פתרון ל-A1 שלא חשבנו עליו

מצב
הנושא נעול.

mucool2

New member
המחיר כולל את הזזת התוואי דרומה

או הו - כדאי שתתעדכן עמית .
זה המספר ויש בלתו מספרים אף קשים ממנו.דמגוגיה הינה הקלות הבלתי נסבלת של אנשים, לכנות כל טיעון שאינו מוצא חן בעיניהם כדמגוגי. תרומתה של מבשרת לעומסים בכביש 1 הינה שולית .ברגע שכביש 9 יפתח , תהיה שולית אף יותר. הפתרון האחר שלך , בהנחה שאינו כרוך בבניית תחנת הדמים הזו (דמים -במובן של כסף) , מתקבל בהרבה על הדעת.
המחיר כולל את הזזת התוואי דרומה
או בניית תחנה (בעומק רב) על התוואי הקיים? יש הבדל גדול בין שתי ההצעות, ודי ברור לי שהשניה לא ממש מתקבלת על הדעת ותעלה הון. אין לי מספיק מידע לגבי הראשונה, אבל זאת ההצעה המקורית וזכור לי שדובר על הקמת תחנה מעל פני הקרקע באזור מחלף חמד, שבטח לא תעלה מיליארדים. בכל אופן זה סוס מת, אפשר להפסיק לחבוט.
 

בועז ל

New member
עמית, הדיונים בהקמת תחנת מבשרת

המחיר כולל את הזזת התוואי דרומה
או בניית תחנה (בעומק רב) על התוואי הקיים? יש הבדל גדול בין שתי ההצעות, ודי ברור לי שהשניה לא ממש מתקבלת על הדעת ותעלה הון. אין לי מספיק מידע לגבי הראשונה, אבל זאת ההצעה המקורית וזכור לי שדובר על הקמת תחנה מעל פני הקרקע באזור מחלף חמד, שבטח לא תעלה מיליארדים. בכל אופן זה סוס מת, אפשר להפסיק לחבוט.
עמית, הדיונים בהקמת תחנת מבשרת
החלו עוד בתקופת המנכ"ל הקודם יוסי מור. אנשי ר"י פסלו על הסף כל אפשרות הנדסית להקמת תחנה , מלבד זו אשר תקום במעבה האדמה. בתשובה לפניית המקומון האיזורי טענו אנשי ר"י ,כי הקמת תחנה כזו אפשרית אך ורק על תוואי A1 הקיים ומעבר לקו הירוק (עוד בעייה "פשוטה"). עוד נמסר כי הקמת תחנה שכזו תאלץ את ר"י להעמיק את תחנת בנייני האומה יותר מהמתוכנן , דבר שיגרום להתייקרות נוספת של הפרויקט. אתה כרגיל צודק : מדובר בסוס מת וחבל להכביר במילים.
 

amirv

New member
לי היה רעיון הזוי אחר

סתם זרקת מספר
חצי מיליארד? מאיפה? ברור שבשביל מחיר כזה לא כדאי לבנות תחנת רכבת ביישוב של 20,000, אבל זאת לא היתה ההצעה המקורית של תושבי מבשרת (ועוד כמה יישובים בסביבה, כולל אבו גוש). והגיע הזמן להפסיק עם הדמגוגיה של "המיוחסים". גם תושבי גני אביב מיוחסים? עתלית? באר יעקב? אשקלון? אנשים שרואים מסילת רכבת עוברת (או מתוכננת לעבור) ביישובם, יש להם זכות מלאה לדרוש שתוקם להם תחנה. זה שיש קשיים טופוגרפיים קשים לא מעניין אותם בשלב ראשון, ואת הצידוקים ימצאו (או לא) אנשי המקצוע. וההחלטה כבר התקבלה, וככל הידוע לי לא זעה אפילו אמת סף אחת, כך שאולי לאותם "מיוחסים" אין כוח אינסופי כפי שאתה מנסה לתאר. אגב, אני חשבתי על פתרון אחר (לטווח יותר רחוק) של קו רכבת קלה שיתפצל לתוך הישוב (אולי למחלף הראל, שהוא "התחנה המרכזית" של מבשרת) מהמסילה הראשית לירושלים. מסילה כזאת תהיה מוגבלת פחות בשיפועים, ותחובר לירושלים בלבד (כי אחרי הכול מבשרת היא פרבר של ירולשים). לדעתי יש בכך כדי להקל על עומסי התנועה הקשים בכניסה לעיר.
לי היה רעיון הזוי אחר
מתוכננת שלוחת רכבת קלה להר נוף (אי שם בשנת 2467) מקצה אותה שלוחה אפשר לעשות רכבל להסעת המונים הישר לקניון הראל אשר ייתן שירות נהדר לגבעת שאול עם תחלופה נוחבה לרק"ל למרכז ירושלים, עם נזק סביבתי מינימלי. מה דעתכם? ישים?
 
