היה לפני שבוע... חבל שלא באת... הפסדת את שלום ומצטערים ושומקום וסוף לאהבה... בחלק השני הוא עשה שירים ממש יפים כמו התאבדות ואל תדאג כוכבי בלילה וכאלה.... ואומנים אורחים היו סאבלימינל והצל ודיוויד גילמור... בקיצר היה מדהים מי שהפסיד אז הקלטתי את זה.... אי סי קיו - 153289672