרביצים, משקרים, גונבים ואפילו רוצחים.. זה בושה! לא לשים כיפה זו זכותו, ודי לכפייה הדתית!
 
צודק,וזה לא כפיה דתית כנס

אני תומך בכל מה שאמרת ואם היו מכריחים אותו זה היה רע, זאת זכותו אבל.. אם הוא יודע שבזה שהוא ישים כיפה זה יכבד את המעמד ויעשה טוב לאחרים למה לא לעשות את זה? ותאמין לי היו מכבדים אותו חזרה בדברים אחרים שכמו שאתה אומר שהם לא חייבים אבל כן מכבדים והיה גם זוכה לאהדת חלק מהקהל בבית.בקשר לרוצחים וכל זה, זה נכון אף אחד לא אמר שזה לא נכון,זה לא קשור לפה.
 

no name 999

New member
אני בת.. ויש לי שאלה אליך..

נגיד והיית אישה והיית הולך לבקר במסגד - היית מסכים לשים רעלה? אני לא הייתי מסכימה בחיים. הוא לא מרגיש צורך לשים כיפה וזו זכותו. לכיפה יש משמעות מסוימת ואני לא רואה שום סיבה שבן אדם שלא מרגיש קשר אליה ישים אותה. אתם מדברים פה כל היום על צביעות, אז לשים כיפה בלי להרגיש קשר אליה - זו צביעות! הוא נמצא בקידוש ומכבד אותו, זה מה שחשוב. אם יש לו כיפה או אין לו כיפה על הראש - אין לזה שום משמעות. ועניין הרוצחים כן קשור לפה, כי אתם מתעסקים בדברים כ"כ שוליים ומפגרים שזה פשוט אבסורד!
 

anonymiss

New member
מה!!!!!!! אני לא מאמינהההה הוא לא שם כיפהההה?

דיי לכפייה הדתית! נמאס מכם. עכשיו לכו לבזבז את כל כספכם על אסמסים לבובלילים. סייג לחכמה שתיקה (אי שליחת SMS).
 
למעלה