צבירת נקודות בנתיים עד שנת הלימודים הבאה
שלום! אני רוצה להתחיל ללמוד אדריכלות בשנת הלימודים הבאה - תשע"ב ורציתי לשאול האם ישנה אופציה לקחת קורסים כלשהם ולצבור נקודות שיקלו עליי שנה הבאה? בכלל, לא ברור לי כל כך איך זה עובד כל העסק הזה של הנקודות? במידה וזה אפשרי האם הקורסים יהיו קשורים לאדריכלות או שיש קורסים כללים שכולם לומדים? אשמח לתשובה, תודה!
שלום! אני רוצה להתחיל ללמוד אדריכלות בשנת הלימודים הבאה - תשע"ב ורציתי לשאול האם ישנה אופציה לקחת קורסים כלשהם ולצבור נקודות שיקלו עליי שנה הבאה? בכלל, לא ברור לי כל כך איך זה עובד כל העסק הזה של הנקודות? במידה וזה אפשרי האם הקורסים יהיו קשורים לאדריכלות או שיש קורסים כללים שכולם לומדים? אשמח לתשובה, תודה!