צבירת נקודות בנתיים עד שנת הלימודים הבאה

mirac123

New member
צבירת נקודות בנתיים עד שנת הלימודים הבאה

שלום! אני רוצה להתחיל ללמוד אדריכלות בשנת הלימודים הבאה - תשע"ב ורציתי לשאול האם ישנה אופציה לקחת קורסים כלשהם ולצבור נקודות שיקלו עליי שנה הבאה? בכלל, לא ברור לי כל כך איך זה עובד כל העסק הזה של הנקודות? במידה וזה אפשרי האם הקורסים יהיו קשורים לאדריכלות או שיש קורסים כללים שכולם לומדים? אשמח לתשובה, תודה! :)
 

לידול

New member
תברר

תברר באוניברסיטה שבה אתה מתכנן ללמוד במזכירות החוג אם זה אפשרי. יכול להיות שאם אי אפשר ישירות דרך האוניברסיטה, אתה יכול לעשות קורסים באוניברסיטה הפתוחה שיתנו לך פטור מכמה קורסים בהמשך. תברר במזכירות אם הם נותנים פטור על קורסים מסויימים מהפתוחה. לא בטוח בכלל שהם נותנים פטור. גם אם כן, הם בדרך כלל יתנו פטור רק אם הציון בפתוחה היה גבוה בקורס זה, אבל לא יכניסו את הציון מהפתוחה לממוצע של התואר.
 
למעלה