פ.ט.ל

new user

New member
אולי זה יעזור.

גם לי היה קשה עם פ.ט.ל ועד כמה שהבנתי אין טריקים מיוחדים שיעזרו עם זה כמו בחלק מהמקרים, אז זה מה שאני לפחות עשיתי... גלשתי ל ynet ובחרתי לי כמה כתבות מעניינות. כל כתבה הדפסתי בשני עותקים. בעותק אחד, בכל כתבה, מחקתי בטוש שחור כל מני מילים (לא מילים כמו "או", "וגם"...) ואת השני השארתי כמו שהוא. אח"כ כל מה שנשאר לעשות זה לקרוא את הכתבות ובכל מקום מחוק לנסות לנחש מה המילה החסרה (לנחש כמה שיותר מילים). מה שחשוב זה לא להתבאס יותר מדי כי לפעמים מרוב שזה קל זה מתסכל שלא ניחשת. מה שזה עושה זה להפגיש אותך עם כל מני וריאציות של השלמות ומראה לך שברוב המקרים המילה לא כזו מסובכת כמו שנראה שהיא. מה שגם יכול לעזור זה פתירת תשחצים, יש ב ynet הרבה תשבצים כאן.
 

RISTOTO

New member
פפשש

יש לך נק' מבט נורא יצירתית אני חייב לומר לך אח שלי. אשמח לשפר את תרגול הפ.ט.ל הבעיה שאין לי כל כך זמן לבזבז על מילוי תשבצים.. יש לך אתרים נוספים לתרגול פ.ט.ט,אולי?
 

yoka333

New member
אני כרגע זוקד על אתר בדיוק לצרכיך ו

ולצרכי תרגול פסיכומטרי בכיף. מה הכוונה? ישנה חידה שמי שפתר מכניס-החידה יכולה להיות 2 משפטי פטל,יחס שיש להשלים או חידה כתובה(בעיה מילולית למשל).כך תוכל לאתגר ולהיות מאותגר ע"י פטלים(בד"כ לא קלים). המשחק הנ"ל כבר גמור(חוץ מטבלה),ושאר האתר עדיין לא.המשחק כבר ברשת. התרצה קישור?(למרות שעוד לא פורסם)
 

yoka333

New member
אז ככה-קבע איתי בפרטי שעה

שתרצה להיות ואדאג שביקורך לא יהא ביקור "סרק"(אדאג שישתתפו עוד). זה נובע מהעובדה שעוד לא סיימתי-פרסמתי האתר ולכן לא תוכל ממש להתרשם. מה שכן-יש שעות בהן יש משהו כמו 3 אנשים במשחק..
 

sprk78

New member
תוכל לומר לי היכן מצאת את הלינק לתש

לתשחצים ב YNET הפכתי בדבר ולא מצאתי היכן? תודה
 

new user

New member
בטח

ב ynet, בדף הראשי יש קטגוריית "כיף" ובתוך הקטגורייה הזו, מצד ימין לכל המשחקים, יש ציורים של מוח ועפרונות, העפרון הצהוב זה התשחצים.
 
למעלה