פתרונות חלקיים לקטסטרופה שתהיה ביום שני בגוש דן

מצב
הנושא נעול.
פתרונות חלקיים לקטסטרופה שתהיה ביום שני בגוש דן

פתרונות חלקיים לקטסטרופה שתהיה ביום שני בגוש דן
בשל שביתה כללית בחברת קווים. כמובן היא תהיה בעוד מקומות אבל אני מתייחס כאן לגוש דן
בתוספת להסעות שלדעתי העיריות השונות (קרית אונו, ראש העין, פ"ת וכו') צריכים להוציא, יש לי הצעה להכנסת אוטובוסים של חברות שכן יפעלו, ללא תוספת משמעותית של תשומות, אלא על חשבון ההפסקה של הנהגים (וכאן משרד התחבורה יכול להתערב ולצ'פר, למשל אחוזים לחברה או לנהגים)
חברת אפיקים: אחד מהקווים של אפיקים שנוסע מפ"ת לשומרון ייכנס לראש העין הישנה, וקו אחר ייכנס לראש העין החדשה.
נסיעה אחת של קו 70 בשעה תיסע כמו קו 68 מצומת קציר ועד לוי אשכול (במקום לפנות ימינה לקציר ללא תל השומר).
קו 475 ייכנס לתוך אור יהודה
במקום קו 51 באותו יום- לשנות את כל הנסיעות שלו לקו 50 (דרך המסגר) כך שייסע לבית רבקה דרך המציבה (במקום קווי 21,23,25 של קווים).
אחד מקווי אגד לכפר סבא/הרצליה יכול להיכנס לסגולה
קו 921 יעצור בכל התחנות בדרך (כדי לכסות על התחנות שרק 641 עוצר בהן ללא 921 כמו צומת ירקונים (רכבת סגולה) )
קו 92 יכול לנסוע גם לשכונת עמישב
קו 127 יכול להמשיך מבית העלמין לשכונת אם המושבות ולסיים בבילינסון

אני עדיין לא מצליח לחשוב על פתרונות לגבי יהוד, אור יהודה, גני תקווה, וגם הפתרון של קו 70 לקרית אונו לא משהו, וגם יש שכונות בפ"ת שלא מצאתי פתרון.
ובכלל התכנית עלולה להיות דמיונית בלבד, כי בארץ למשרד התחבורה לא אכפת. צריכים יוזמה של העיריות השונוץ
 
תהיה בעיה של אנשי בקעת אונו , בעיקרה כמובן

פתרונות חלקיים לקטסטרופה שתהיה ביום שני בגוש דן
בשל שביתה כללית בחברת קווים. כמובן היא תהיה בעוד מקומות אבל אני מתייחס כאן לגוש דן
בתוספת להסעות שלדעתי העיריות השונות (קרית אונו, ראש העין, פ"ת וכו') צריכים להוציא, יש לי הצעה להכנסת אוטובוסים של חברות שכן יפעלו, ללא תוספת משמעותית של תשומות, אלא על חשבון ההפסקה של הנהגים (וכאן משרד התחבורה יכול להתערב ולצ'פר, למשל אחוזים לחברה או לנהגים)
חברת אפיקים: אחד מהקווים של אפיקים שנוסע מפ"ת לשומרון ייכנס לראש העין הישנה, וקו אחר ייכנס לראש העין החדשה.
נסיעה אחת של קו 70 בשעה תיסע כמו קו 68 מצומת קציר ועד לוי אשכול (במקום לפנות ימינה לקציר ללא תל השומר).
קו 475 ייכנס לתוך אור יהודה
במקום קו 51 באותו יום- לשנות את כל הנסיעות שלו לקו 50 (דרך המסגר) כך שייסע לבית רבקה דרך המציבה (במקום קווי 21,23,25 של קווים).
אחד מקווי אגד לכפר סבא/הרצליה יכול להיכנס לסגולה
קו 921 יעצור בכל התחנות בדרך (כדי לכסות על התחנות שרק 641 עוצר בהן ללא 921 כמו צומת ירקונים (רכבת סגולה) )
קו 92 יכול לנסוע גם לשכונת עמישב
קו 127 יכול להמשיך מבית העלמין לשכונת אם המושבות ולסיים בבילינסון

אני עדיין לא מצליח לחשוב על פתרונות לגבי יהוד, אור יהודה, גני תקווה, וגם הפתרון של קו 70 לקרית אונו לא משהו, וגם יש שכונות בפ"ת שלא מצאתי פתרון.
ובכלל התכנית עלולה להיות דמיונית בלבד, כי בארץ למשרד התחבורה לא אכפת. צריכים יוזמה של העיריות השונוץ
תהיה בעיה של אנשי בקעת אונו , בעיקרה כמובן
 

olli3

New member
מנהל
אבל אנחנו יודעים ששום דבר ממה שאתה מציע לא יבוצע...

