פתרונות חלקיים לקטסטרופה שתהיה ביום שני בגוש דן

מצב
הנושא נעול.
ולכן בית הדין לעבודה דן בנושא והגביל את השביתה ל-24 שעות

פגיעה בכיסו של המעסיק אינה המטרה
אלא האמצעי - העיקרי - ללחוץ עליו, לחץ מהציבור הוא בדר"כ גורם משני.

זכות השביתה אינה עומדת בחלל ריק וכנגדה עומדות זכויות אחרות.

זו שאלה משפטית שיש לה פנים לכאן ולכאן.
ולכן בית הדין לעבודה דן בנושא והגביל את השביתה ל-24 שעות
 

orchilit

New member
תחליף 55 עד קרית אונו למי שיצטרך :

פתרונות חלקיים לקטסטרופה שתהיה ביום שני בגוש דן
בשל שביתה כללית בחברת קווים. כמובן היא תהיה בעוד מקומות אבל אני מתייחס כאן לגוש דן
בתוספת להסעות שלדעתי העיריות השונות (קרית אונו, ראש העין, פ"ת וכו') צריכים להוציא, יש לי הצעה להכנסת אוטובוסים של חברות שכן יפעלו, ללא תוספת משמעותית של תשומות, אלא על חשבון ההפסקה של הנהגים (וכאן משרד התחבורה יכול להתערב ולצ'פר, למשל אחוזים לחברה או לנהגים)
חברת אפיקים: אחד מהקווים של אפיקים שנוסע מפ"ת לשומרון ייכנס לראש העין הישנה, וקו אחר ייכנס לראש העין החדשה.
נסיעה אחת של קו 70 בשעה תיסע כמו קו 68 מצומת קציר ועד לוי אשכול (במקום לפנות ימינה לקציר ללא תל השומר).
קו 475 ייכנס לתוך אור יהודה
במקום קו 51 באותו יום- לשנות את כל הנסיעות שלו לקו 50 (דרך המסגר) כך שייסע לבית רבקה דרך המציבה (במקום קווי 21,23,25 של קווים).
אחד מקווי אגד לכפר סבא/הרצליה יכול להיכנס לסגולה
קו 921 יעצור בכל התחנות בדרך (כדי לכסות על התחנות שרק 641 עוצר בהן ללא 921 כמו צומת ירקונים (רכבת סגולה) )
קו 92 יכול לנסוע גם לשכונת עמישב
קו 127 יכול להמשיך מבית העלמין לשכונת אם המושבות ולסיים בבילינסון

אני עדיין לא מצליח לחשוב על פתרונות לגבי יהוד, אור יהודה, גני תקווה, וגם הפתרון של קו 70 לקרית אונו לא משהו, וגם יש שכונות בפ"ת שלא מצאתי פתרון.
ובכלל התכנית עלולה להיות דמיונית בלבד, כי בארץ למשרד התחבורה לא אכפת. צריכים יוזמה של העיריות השונוץ
תחליף 55 עד קרית אונו למי שיצטרך :
בת"א, 61/161 די מחליפים אותו ברוב המסלול על ארלוזורוב ורכבת מרכז, קו 9/18 באזור גן העיר ואיכילוב, קו 58 מרכבת מרכז וכל גבעתיים, קו 104 באלוף שדה עד תל השומר.
 

salonmor

New member
אין תחליף אמיתי לשום קו לקרית אונו

תחליף 55 עד קרית אונו למי שיצטרך :
בת"א, 61/161 די מחליפים אותו ברוב המסלול על ארלוזורוב ורכבת מרכז, קו 9/18 באזור גן העיר ואיכילוב, קו 58 מרכבת מרכז וכל גבעתיים, קו 104 באלוף שדה עד תל השומר.
אין תחליף אמיתי לשום קו לקרית אונו
מהסיבה הפשוטה ששום קו של חברה אחרת לא נכנס לקרית אונו (למעט קו 18 של דן).
לכן - תחליפי 55 לא באמת עוזרים לתושבי הקריה כי כל קו לבר אילן או למסוף תל השומר יהיה זהה לחלוטין ל-55 ולא משנה המסלול שלו...
 
התחליף של 55 בתוך תל אביב לא ממש חשוב ביום כזה

תחליף 55 עד קרית אונו למי שיצטרך :
בת"א, 61/161 די מחליפים אותו ברוב המסלול על ארלוזורוב ורכבת מרכז, קו 9/18 באזור גן העיר ואיכילוב, קו 58 מרכבת מרכז וכל גבעתיים, קו 104 באלוף שדה עד תל השומר.
התחליף של 55 בתוך תל אביב לא ממש חשוב ביום כזה
צריכים להפנות משאבים לקרית אונו. אם כבר הזכרת את קו 104 אז אפשר לקצץ מחר את קו 4, ולתגבר את קו 104 ושימשיך לקרית אונו.
 