קו A1

פתרון ל-A1 שלא חשבנו עליו
מתוך מכתבים למערכת של 'הארץ'. מלטרון לעזריאלי ברבע שעה בתגובה על "לאחר השקעה של מיליארד שקל: נשקלת הקפאת פרויקט הרכבת המהירה לירושלים" מאת שרון קדמי ("הארץ"15.3 ,TheMarker) אם תתקבל החלטת ההקפאה של פרויקט הרכבת המהירה לירושלים - הנה רעיון למקבלי ההחלטות: להשלים את המסילה עד לטרון בקטע שבו כבר מתבצעות העבודות וקיימות התחייבויות לקבלנים, ולהקים תחנת רכבת זמנית באזור לטרון ומגרש חניה גדול. מתחנה זו יהיה אפשר להגיע לתחנת עזריאלי בתל אביב בתוך 15 דקות. אני משוכנע, כי אלפי נהגים מירושלים, מבשרת ציון ויישובי פרוזדור ירושלים יעדיפו להשאיר את כלי רכבם בלטרון ולהגיע בתוך 15 דקות למרכז תל אביב. העלויות של הבאת הקו עד לטרון כבר ממילא תוקצבו בהתחייבויות שוטפות, והעלות הנוספת בהקמת התחנה הזמנית זניחה יחסית. עודד מגידו נוה אילן
קו A1
אין להספיד את סלילת הקו המהיר לירושלים יתכן שהעבודות שלא הופסקו עד רגע זה מקרבות את הקו הנסלל לנקודת "אל חזור" כמו תמיד אם יושלם הקו שהיה אמור להיות מופעל בשנת 2008..לפי הבטחת שר התחבורה לשעבר אביגדור ליברמן ,השלמתו צפויה ב2015 לפחות,ולעצם ההצעה להקמת תחנה בלטרון,זהו רעיון יפה גם אם תמשך סלילת המסילה כמתוכנן למעט תוספת עצירה שתאריך את זמן הנסיעה בכמה דקות נוספות.אדגיש כי לדעת מומחי תחבורה הזמן הצפוי לנסיעה מבניני האומה לתל אביב מרכז יעלה על 45 דקות בניגוד לפירסומים ההזויים של 26 דקות נסיעה.
 

קובי לו

New member
מייקל, מנין כל הידע שלך בנושא

קו A1
אין להספיד את סלילת הקו המהיר לירושלים יתכן שהעבודות שלא הופסקו עד רגע זה מקרבות את הקו הנסלל לנקודת "אל חזור" כמו תמיד אם יושלם הקו שהיה אמור להיות מופעל בשנת 2008..לפי הבטחת שר התחבורה לשעבר אביגדור ליברמן ,השלמתו צפויה ב2015 לפחות,ולעצם ההצעה להקמת תחנה בלטרון,זהו רעיון יפה גם אם תמשך סלילת המסילה כמתוכנן למעט תוספת עצירה שתאריך את זמן הנסיעה בכמה דקות נוספות.אדגיש כי לדעת מומחי תחבורה הזמן הצפוי לנסיעה מבניני האומה לתל אביב מרכז יעלה על 45 דקות בניגוד לפירסומים ההזויים של 26 דקות נסיעה.
מייקל, מנין כל הידע שלך בנושא
רכבת ישראל? כי אם זכרוני אינו בוגד בי (והוא אינו) אני זוכר שכתבת שאתה עובד בהרצליה פיתוח, ככה שאתה לא איש ר"י. היית בעבר עובד שלהם? הערה חשובה : אינך חייב לענות. אתה כן רשאי לענות אך אינך חייב.
 
מורה נבוכים לקובי לו ולאביתר

מייקל, מנין כל הידע שלך בנושא
רכבת ישראל? כי אם זכרוני אינו בוגד בי (והוא אינו) אני זוכר שכתבת שאתה עובד בהרצליה פיתוח, ככה שאתה לא איש ר"י. היית בעבר עובד שלהם? הערה חשובה : אינך חייב לענות. אתה כן רשאי לענות אך אינך חייב.
מורה נבוכים לקובי לו ולאביתר
ראשית לא,אני לא עובד של שום גורם תחבורתי או רכבתי,אני רואה מחמאה במה שכתבתם. כל הידע שלי מקורו בחומר פירסומי ,ובקשרים טובים עם גורמים בכירים הנושקים לתחבורה,במדינת ישראל,את החומר הידוע לי אני מתכבד לפרסם כאן בפורום שהינו לדעתי האכותי מכולם,אי לכך אני משיב בשלילה על שאלתו של "מאור הרכבות והאוטובוסים" מר אביתר ואני סמוך ובטוח מר אביתר שאוכל לשאול אותך שאלה זהה בקרוב ותשובתך תהיה שונה משלי.
 
באיזו מחלקה אתה עובד?

קו A1
אין להספיד את סלילת הקו המהיר לירושלים יתכן שהעבודות שלא הופסקו עד רגע זה מקרבות את הקו הנסלל לנקודת "אל חזור" כמו תמיד אם יושלם הקו שהיה אמור להיות מופעל בשנת 2008..לפי הבטחת שר התחבורה לשעבר אביגדור ליברמן ,השלמתו צפויה ב2015 לפחות,ולעצם ההצעה להקמת תחנה בלטרון,זהו רעיון יפה גם אם תמשך סלילת המסילה כמתוכנן למעט תוספת עצירה שתאריך את זמן הנסיעה בכמה דקות נוספות.אדגיש כי לדעת מומחי תחבורה הזמן הצפוי לנסיעה מבניני האומה לתל אביב מרכז יעלה על 45 דקות בניגוד לפירסומים ההזויים של 26 דקות נסיעה.
באיזו מחלקה אתה עובד?
 
פרסומים הזויים? הרי הטובים שבמומחים

קו A1
אין להספיד את סלילת הקו המהיר לירושלים יתכן שהעבודות שלא הופסקו עד רגע זה מקרבות את הקו הנסלל לנקודת "אל חזור" כמו תמיד אם יושלם הקו שהיה אמור להיות מופעל בשנת 2008..לפי הבטחת שר התחבורה לשעבר אביגדור ליברמן ,השלמתו צפויה ב2015 לפחות,ולעצם ההצעה להקמת תחנה בלטרון,זהו רעיון יפה גם אם תמשך סלילת המסילה כמתוכנן למעט תוספת עצירה שתאריך את זמן הנסיעה בכמה דקות נוספות.אדגיש כי לדעת מומחי תחבורה הזמן הצפוי לנסיעה מבניני האומה לתל אביב מרכז יעלה על 45 דקות בניגוד לפירסומים ההזויים של 26 דקות נסיעה.
פרסומים הזויים? הרי הטובים שבמומחים
בדקו את זה ואין סיבה שנסיעה מתל אביב לי-ם במהירות 100 קמ"ש ומעלה ללא פקקים ותחנות עצירה תיקח יותר זמן.
 
משך הנסיעה בקו A1

פרסומים הזויים? הרי הטובים שבמומחים
בדקו את זה ואין סיבה שנסיעה מתל אביב לי-ם במהירות 100 קמ"ש ומעלה ללא פקקים ותחנות עצירה תיקח יותר זמן.
משך הנסיעה בקו A1
הפירסומים השונים המשווקים לקובעי התקציב ולנוסעים מבוססים על נסיעה ללא הפסקה מבניני האומה עד תחנת ההגנה ולא עד תחנת מרכז בתל אביב כלומר תוספת של 10 דקות במסדרון האיילון,על תוספת זאת יש להוסיף עצירה בתחנת נתב"ג של 4 דקות נוספות,לא החשבנו את הגבלת מהירות בצומת מערבית לתחנת "פאתי מודיעין"לא הרחק מתחנה תפעולית "דניאל" וכן הגבלת מהירות ל קראת עצירה בכניסה לנתב"ג.וביציאה לצומת גנות העמוסה.תזכורת לבעלי זיכרון קצר :"הטובים שבמומחים"שעבדכם הנאמן אינו נמנה עליהם לצערו,קבעו נחרצות כי הנסיעה לירושלים בקו המשודרג תארך שעה ועשר דקות ברכבות רגילות וברכבות רוכנות,55 דקות,דבר שנעשה בניסוי נטול עצירות ונוסעים אורחים במספר מועט.היום הנסיעה אורכת בניגוד לדעת "מומחים" שעה ועשרים ושש דקות.ה"טובים שבמומחים" חזו נסיעה של שעה וחמש דקות בקו הישן הנוכחי לבאר שבע,עם השלמת ישור עקומות בתוואי הישן, חיזוק גשרים,החלפת רבד המסילה בקטעים בעיתיים{בשנות החמישים עקב מחסור בתקציב הונחה המסילה הקיימת על רבד אדמה ולא על חצץ}וכדומה. התוצאה: הנסיעה בין תחנת ת"א מרכז לתחנת באר שבע מרכז אורכת שעה ועשרים ושש דקות למהדרין.. יש לנכות 8 דקות מזמן הנסיעה עד באר שבע צפון,בלבד. חזרה לקו עתידיA1 למיטב ידיעתי ובהסתייגות זהירה אומר כי לא מתוכננות רכבות ישירות בין תחנת "ירושלים צפון" לת"א "מרכז" עצירה בנתב"ג מחויבת המציאות לשרותם של הירושלמים והתיירים שיפקדו את ע"ק בירתינו לעולמים.
 

קובי לו

New member
סליחה, אבל יש לך כמה טעויות

משך הנסיעה בקו A1
הפירסומים השונים המשווקים לקובעי התקציב ולנוסעים מבוססים על נסיעה ללא הפסקה מבניני האומה עד תחנת ההגנה ולא עד תחנת מרכז בתל אביב כלומר תוספת של 10 דקות במסדרון האיילון,על תוספת זאת יש להוסיף עצירה בתחנת נתב"ג של 4 דקות נוספות,לא החשבנו את הגבלת מהירות בצומת מערבית לתחנת "פאתי מודיעין"לא הרחק מתחנה תפעולית "דניאל" וכן הגבלת מהירות ל קראת עצירה בכניסה לנתב"ג.וביציאה לצומת גנות העמוסה.תזכורת לבעלי זיכרון קצר :"הטובים שבמומחים"שעבדכם הנאמן אינו נמנה עליהם לצערו,קבעו נחרצות כי הנסיעה לירושלים בקו המשודרג תארך שעה ועשר דקות ברכבות רגילות וברכבות רוכנות,55 דקות,דבר שנעשה בניסוי נטול עצירות ונוסעים אורחים במספר מועט.היום הנסיעה אורכת בניגוד לדעת "מומחים" שעה ועשרים ושש דקות.ה"טובים שבמומחים" חזו נסיעה של שעה וחמש דקות בקו הישן הנוכחי לבאר שבע,עם השלמת ישור עקומות בתוואי הישן, חיזוק גשרים,החלפת רבד המסילה בקטעים בעיתיים{בשנות החמישים עקב מחסור בתקציב הונחה המסילה הקיימת על רבד אדמה ולא על חצץ}וכדומה. התוצאה: הנסיעה בין תחנת ת"א מרכז לתחנת באר שבע מרכז אורכת שעה ועשרים ושש דקות למהדרין.. יש לנכות 8 דקות מזמן הנסיעה עד באר שבע צפון,בלבד. חזרה לקו עתידיA1 למיטב ידיעתי ובהסתייגות זהירה אומר כי לא מתוכננות רכבות ישירות בין תחנת "ירושלים צפון" לת"א "מרכז" עצירה בנתב"ג מחויבת המציאות לשרותם של הירושלמים והתיירים שיפקדו את ע"ק בירתינו לעולמים.
סליחה, אבל יש לך כמה טעויות
הנסיעה לבאר-שבע מתארכת יותר ממה שצפו בגלל צואר הבקבוק בקטע לוד-נען. מפגשי הרכבות הם אלו שמגדילים את זמן הנסיעה. ואגב, בשנת 98' בנסיעת מבחן ברכבת IC3, עם אריק (חצי מת חצי חי) שרון, שהיה אז שר התשתיות, השיגו זמן נסיעה של 49.5 דקות, כן קצת פחות מ-50 דקות, מת"א השלום ועד לבאר-שבע צפון (אז עוד לא היתה תחנת ב"ש מרכז). וזה על מסילה ישנה, ללא ישור עקומות, ללא עיקום ישרות (סתם צוחק), ללא שאר השיפורים שחלקם יעשו עם הכפלת הקטע לוד-ב"ש. עם הכפלת הקטע בין לוד לבאר-שבע אני מאמין שזמן הנסיעה מההגנה לב"ש צפון יהיה 45 עד 50 דקות. היום נסעתי ברכבת המהירה מהאונ' (ת"א) לחיפה, ועד לחוף הכרמל לקח לנו כ-38 או 39 דקות (בגלל עבודות באזור כפר ויתקין הרכבת האיטה לשתי דקות למהירות של אולי 30 קמ"ש). ובכל זאת פחות מ-40 דקות. המרחק בין ההגנה לב"ש צפון לא שונה משמעותית מהמרחק בין ת"א האונ' לבין חיפה חוף הכרמל.
 

luckydude

Active member
ה49.5 דקות היה ברכבת רוכנת!

סליחה, אבל יש לך כמה טעויות
הנסיעה לבאר-שבע מתארכת יותר ממה שצפו בגלל צואר הבקבוק בקטע לוד-נען. מפגשי הרכבות הם אלו שמגדילים את זמן הנסיעה. ואגב, בשנת 98' בנסיעת מבחן ברכבת IC3, עם אריק (חצי מת חצי חי) שרון, שהיה אז שר התשתיות, השיגו זמן נסיעה של 49.5 דקות, כן קצת פחות מ-50 דקות, מת"א השלום ועד לבאר-שבע צפון (אז עוד לא היתה תחנת ב"ש מרכז). וזה על מסילה ישנה, ללא ישור עקומות, ללא עיקום ישרות (סתם צוחק), ללא שאר השיפורים שחלקם יעשו עם הכפלת הקטע לוד-ב"ש. עם הכפלת הקטע בין לוד לבאר-שבע אני מאמין שזמן הנסיעה מההגנה לב"ש צפון יהיה 45 עד 50 דקות. היום נסעתי ברכבת המהירה מהאונ' (ת"א) לחיפה, ועד לחוף הכרמל לקח לנו כ-38 או 39 דקות (בגלל עבודות באזור כפר ויתקין הרכבת האיטה לשתי דקות למהירות של אולי 30 קמ"ש). ובכל זאת פחות מ-40 דקות. המרחק בין ההגנה לב"ש צפון לא שונה משמעותית מהמרחק בין ת"א האונ' לבין חיפה חוף הכרמל.
ה49.5 דקות היה ברכבת רוכנת!
וללא רכבות אחרות בתוואי הזה של מסילה יחידה, לכן המהירות הגבוהה.
 

luckydude

Active member
ולציין להבהרה - זה לא היה ב IC3

ה49.5 דקות היה ברכבת רוכנת!
וללא רכבות אחרות בתוואי הזה של מסילה יחידה, לכן המהירות הגבוהה.
ולציין להבהרה - זה לא היה ב IC3
אלא ברכבת הרוכנת שפיאט הביאו לארץ לניסוי.
 

luckydude

Active member
לזכרוני המערך הזה היה מתוצרת

לא פיאט.
מערך 611 של DB אם אני לא טועה....
לזכרוני המערך הזה היה מתוצרת
פיאט והם אלה שהביאו את זה מאירופה. אולי הוא היה שייך לDB אבל DB לא ייצרה אותו.
 

levikon

New member
לא, הוא מתוצרת Adtranz.

לזכרוני המערך הזה היה מתוצרת
פיאט והם אלה שהביאו את זה מאירופה. אולי הוא היה שייך לDB אבל DB לא ייצרה אותו.
לא, הוא מתוצרת Adtranz.
כמובן שלא DB יצרו אותו...
 

luckydude

Active member
אני חושב שהיתה שותפות

לא, הוא מתוצרת Adtranz.
כמובן שלא DB יצרו אותו...
אני חושב שהיתה שותפות
בין adtranz לפיאט בזמנו (הם בנו בייחד מספק רב של רכבות רוכנות בשביל שוויצריה) אבל ייתכן מאוד ואתה צודק שזה היה רק של Adtranz. העניין הכי חשוב הוא שרק בעזרת רכבות רוכנות הושגה המהירות לעיל בקו הקיים לבאר שבע. בקו המשודרג כבר לא תהיה בעייה כי הוא בנוי מלכתכילה למהירויות גבוהות יחסית (מינימום 160קמ"ש).
 
