צבעי היסוד החדשים

Fish in the sea

New member
צבעי היסוד החדשים../images/Emo15.gif../images/Emo58.gif../images/Emo128.gif

שמתם לב כמה חזק הולכת הקומבינציה של אדום-לבן-שחור בעטיפות אלבומים בשנים האחרונות? אז הוויט סטרייפס הפכו את זה לאידיאולוגיה, אבל הם ממש לא לבד. להלן מספר דוגמאות:
 

Fish in the sea

New member
Interpol בשנית

אגב, שמתי לב שאף אחד לא הזכיר את האלבום הזה בשרשור אלבומי השנה.
 

Fish in the sea

New member
B.R.M.C

אמנם העטיפה החיצונית רק בשחור לבן, אבל החוברת + הדיסק מכילים גם הרבה אדום.
 

Fish in the sea

New member
גם הדינוזאורים נשארים מעודכנים

תקשיבו, Miracle Drug (שיר 2) ממש ממש חזק. תנו לו צ'אנס.
 

hospital_food

New member
גזעי!

הנה עוד כמה מ2004(כבר אמרתי שזו היית שנה מדהימה למוסיקה?) Ghinzu
 
למעלה