צ´אט היום בשעה 21:00

צ´אט היום בשעה 21:00 ../images/Emo40.gif

היום יתקיים צ´אט בחדר פאלם-פיילוט, כולם מוזמנים נכנסים לצ´אט דרך השורה שמעל ההודעה המומלצת (ההודעה הזאת למשל) אין צורך להזדהות או להכניס שם, הכינוי שלכם בפורום הופך אוטומטית לכינוי בצ´אט, במידה ונכנסים דרך הפורום ומהמחשב האישי בבית (איפה שהותקנה העוגיה) מי שמגיע מוזמן לשרשר את ההודעה שלו מתחת אמנון מרגלית יהיה אתכם במקומי, יש לי התחייבויות קודמות שקשה לבטל אדם צייט שמבריז לכם היום
 

eligrt

New member
עוגיות עוגיות עוגיות..... ../images/Emo6.gif

אדם חביבי, אם כל הכבוד אני לא הבנתי לאן צריך ללכת בערב.... איפה יהיה הצ´ט הזה?
 
תלחץ פעמיים על הקישור לצ´אט פאלם

פיילוט למעלה (מעל ההודעה - צ´אט בשעה 21:00) וזהו, תתרווח על הכורסא, תכין לך נס והעיקר תגיע
 
לדאבוני הרב, גם אני לא אהיה

התחייבויות קודמות... אתם יודעים... איל וובר. דובר החברה החופשית למען התחייבויות קודמות.
 
למעלה