פתרונות חלקיים לקטסטרופה שתהיה ביום שני בגוש דן
בשל שביתה כללית בחברת קווים. כמובן היא תהיה בעוד מקומות אבל אני מתייחס כאן לגוש דן
בתוספת להסעות שלדעתי העיריות השונות (קרית אונו, ראש העין, פ"ת וכו') צריכים להוציא, יש לי הצעה להכנסת אוטובוסים של חברות שכן יפעלו, ללא תוספת משמעותית של תשומות, אלא על חשבון ההפסקה של הנהגים (וכאן משרד התחבורה יכול להתערב ולצ'פר, למשל אחוזים לחברה או לנהגים)
חברת אפיקים: אחד מהקווים של אפיקים שנוסע מפ"ת לשומרון ייכנס לראש העין הישנה, וקו אחר ייכנס לראש העין החדשה.
נסיעה אחת של קו 70 בשעה תיסע כמו קו 68 מצומת קציר ועד לוי אשכול (במקום לפנות ימינה לקציר ללא תל השומר).
קו 475 ייכנס לתוך אור יהודה
במקום קו 51 באותו יום- לשנות את כל הנסיעות שלו לקו 50 (דרך המסגר) כך שייסע לבית רבקה דרך המציבה (במקום קווי 21,23,25 של קווים).
אחד מקווי אגד לכפר סבא/הרצליה יכול להיכנס לסגולה
קו 921 יעצור בכל התחנות בדרך (כדי לכסות על התחנות שרק 641 עוצר בהן ללא 921 כמו צומת ירקונים (רכבת סגולה) )
קו 92 יכול לנסוע גם לשכונת עמישב
קו 127 יכול להמשיך מבית העלמין לשכונת אם המושבות ולסיים בבילינסון

אני עדיין לא מצליח לחשוב על פתרונות לגבי יהוד, אור יהודה, גני תקווה, וגם הפתרון של קו 70 לקרית אונו לא משהו, וגם יש שכונות בפ"ת שלא מצאתי פתרון.
ובכלל התכנית עלולה להיות דמיונית בלבד, כי בארץ למשרד התחבורה לא אכפת. צריכים יוזמה של העיריות השונוץ
אבל אנחנו יודעים ששום דבר ממה שאתה מציע לא יבוצע...
אז לא חבל על זמן ההשקעה שלך?

מי שיש לו שירות מקביל כלשהו, יוכל להשתמש בו, מי שלא - לא.

ליהוד ואור יהודה יש שירות חלקי על ידי קו 18 דן, 244,268 אגד.
 
עקרונית למשרד התחבורה אסור לעשות דבר כזה כי זו תהיה

פתרונות חלקיים לקטסטרופה שתהיה ביום שני בגוש דן
בשל שביתה כללית בחברת קווים. כמובן היא תהיה בעוד מקומות אבל אני מתייחס כאן לגוש דן
בתוספת להסעות שלדעתי העיריות השונות (קרית אונו, ראש העין, פ"ת וכו') צריכים להוציא, יש לי הצעה להכנסת אוטובוסים של חברות שכן יפעלו, ללא תוספת משמעותית של תשומות, אלא על חשבון ההפסקה של הנהגים (וכאן משרד התחבורה יכול להתערב ולצ'פר, למשל אחוזים לחברה או לנהגים)
חברת אפיקים: אחד מהקווים של אפיקים שנוסע מפ"ת לשומרון ייכנס לראש העין הישנה, וקו אחר ייכנס לראש העין החדשה.
נסיעה אחת של קו 70 בשעה תיסע כמו קו 68 מצומת קציר ועד לוי אשכול (במקום לפנות ימינה לקציר ללא תל השומר).
קו 475 ייכנס לתוך אור יהודה
במקום קו 51 באותו יום- לשנות את כל הנסיעות שלו לקו 50 (דרך המסגר) כך שייסע לבית רבקה דרך המציבה (במקום קווי 21,23,25 של קווים).
אחד מקווי אגד לכפר סבא/הרצליה יכול להיכנס לסגולה
קו 921 יעצור בכל התחנות בדרך (כדי לכסות על התחנות שרק 641 עוצר בהן ללא 921 כמו צומת ירקונים (רכבת סגולה) )
קו 92 יכול לנסוע גם לשכונת עמישב
קו 127 יכול להמשיך מבית העלמין לשכונת אם המושבות ולסיים בבילינסון

