פתרון ל-A1 שלא חשבנו עליו
פתרון ל-A1 שלא חשבנו עליו
מתוך מכתבים למערכת של 'הארץ'. מלטרון לעזריאלי ברבע שעה בתגובה על "לאחר השקעה של מיליארד שקל: נשקלת הקפאת פרויקט הרכבת המהירה לירושלים" מאת שרון קדמי ("הארץ"15.3 ,TheMarker) אם תתקבל החלטת ההקפאה של פרויקט הרכבת המהירה לירושלים - הנה רעיון למקבלי ההחלטות: להשלים את המסילה עד לטרון בקטע שבו כבר מתבצעות העבודות וקיימות התחייבויות לקבלנים, ולהקים תחנת רכבת זמנית באזור לטרון ומגרש חניה גדול. מתחנה זו יהיה אפשר להגיע לתחנת עזריאלי בתל אביב בתוך 15 דקות. אני משוכנע, כי אלפי נהגים מירושלים, מבשרת ציון ויישובי פרוזדור ירושלים יעדיפו להשאיר את כלי רכבם בלטרון ולהגיע בתוך 15 דקות למרכז תל אביב. העלויות של הבאת הקו עד לטרון כבר ממילא תוקצבו בהתחייבויות שוטפות, והעלות הנוספת בהקמת התחנה הזמנית זניחה יחסית. עודד מגידו נוה אילן
פתרון ל-A1 שלא חשבנו עליו
מתוך מכתבים למערכת של 'הארץ'. מלטרון לעזריאלי ברבע שעה בתגובה על "לאחר השקעה של מיליארד שקל: נשקלת הקפאת פרויקט הרכבת המהירה לירושלים" מאת שרון קדמי ("הארץ"15.3 ,TheMarker) אם תתקבל החלטת ההקפאה של פרויקט הרכבת המהירה לירושלים - הנה רעיון למקבלי ההחלטות: להשלים את המסילה עד לטרון בקטע שבו כבר מתבצעות העבודות וקיימות התחייבויות לקבלנים, ולהקים תחנת רכבת זמנית באזור לטרון ומגרש חניה גדול. מתחנה זו יהיה אפשר להגיע לתחנת עזריאלי בתל אביב בתוך 15 דקות. אני משוכנע, כי אלפי נהגים מירושלים, מבשרת ציון ויישובי פרוזדור ירושלים יעדיפו להשאיר את כלי רכבם בלטרון ולהגיע בתוך 15 דקות למרכז תל אביב. העלויות של הבאת הקו עד לטרון כבר ממילא תוקצבו בהתחייבויות שוטפות, והעלות הנוספת בהקמת התחנה הזמנית זניחה יחסית. עודד מגידו נוה אילן