פ. העורף - שמ"פ ראשון - למה לצפות?
צהריים טובים לכולם, אמצע חודש הבא אני עתיד להתחייל לשירות מילואים בפעם הראשונה שלי, למשך 24 ימים. ע"פ מעט המידע שהוצג בפני ביום שיחרורי מהשירות הסדיר, אני שייך כעת לפיקוד העורף. בסדיר הוכשרתי כרובאי 03 ומאוחר יותר עברתי לתפקידי תומך לחימה ומערך המבצעים (בקיצור, הייתי סמב"צ).. גם הסובבים אותי ביום השיחרור שגיוסו לפיקוד העורף היו בעלי רקע דומה ולא "ג'ובניקים טהורים".. בצו הקריאה מצויין כי התקופה תתחלק לאימון בבא"פ צאלים + תעסוקה מבצעית. שאלותי הן למה בעצם לצפות? א. מבחינת יציאות הבייתה במהלך תקופת המילואים (כאמור 24 יום)? ב. מבחינת אופי האימון בצאלים.. תנאי שדה? מטווחים? מסעות? מה בדיוק? ג. מבחינת אופי התע"מ, אבטחת ישובים? פעילות מבצעית כלשהי? ובעצם האם רק בשטחי הקו הירוק, או גם מעבר? נ.ב. אשמח לטיפים כלשהם לשירות מילואים (זה או בכלל), אם יש כאלו תודה מראש
צהריים טובים לכולם, אמצע חודש הבא אני עתיד להתחייל לשירות מילואים בפעם הראשונה שלי, למשך 24 ימים. ע"פ מעט המידע שהוצג בפני ביום שיחרורי מהשירות הסדיר, אני שייך כעת לפיקוד העורף. בסדיר הוכשרתי כרובאי 03 ומאוחר יותר עברתי לתפקידי תומך לחימה ומערך המבצעים (בקיצור, הייתי סמב"צ).. גם הסובבים אותי ביום השיחרור שגיוסו לפיקוד העורף היו בעלי רקע דומה ולא "ג'ובניקים טהורים".. בצו הקריאה מצויין כי התקופה תתחלק לאימון בבא"פ צאלים + תעסוקה מבצעית. שאלותי הן למה בעצם לצפות? א. מבחינת יציאות הבייתה במהלך תקופת המילואים (כאמור 24 יום)? ב. מבחינת אופי האימון בצאלים.. תנאי שדה? מטווחים? מסעות? מה בדיוק? ג. מבחינת אופי התע"מ, אבטחת ישובים? פעילות מבצעית כלשהי? ובעצם האם רק בשטחי הקו הירוק, או גם מעבר? נ.ב. אשמח לטיפים כלשהם לשירות מילואים (זה או בכלל), אם יש כאלו תודה מראש