אני עדיין לא מצליח לחשוב על פתרונות לגבי יהוד, אור יהודה, גני תקווה, וגם הפתרון של קו 70 לקרית אונו לא משהו, וגם יש שכונות בפ"ת שלא מצאתי פתרון.
ובכלל התכנית עלולה להיות דמיונית בלבד, כי בארץ למשרד התחבורה לא אכפת. צריכים יוזמה של העיריות השונוץ
עקרונית למשרד התחבורה אסור לעשות דבר כזה כי זו תהיה
שבירת שביתה.
והשביתה הזו נערכת לאחר שבית דין לעבודה לא הוציא צו מניעה למניעתה אלא רק הגביל אותה ולכן למעשה התיר לקיים אותה.
 

alantan

New member
שבירת שביתה היא עדיין מושג? איפה ת'אצ'ר כשצריך אותה איפה?

עקרונית למשרד התחבורה אסור לעשות דבר כזה כי זו תהיה
שבירת שביתה.
והשביתה הזו נערכת לאחר שבית דין לעבודה לא הוציא צו מניעה למניעתה אלא רק הגביל אותה ולכן למעשה התיר לקיים אותה.
שבירת שביתה היא עדיין מושג? איפה ת'אצ'ר כשצריך אותה איפה?
 
מה לעשות שחוקי מדינת ישראל מקנים לעובדים מאורגנים את זכות

שבירת שביתה היא עדיין מושג? איפה ת'אצ'ר כשצריך אותה איפה?
מה לעשות שחוקי מדינת ישראל מקנים לעובדים מאורגנים את זכות
השביתה.
אם רוצים לבטל את הזכות הזו, הדרך לעשות זאת היא באמצעות הכנסת, אם יהיה בה רוב לכך כמובן.
 

alantan

New member
יש להם זכות לשבות ללא פיטורין. זה צריך להספיק.

מה לעשות שחוקי מדינת ישראל מקנים לעובדים מאורגנים את זכות
השביתה.
אם רוצים לבטל את הזכות הזו, הדרך לעשות זאת היא באמצעות הכנסת, אם יהיה בה רוב לכך כמובן.
יש להם זכות לשבות ללא פיטורין. זה צריך להספיק.
מה שיש לכם שזה מעבר לסביר זה הזכות למנוע מהמעסיק או משרד התחבורה לקיים שירות חלופי.
 
וינק וינק

יש להם זכות לשבות ללא פיטורין. זה צריך להספיק.
מה שיש לכם שזה מעבר לסביר זה הזכות למנוע מהמעסיק או משרד התחבורה לקיים שירות חלופי.
וינק וינק
אני אפילו לא מפרט, נראה לי שלכולם כבר ברור מה דעתי
 

Ccyclist

Active member
הנה מאגי בתפקיד המשיחה, ספיטינג אימג'.

שבירת שביתה היא עדיין מושג? איפה ת'אצ'ר כשצריך אותה איפה?
הנה מאגי בתפקיד המשיחה, ספיטינג אימג'.
די אקטואלי כשיש מערכת בחירות הנוסבה סביב "איפה הכסף" והבטחות אסטרונומיות יש-מאין.

 

Ccyclist

Active member
צריך לזכור שבתקופתה היתה בעיה עם הדיוקן על השטרות...


יש מסר ליברטאני סמוי בסרטון. המשיחה מביאה מטבעות (hard money) במקום שטרות (fiat money)
צריך לזכור שבתקופתה היתה בעיה עם הדיוקן על השטרות...
כמו כן - משפט מחץ שתאהב בקטע Schoolboy Cabinet - דקה 1:00 עד 1:20...



 

טשאפק 2

New member
אתה בטוח? בדר"כ כשיש שביתת רכבות

עקרונית למשרד התחבורה אסור לעשות דבר כזה כי זו תהיה
שבירת שביתה.
והשביתה הזו נערכת לאחר שבית דין לעבודה לא הוציא צו מניעה למניעתה אלא רק הגביל אותה ולכן למעשה התיר לקיים אותה.
אתה בטוח? בדר"כ כשיש שביתת רכבות
מודיעים שחברות האוטובוסים מתגברות את השירות בהנחיית משרד התחבורה.
 
זו הודעה של יחסי ציבור, בפועל התגבור של חברות האוטובוסים

אתה בטוח? בדר"כ כשיש שביתת רכבות
מודיעים שחברות האוטובוסים מתגברות את השירות בהנחיית משרד התחבורה.
זו הודעה של יחסי ציבור, בפועל התגבור של חברות האוטובוסים
כשיש שביתה (בניגוד להשבתה או תקלה) הוא מינורי.
עקרונית, אם התגבור מגיע לרמה של שבירת שביתה, יש איתו בעיה. אבל אני לא זוכר תגבור אוטובוסים שבאמת פיצה על שביתה של עובדי הרכבת.
במקרים של השבתה כן פועלים לתחליף על ידי תגבור קווי האוטובוס או הפעלת שאטלים על ידי הרכבת.
במקרים של שביתה, לעומת זאת, הנהלת הרכבת לא מפעילה שאטלים מחליפי רכבת.
 

טשאפק 2

New member
נכון, אבל אני פשוט לא חושב שיש בזה

זו הודעה של יחסי ציבור, בפועל התגבור של חברות האוטובוסים
כשיש שביתה (בניגוד להשבתה או תקלה) הוא מינורי.
עקרונית, אם התגבור מגיע לרמה של שבירת שביתה, יש איתו בעיה. אבל אני לא זוכר תגבור אוטובוסים שבאמת פיצה על שביתה של עובדי הרכבת.
במקרים של השבתה כן פועלים לתחליף על ידי תגבור קווי האוטובוס או הפעלת שאטלים על ידי הרכבת.
במקרים של שביתה, לעומת זאת, הנהלת הרכבת לא מפעילה שאטלים מחליפי רכבת.
נכון, אבל אני פשוט לא חושב שיש בזה
משהו לא חוקי, עקרונית - לחפות חלקית על שירות שהושבת.
 
זה תלוי בפרשנות של בית המשפט - אם ביה"מ יראה בכך פגיעה

נכון, אבל אני פשוט לא חושב שיש בזה
משהו לא חוקי, עקרונית - לחפות חלקית על שירות שהושבת.
זה תלוי בפרשנות של בית המשפט - אם ביה"מ יראה בכך פגיעה
במימוש לגיטימי של זכות השביתה, אז בית המשפט יאסור על הפעלת שירות כזה.
הרעיון הוא שאם מדובר בשירות חיוני שחייב לפעול, אז הדרך למנוע את השבתתו היא הוצאת צווי מניעה באמצעות בית משפט או צוי ריתוק על ידי הממשלה. אם הממשלה לא מוציאה צווי ריתוק ואם בית משפט לא מוציא צווי מניעה ומתיר את השביתה, אז הוא לא יתיר פעילות הפוגעת בשביתה.
ואגב, בית הדין האזורי לעבודה כבר הגביל את השביתה.
 

טשאפק 2

New member
אני מניח שאם האינטרס של המעסיק הישיר

זה תלוי בפרשנות של בית המשפט - אם ביה"מ יראה בכך פגיעה
במימוש לגיטימי של זכות השביתה, אז בית המשפט יאסור על הפעלת שירות כזה.
הרעיון הוא שאם מדובר בשירות חיוני שחייב לפעול, אז הדרך למנוע את השבתתו היא הוצאת צווי מניעה באמצעות בית משפט או צוי ריתוק על ידי הממשלה. אם הממשלה לא מוציאה צווי ריתוק ואם בית משפט לא מוציא צווי מניעה ומתיר את השביתה, אז הוא לא יתיר פעילות הפוגעת בשביתה.
ואגב, בית הדין האזורי לעבודה כבר הגביל את השביתה.
אני מניח שאם האינטרס של המעסיק הישיר
נפגע, אין כלל פגיעה באפקטיביות של השביתה.

זה לא בדיוק מקרה מקביל, אך אם יש שביתה במפעל כלשהו, אף אחד לא יכול למנוע ממפעל מתחרה לעבוד במשמרות כפולות כך שלשביתה לא תהיה השפעה על הצרכנים אלא על המעסיק בלבד - זה אפילו מצב רצוי מבחינת האינטרס הציבורי.
 

alantan

New member
מאוד הגיוני. רק שלא בטוח שוועדי עובדים והגיון עובדים יחד

אני מניח שאם האינטרס של המעסיק הישיר
נפגע, אין כלל פגיעה באפקטיביות של השביתה.