רכבות רוכנות של DB

אני חושב שהיתה שותפות
בין adtranz לפיאט בזמנו (הם בנו בייחד מספק רב של רכבות רוכנות בשביל שוויצריה) אבל ייתכן מאוד ואתה צודק שזה היה רק של Adtranz. העניין הכי חשוב הוא שרק בעזרת רכבות רוכנות הושגה המהירות לעיל בקו הקיים לבאר שבע. בקו המשודרג כבר לא תהיה בעייה כי הוא בנוי מלכתכילה למהירויות גבוהות יחסית (מינימום 160קמ"ש).
רכבות רוכנות של DB
הרכבות הרוכנות האקטיביות (בניגוד לפסיביות, כמו Talgo) הראשונות שנכנסו לשימוש סדרתי ברכבת הלאומית הגרמנית היו מסדרה 610, בהן אכן נעשה שימוש בטכנולוגיית הרכינה (הישנה ההידראולית) של FIAT האיטלקית. כמובן שהגאווה הגרמנית לא יכלה לסבול מצב כזה, ושנים ספורות לאחר מכן כבר נכנסו לשירות הקרונועים מסדרה 611, מתוצרת ADtranz, שהשתמשו במערכת רכינה חדשה, אלקטרו-מכנית, שפותחה בגרמניה (לפי הסיפורים, על בסיס מערכת ייצוב הקנה של טנקי Leopard 2). כניסתם לשירות של חמישים המערכים שהוזמנו היתה כישלון מוחלט מבחינה טכנית, עם כשלים חוזרים ונשנים, אולם למרות זאת הזמינה DB כמות גדולה אף יותר של הגרסה הבאה של ADtranz לקרונועים אלו, שכונתה סדרה 612. מי שמעוניין לדעת עוד על רכבות אלו מוזמן לכתוב בגוגל DB BR 611 או לעיין במאמר התמציתי (בגרמנית) בוויקיפדיה.
 

stevet

New member
קו באר שבע

סליחה, אבל יש לך כמה טעויות
הנסיעה לבאר-שבע מתארכת יותר ממה שצפו בגלל צואר הבקבוק בקטע לוד-נען. מפגשי הרכבות הם אלו שמגדילים את זמן הנסיעה. ואגב, בשנת 98' בנסיעת מבחן ברכבת IC3, עם אריק (חצי מת חצי חי) שרון, שהיה אז שר התשתיות, השיגו זמן נסיעה של 49.5 דקות, כן קצת פחות מ-50 דקות, מת"א השלום ועד לבאר-שבע צפון (אז עוד לא היתה תחנת ב"ש מרכז). וזה על מסילה ישנה, ללא ישור עקומות, ללא עיקום ישרות (סתם צוחק), ללא שאר השיפורים שחלקם יעשו עם הכפלת הקטע לוד-ב"ש. עם הכפלת הקטע בין לוד לבאר-שבע אני מאמין שזמן הנסיעה מההגנה לב"ש צפון יהיה 45 עד 50 דקות. היום נסעתי ברכבת המהירה מהאונ' (ת"א) לחיפה, ועד לחוף הכרמל לקח לנו כ-38 או 39 דקות (בגלל עבודות באזור כפר ויתקין הרכבת האיטה לשתי דקות למהירות של אולי 30 קמ"ש). ובכל זאת פחות מ-40 דקות. המרחק בין ההגנה לב"ש צפון לא שונה משמעותית מהמרחק בין ת"א האונ' לבין חיפה חוף הכרמל.
קו באר שבע
בר"י יצאו בהצהרה ודיברו על זמן נסיעה לנוסעים לא אחמים..של שעה וחמש דקות דבר שלא קרה עם נוסעים בשום נסיעה סדירה. נסיעת הניסיון עם השר דאז אריק שרון היתה למיטב ידיעתי ברכבת "רוכנת" ולא מערך IC3 מתחנת "לוד" אשמח אם אביתר יבדוק את הנושא ,כל הבעיות של הקו היחיד בין באר שבע דרך נען ללוד ות"א היו ידועות לאנשי ר"י לפני שפרסמו את הנתון, בתקופתו של מנכ"ל הרכבת דאז עמוס עוזני,ולמרות זאת יצאו בהצהרה כאמור. כפי שכתבת ברישא של הודעתך ובסיפא אכן משך הנסיעה נכון ומדויק אך אין בו מלהקיש על נסיעה בתוואי אחר,גם בעית צוואר הבקבוק של קטע נען לוד היתה ידועה לר"י קטע זה בן 8 עד 10 דקות הנדרשות לחצותו במגבלה של 6 רכבות לשעה-3 לכל כוון, לא היתה זרה למתכננים.בכל מקרה תודתי לתגובתך המושכלת.
 

