שלום רב! אנחנו מגיעים לטורונטו לזמן קצר לצרכי הלנדינג,ומתכוונים בזדמנות זאת לפתוח חשבון בנק. 1. באיזה בנק כדאי לעשות זאת ומה השיקולים לבחירת הבנק? 2. יש איזה סכום מינימלי שיש להביא ללנדונג בכלל וכדי להפקיד בבנק בפרט? בתודה
1. CIBC אישית פתחתי שם בגלל קירבה לעבודה בזמנו והייתי מרוצה אם אני לא טועה הם כן התקשרו למעביד לשאול עלי, אז אם יש מי שימליץ עליכם - אז עדיף לא זוכר דרישת מינימום להפקדה, אם כי תתכן משמעות לסוג החזון ולעמלות אפשר לבדוק באתר הבנק 2. בלנדינג לא חשבתי להביא סכום והם מאד לא אהבו את זה (אבל לא עכבו אותי או משהו כזה) לכן כדאי שיהיה סכום סביר שמאפשר לכאורה קיום בכבוד (אין לי מדד מדוייק יותר) גיל [email protected]