אוהדא11

New member
משרד התחבורה אינו מתעסק "בזוטות" כאלו ואת השר בודאי שהענין

פתרונות חלקיים לקטסטרופה שתהיה ביום שני בגוש דן
בשל שביתה כללית בחברת קווים. כמובן היא תהיה בעוד מקומות אבל אני מתייחס כאן לגוש דן
בתוספת להסעות שלדעתי העיריות השונות (קרית אונו, ראש העין, פ"ת וכו') צריכים להוציא, יש לי הצעה להכנסת אוטובוסים של חברות שכן יפעלו, ללא תוספת משמעותית של תשומות, אלא על חשבון ההפסקה של הנהגים (וכאן משרד התחבורה יכול להתערב ולצ'פר, למשל אחוזים לחברה או לנהגים)
חברת אפיקים: אחד מהקווים של אפיקים שנוסע מפ"ת לשומרון ייכנס לראש העין הישנה, וקו אחר ייכנס לראש העין החדשה.
נסיעה אחת של קו 70 בשעה תיסע כמו קו 68 מצומת קציר ועד לוי אשכול (במקום לפנות ימינה לקציר ללא תל השומר).
קו 475 ייכנס לתוך אור יהודה
במקום קו 51 באותו יום- לשנות את כל הנסיעות שלו לקו 50 (דרך המסגר) כך שייסע לבית רבקה דרך המציבה (במקום קווי 21,23,25 של קווים).
אחד מקווי אגד לכפר סבא/הרצליה יכול להיכנס לסגולה
קו 921 יעצור בכל התחנות בדרך (כדי לכסות על התחנות שרק 641 עוצר בהן ללא 921 כמו צומת ירקונים (רכבת סגולה) )
קו 92 יכול לנסוע גם לשכונת עמישב
קו 127 יכול להמשיך מבית העלמין לשכונת אם המושבות ולסיים בבילינסון

אני עדיין לא מצליח לחשוב על פתרונות לגבי יהוד, אור יהודה, גני תקווה, וגם הפתרון של קו 70 לקרית אונו לא משהו, וגם יש שכונות בפ"ת שלא מצאתי פתרון.
ובכלל התכנית עלולה להיות דמיונית בלבד, כי בארץ למשרד התחבורה לא אכפת. צריכים יוזמה של העיריות השונוץ
משרד התחבורה אינו מתעסק "בזוטות" כאלו ואת השר בודאי שהענין
לא מעניין בימי בחירות
 

J e n i e

New member
עכשיו חיפשתי וראיתי שהיא נדחתה

פתרונות חלקיים לקטסטרופה שתהיה ביום שני בגוש דן
בשל שביתה כללית בחברת קווים. כמובן היא תהיה בעוד מקומות אבל אני מתייחס כאן לגוש דן
בתוספת להסעות שלדעתי העיריות השונות (קרית אונו, ראש העין, פ"ת וכו') צריכים להוציא, יש לי הצעה להכנסת אוטובוסים של חברות שכן יפעלו, ללא תוספת משמעותית של תשומות, אלא על חשבון ההפסקה של הנהגים (וכאן משרד התחבורה יכול להתערב ולצ'פר, למשל אחוזים לחברה או לנהגים)
חברת אפיקים: אחד מהקווים של אפיקים שנוסע מפ"ת לשומרון ייכנס לראש העין הישנה, וקו אחר ייכנס לראש העין החדשה.
נסיעה אחת של קו 70 בשעה תיסע כמו קו 68 מצומת קציר ועד לוי אשכול (במקום לפנות ימינה לקציר ללא תל השומר).
קו 475 ייכנס לתוך אור יהודה
במקום קו 51 באותו יום- לשנות את כל הנסיעות שלו לקו 50 (דרך המסגר) כך שייסע לבית רבקה דרך המציבה (במקום קווי 21,23,25 של קווים).
אחד מקווי אגד לכפר סבא/הרצליה יכול להיכנס לסגולה
קו 921 יעצור בכל התחנות בדרך (כדי לכסות על התחנות שרק 641 עוצר בהן ללא 921 כמו צומת ירקונים (רכבת סגולה) )
קו 92 יכול לנסוע גם לשכונת עמישב
קו 127 יכול להמשיך מבית העלמין לשכונת אם המושבות ולסיים בבילינסון

אני עדיין לא מצליח לחשוב על פתרונות לגבי יהוד, אור יהודה, גני תקווה, וגם הפתרון של קו 70 לקרית אונו לא משהו, וגם יש שכונות בפ"ת שלא מצאתי פתרון.
ובכלל התכנית עלולה להיות דמיונית בלבד, כי בארץ למשרד התחבורה לא אכפת. צריכים יוזמה של העיריות השונוץ
עכשיו חיפשתי וראיתי שהיא נדחתה
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-357548-00.html

מקווה שיצליחו לסיים את זה בלי שביתה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה