צ´אט היום בשעה 21:00 ../images/Emo40.gif
היום יתקיים צ´אט בחדר פאלם-פיילוט, כולם מוזמנים נכנסים לצ´אט דרך השורה שמעל ההודעה המומלצת (ההודעה הזאת למשל) אין צורך להזדהות או להכניס שם, הכינוי שלכם בפורום הופך אוטומטית לכינוי בצ´אט, במידה ונכנסים דרך הפורום ומהמחשב האישי בבית (איפה שהותקנה העוגיה) מי שמגיע מוזמן לשרשר את ההודעה שלו מתחת אמנון מרגלית יהיה אתכם במקומי, יש לי התחייבויות קודמות שקשה לבטל אדם צייט שמבריז לכם היום
היום יתקיים צ´אט בחדר פאלם-פיילוט, כולם מוזמנים נכנסים לצ´אט דרך השורה שמעל ההודעה המומלצת (ההודעה הזאת למשל) אין צורך להזדהות או להכניס שם, הכינוי שלכם בפורום הופך אוטומטית לכינוי בצ´אט, במידה ונכנסים דרך הפורום ומהמחשב האישי בבית (איפה שהותקנה העוגיה) מי שמגיע מוזמן לשרשר את ההודעה שלו מתחת אמנון מרגלית יהיה אתכם במקומי, יש לי התחייבויות קודמות שקשה לבטל אדם צייט שמבריז לכם היום