זה לא בדיוק מקרה מקביל, אך אם יש שביתה במפעל כלשהו, אף אחד לא יכול למנוע ממפעל מתחרה לעבוד במשמרות כפולות כך שלשביתה לא תהיה השפעה על הצרכנים אלא על המעסיק בלבד - זה אפילו מצב רצוי מבחינת האינטרס הציבורי.
מאוד הגיוני. רק שלא בטוח שוועדי עובדים והגיון עובדים יחד
 
בדיוק! הפגיעה היא הכיס של חברת קווים, אבל אם

אני מניח שאם האינטרס של המעסיק הישיר
נפגע, אין כלל פגיעה באפקטיביות של השביתה.

זה לא בדיוק מקרה מקביל, אך אם יש שביתה במפעל כלשהו, אף אחד לא יכול למנוע ממפעל מתחרה לעבוד במשמרות כפולות כך שלשביתה לא תהיה השפעה על הצרכנים אלא על המעסיק בלבד - זה אפילו מצב רצוי מבחינת האינטרס הציבורי.
בדיוק! הפגיעה היא הכיס של חברת קווים, אבל אם
משרד התחבורה יטיל על חברות אחרות לספק את השירות מחר במקום קווים, עדיין המטרה של השביתה תהיה רלבנטית, שכן בכל מקרה לא יהיו מחר מחירות לחברת קווים.
 
בשביתה חלק מהמטרה זה לעורר עניין ציבורי ולהעלות את מאבק

בדיוק! הפגיעה היא הכיס של חברת קווים, אבל אם
משרד התחבורה יטיל על חברות אחרות לספק את השירות מחר במקום קווים, עדיין המטרה של השביתה תהיה רלבנטית, שכן בכל מקרה לא יהיו מחר מחירות לחברת קווים.
בשביתה חלק מהמטרה זה לעורר עניין ציבורי ולהעלות את מאבק
העובדים על סדר היום הציבורי.
העניין זה לא לפגוע בכיס של X או Y והמטרה של העובדים היא לא לפגוע בכיס של מי שמשלם להם משכורות.
הפעלת שירות חלופי על ידי מפעיל אחר משמעותה גם הפעלת שירות על ידי עובדים של המפעיל האחר, כלומר: פגיעה גם בעובדים השובתים.
על מנת להגביל את הפגיעה בציבור הרחב, בית המשפט הגביל אותה ותיחם אותה ל-24 שעות בלבד וכן קבע שההודעה על השביתה צריכה להתפרסם 72 שעות מראש.
למשרד התחבורה, כמי שבעצם הוא מפעיל העל של התחבורה הציבורית בישראל שכל המפעילות הישירות פועלות תחת זכיון שהמשרד מעניק להן, יש אחריות מסויימת גם כלפי עובדי קווים והעברת עבודה מקווים למפעיל אחר בגלל שביתה של עובדי קווים, זו פגיעה בזכות השביתה של עובדי קווים.
 

טשאפק 2

New member
פגיעה בכיסו של המעסיק אינה המטרה

בשביתה חלק מהמטרה זה לעורר עניין ציבורי ולהעלות את מאבק
העובדים על סדר היום הציבורי.
העניין זה לא לפגוע בכיס של X או Y והמטרה של העובדים היא לא לפגוע בכיס של מי שמשלם להם משכורות.
הפעלת שירות חלופי על ידי מפעיל אחר משמעותה גם הפעלת שירות על ידי עובדים של המפעיל האחר, כלומר: פגיעה גם בעובדים השובתים.
על מנת להגביל את הפגיעה בציבור הרחב, בית המשפט הגביל אותה ותיחם אותה ל-24 שעות בלבד וכן קבע שההודעה על השביתה צריכה להתפרסם 72 שעות מראש.
למשרד התחבורה, כמי שבעצם הוא מפעיל העל של התחבורה הציבורית בישראל שכל המפעילות הישירות פועלות תחת זכיון שהמשרד מעניק להן, יש אחריות מסויימת גם כלפי עובדי קווים והעברת עבודה מקווים למפעיל אחר בגלל שביתה של עובדי קווים, זו פגיעה בזכות השביתה של עובדי קווים.
פגיעה בכיסו של המעסיק אינה המטרה
אלא האמצעי - העיקרי - ללחוץ עליו, לחץ מהציבור הוא בדר"כ גורם משני.

זכות השביתה אינה עומדת בחלל ריק וכנגדה עומדות זכויות אחרות.

זו שאלה משפטית שיש לה פנים לכאן ולכאן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה