פתיחת וסגירת דלתות באוטובוסים
פתיחת וסגירת דלתות באוטובוסים
שלום חבר'ה
כשנוסעים באוטובוסים רואים שגם כשנוסעים נמצאים קרוב לדלת הקידמית,והאוטובוס עצר עצירה מוחלטת,עדיין לוקח לו עוד כמה שניות לפתוח אתת הדלת לעלייה.למה זה קורה?אי אפשר לפתוח אותה באופן מיידי?
לגבי סגירה.אני שם לב שעד שהנהג לא סוגר את הדלת האחורית האוטובוס פשוט לא נוסע גם אם הנהג לוחץ על הגז.האם זהו מנגנון אוטומאטי שלא מאפשר את נסיעת האוטובוס עד שהדלת האחורית תיסגר?
ושאלה לא קשורה לגבי אגד והמטרונית בחיפה:האם אגד מנסה להתחרות במטרונית בזה שהיא עושה קווים כמו 136 שנוסע מהעצמאות לצומת קריית אתא?ואם כן,איפה פה התחרות?לקו 136 שיוצא מצומת קריית אתא אני בטוח שלוקח משהו כמו שעה להגיע עד קריית אתא בגלל הסיבוב הגדול שהוא עושה דרך הדר,הכרמל,רוממה והגרנד קניון,בעוד שהמטרונית נוסעת על נתיב משלה ובדרך ישרה ולכן לוקח הרבה פחות זמן להגיע לקריית אתא......אז מה היה הקטע של אגד בזה שהם האריכו את הקו?
פתיחת וסגירת דלתות באוטובוסים
שלום חבר'ה
כשנוסעים באוטובוסים רואים שגם כשנוסעים נמצאים קרוב לדלת הקידמית,והאוטובוס עצר עצירה מוחלטת,עדיין לוקח לו עוד כמה שניות לפתוח אתת הדלת לעלייה.למה זה קורה?אי אפשר לפתוח אותה באופן מיידי?
לגבי סגירה.אני שם לב שעד שהנהג לא סוגר את הדלת האחורית האוטובוס פשוט לא נוסע גם אם הנהג לוחץ על הגז.האם זהו מנגנון אוטומאטי שלא מאפשר את נסיעת האוטובוס עד שהדלת האחורית תיסגר?
ושאלה לא קשורה לגבי אגד והמטרונית בחיפה:האם אגד מנסה להתחרות במטרונית בזה שהיא עושה קווים כמו 136 שנוסע מהעצמאות לצומת קריית אתא?ואם כן,איפה פה התחרות?לקו 136 שיוצא מצומת קריית אתא אני בטוח שלוקח משהו כמו שעה להגיע עד קריית אתא בגלל הסיבוב הגדול שהוא עושה דרך הדר,הכרמל,רוממה והגרנד קניון,בעוד שהמטרונית נוסעת על נתיב משלה ובדרך ישרה ולכן לוקח הרבה פחות זמן להגיע לקריית אתא......אז מה היה הקטע של אגד בזה שהם האריכו את הקו?