פתרון וסט נוסף

zed246

New member
בכלל לא הגזמת.

1. מה שצריך כשיש פנצ`ר שואל שאלות ומקבל תשובות. (2, 4 או 2, 5) תגידי לי אם זה יותר טוב... אם כן אנסה לפתור גם את שאר הבעיות (לדעתי את 3 אתם פשוט לא מכירים)
 

אלי.

New member
זה שמדובר בג`ק היה ברור כבר קודם

בגלל הנסיך מהקלפים. השאלה מיהו הג`ק הזה - נותרה בעינה.
 

zed246

New member
טוב נו, אז אני אוליך אתכם צעד צעד

סגרנו שמדובר בדמויות מספרים נכון? סגרנו שהשם הראשון הוא ג`ק נכון? יש עכשיו חלק נוסף לחידה: שואל שאלות ומקבל תשובות. נו - מי שואל שאלות ומקבל תשובות? תנסו עד שמשהו יצלצל לכם מוכר. ואם זאתי הבעיה אז אם ניסוחי אינם בעייתיים - פשוט אתם לא יודעים את התשובה. זה לא אורמ דבר עליכם, להיפך, זה אומר הרבה עלי. מי שילך קצת אחורה ויראה את ההודעה ה101 שלי יראה איך אני מאמין שאדם נעשה חידאי טוב. אולי אני צריך קצת למתן את החידות שלי, אבל זה בהחלט לא הניסוח (לפחות לא אצלך אלי)
 

חיננית

New member
תישבי שואל שאלות וקושיות

אך מה זה קשור לג`ק שם זר. אולי גק אליהו כי אליהו התשבי או מה אני מנסה כל מיני כווהי רוח אולי אחצחד יתפס . מה שכן הרסת לי את היום.
 

חיננית

New member
איזו הגהה גרועה -אתקן

מנסה כל מיני כווני רוח, אולי אחד ייתפס.
 

zed246

New member
טוב, הגיע הזמן לרמזים!!!

אותו ג`ק מסתורי הנו דמות בסדרת ספרים ע``י סופר אמריקאי ידוע. שלושה מהספרים כבר הפכו לסרט, הרביעי חושבים להפוך אותו לסרט והחמישי - טוב, בסוף גם זה יהיה סרט. רמזים נוספים בשלון החידות: הניסיון לאפק אותו יצר את מודל ה T. סוף בשגיאת כתיב ושבט הים האנגלי. אני לא נותן אותיות כי זה יהיה קל מדי.
 

zed246

New member
עוד רמז - אלי!!!!!!

אלי צריך לדעת את זה. זה לא רמז זה שפוט קריאה. אלי, אתה אמור לדעת מי זה אותו ג`ק כי הרי פתרת חידה אחרת שקשורה קלות אליו. נסה להיזכר איזה ג`קים אתה מכיר.
 

zed246

New member
לא אבל אני חושב שאת בכיוון

אולי. תגידי לי איך הגעת ואני אגיד לך אם את בכיוון.
 

חיננית

New member
הקלברי פין

ליבריה או ליברה= מאזניים אקליבריום =שווי משקל איזון בלי זנב=בלי פין שאולי אתה מתיחס לו כזנב לכן הקלברי פין
 

zed246

New member
אהבתי את דרך המחשבה שלך ;-)

אבל היא ממש לא שלי. פין=זנב??? אהבתי. רעיון יפה... אבל אגיד לך שאת בכיוון הנכון עם ליברה. אגיד לך גם להתייחס לכל השאלה (!!!!) חשוב ביותר.
 

חיננית

New member
להסביר לך יפה ?אוקי

אמרת בלי זנב -והתכוונת כנראה לה` של הליברה. ואני חושבת שהתכוונת אולי לתלת משמע -גם לשובל הגמדים, או הזנב של גוליבר שהלך עם הגמדים. קאפיש.? וסליחה שייחסתי לך קודם חשיבה, שהפין בעיניך =זנב . רק ניסיתי ברב חוצפתי להיכנס לראשך הקודח:)))))
 

zed246

New member
את חיננית, מוזמנת להיכנס לראשי כל

עימת שבא לך. יפה. עכשיו רק נשאר לגלות למה ezraly התכוון ואני אפרסם את הפיתרון של החידה הנוספת ונוכל להמשיך מעבר לחידה הזאת (את מוזמנת לספור את כמות התגובות שיש לה. לדעתי שברנו כמה שיאים :cool: )
 

zed246

New member
תגיד לי זה באמת היה שווה

ההערה הקטנונית הזאת באמת היתה שווה לעלות את כל ה41 הודעות כאן למעלה ולדחוף את השאר למטה?
 
למעלה