gay1982

New member
היו נסיעות רשמיות של שעה ושש דקות

קו באר שבע
בר"י יצאו בהצהרה ודיברו על זמן נסיעה לנוסעים לא אחמים..של שעה וחמש דקות דבר שלא קרה עם נוסעים בשום נסיעה סדירה. נסיעת הניסיון עם השר דאז אריק שרון היתה למיטב ידיעתי ברכבת "רוכנת" ולא מערך IC3 מתחנת "לוד" אשמח אם אביתר יבדוק את הנושא ,כל הבעיות של הקו היחיד בין באר שבע דרך נען ללוד ות"א היו ידועות לאנשי ר"י לפני שפרסמו את הנתון, בתקופתו של מנכ"ל הרכבת דאז עמוס עוזני,ולמרות זאת יצאו בהצהרה כאמור. כפי שכתבת ברישא של הודעתך ובסיפא אכן משך הנסיעה נכון ומדויק אך אין בו מלהקיש על נסיעה בתוואי אחר,גם בעית צוואר הבקבוק של קטע נען לוד היתה ידועה לר"י קטע זה בן 8 עד 10 דקות הנדרשות לחצותו במגבלה של 6 רכבות לשעה-3 לכל כוון, לא היתה זרה למתכננים.בכל מקרה תודתי לתגובתך המושכלת.
היו נסיעות רשמיות של שעה ושש דקות
בלוח הזמנים שיצא ב ב3 ליוני 2000, היו שני נסיעות רשמיות של שעה ושש דקות בין תל אביב מרכז לבאר שבע צפון. רכבת 709 ת"א מרכז 10:00 - באר שבע צפון 11:06 רכבת 714 באר שבע צפון 11:25 - ת"א מרכז 12:31. ובלוח זמנים שיצא ב 9 לספטמבר היתה רכבת אחת כזאת. רכבת 733 באר שבע צפון 17:41 - תל אביב מרכז 18:47 , דרך אגב הרכבת הזאת הייתה אמורה לעצור גם בתל אביב הגנה שהיתה אמורה להיפתח עם הלו"ז הזה ב 18:41 . זאת אומרת זמן נסיעה של שעה בדיוק בין ב"ש צפון לתל אביב הגנה.
 
מה אתה עושה פה? זה באמת אתה???

קו באר שבע
בר"י יצאו בהצהרה ודיברו על זמן נסיעה לנוסעים לא אחמים..של שעה וחמש דקות דבר שלא קרה עם נוסעים בשום נסיעה סדירה. נסיעת הניסיון עם השר דאז אריק שרון היתה למיטב ידיעתי ברכבת "רוכנת" ולא מערך IC3 מתחנת "לוד" אשמח אם אביתר יבדוק את הנושא ,כל הבעיות של הקו היחיד בין באר שבע דרך נען ללוד ות"א היו ידועות לאנשי ר"י לפני שפרסמו את הנתון, בתקופתו של מנכ"ל הרכבת דאז עמוס עוזני,ולמרות זאת יצאו בהצהרה כאמור. כפי שכתבת ברישא של הודעתך ובסיפא אכן משך הנסיעה נכון ומדויק אך אין בו מלהקיש על נסיעה בתוואי אחר,גם בעית צוואר הבקבוק של קטע נען לוד היתה ידועה לר"י קטע זה בן 8 עד 10 דקות הנדרשות לחצותו במגבלה של 6 רכבות לשעה-3 לכל כוון, לא היתה זרה למתכננים.בכל מקרה תודתי לתגובתך המושכלת.
מה אתה עושה פה? זה באמת אתה???
זה באמת מי שאני חושב????
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה