ץגידו התחילה מכירת כרטיסים לעשור?

moon light boy

New member
נו ברור.. גם נגמרו הכרטיסים ל..

גם הכרטיסים לעשור ל'שומקום' נגמרו כבר... איזה באסה למי שלא קנה..
 
זהו, לא מצחיק יותר..

אגב, אפשר להעלות את התמונה שלך מהמפגש? אתה יודע על מה אני מדבר
 

ליאורנר

New member
צר לי לאכזב אותך אבל העשור לשומקום.

היה לפני שבוע... חבל שלא באת... הפסדת את שלום ומצטערים ושומקום וסוף לאהבה... בחלק השני הוא עשה שירים ממש יפים כמו התאבדות ואל תדאג כוכבי בלילה וכאלה.... ואומנים אורחים היו סאבלימינל והצל ודיוויד גילמור... בקיצר היה מדהים מי שהפסיד אז הקלטתי את זה.... אי סי קיו - 153289672
 
למעלה