פתיחה שלילית בניו-יורק

moshebs1

New member
פתיחה שלילית בניו-יורק

כל המדדים באדום , האג"חים עולים בצורה חדה וגם הוויקס (כבר ב-15.5)
 

בבונז

New member
אז מה קרה באקזקיוטיב?

ומההתלהבות של המרצים אצלנו אני חושב שזה קרה באוניברסיטה העברית? צודק?
 

moshebs1

New member
אילו מרצים בדיוק?

ואני מחכה לניחושים. אתה מוזמן לנחש איך ייתכן שכולם כ"כ תותחים.
 

בבונז

New member
מרצים בחוג למנהל עסקים

טוענים עם חיוך שהאקזקיוטיב אצלנו עשו על הנייר מיליון $ מ-100K$
 

בבונז

New member
ואפרופו שארפ

קראתי לפני 3 שנים מחקר שנעשה על מנהלי תיקים בארה"ב ומצא כי במשך 20 השנים האחרונות לא היה ולו מנהל תיקים אחד שהצליח בפרוטפוליו שלו להכות את השוק (המחקר בדק את S&P). השקעה במדד עצמו למשך 20 שנה רצופות בלי פעןלה אחת נוספת והיית בדיעבד מנצח כל מנהל תיקים שנדגם במחקר.
 

moshebs1

New member
הרגת אותי ../images/Emo6.gif

נכון, זה היה שם. הייתי שם כשמדריכי הקורס חשבו שיש להם חבורה של תותחי על שפוגעים כמו צלפים בכל מה שזז... הסיפור היה שהאתר בו הם היו סוחרים היה מתעדכן באיחור של 20 דקות, כך הם היו יכולים לעשות סיבובים כשמולם נמצא מסך REALTIME ולא לפספס. המרצים עשו שם בלגאן אטומי ורצו לא להעביר את החכמולוגים הללו. אגב, אצל מי אתה לומד שם?
 

בבונז

New member
אני בשנת השלמה בחשבונאות

ולכן אני לא חושב שהשמות יאמרו לך הרבה. סיימתי שם חשבונאות וכלכלה. המרצה המדובר היה לוי משהו (לא זוכר) הבן של חיים לוי אם זה אומר לך משהו.
 

בבונז

New member
בדיוק- שיקי לוי

ותוסיף גם את אייל מעוז שנמצא עם מהללי האקזקיוטיב. תמיד תהיתי למה השכר לימוד כ"כ יקר שם ועד היום אף מרצה לא נתן לי תשובה נורמאלית חוץ מאחת: שאם יש מי שמוכן לשלם כ"כ הרבה , למה לגבות פחות?
 

moshebs1

New member
הם מקבלים מרצים הרבה יותר טובים

מאשר תלמידי ה-MA הרגילים, הם מקבלים כיתות הרבה יותר טובות ותנאים מצויינים. הידעת שלתמידי המימון שביניהם מארגנים גם שבועיים בארה"ב, שם מפגישים אותם עם כל המי ומי בתעשיית ההון האמריקאית?
 

רון777

New member
נראה שרק אצלינו ירידת תשואות באגחים

מביאה לעליות במדדי המניות,,,
 

GeorgeSoros

New member
זה פשוט מאד

פה עד שנופל האסימון שהמיתון חוזר לוקח זמן צריך להרגע מהנאומים המתלהבים של הקוסם כדי להבין שמשקרים פה את כולם. המניות שם יורדות יחד עם ירידת התשואות כי מבינים שיש האטה בכלכלה וברווחיות רק פה בארץ הפלא ואבו מאזן הצמיחה מטאורית והשכר הממוצע יורד בעקביות.
 

DUDI2004

New member
פגדליהו הוא קוסם

שעשה הוקוס פוקוס והיפנט מיליונים לא פעם ולא פעמיים. אנשים שוכחים איך הם הקיאו את מעיהם מול מירקעי הטלוויזיה כשפגדליהו תיחמן אותנו והשרזירה השמנה מלווה אותו עם חיוך. הבן אדם שקל להישתקע כיורד בארה"ב! הבן אדם הביא לנו קלטת לוהטת. הבן אדם לקח מתנות הביתה המשרד שלו הכי מושחט בהיבט מינויים פוליטיים. אבל הבן אדם גם אשף הקומופלאז' ואמן הלפתי בפתי בילי גילי בפתי. כמה מילים וכולם אחריו.
 

GeorgeSoros

New member
אך אך

אתה מה זה צודק אבל הפעם זה נראה לי חשוד העסק, עוד אף פעם לא דלפה בכהונתו תכנית כלכלית הוא תמיד אהב להופיע בגלימה ועשן בלי הודעה מוקדמת ולכנס מסיבת עיתונאים, הפעם? חשוד.. חשוד.. אגב, מה אתה אומר על שווקי חול? נראה שהם לפחות מתנהגים לפי הכלכלה הישנה, טוב אין להם שלום ותכניות כלכליות שם.
 

DUDI2004

New member
אנחנו רואים

וצריכים להפנים שהשווקים שם יורדים כרגע. למה ? זה יתברר בסופו של דבר. החדשות הטובות על הגרעון ועל הנפט לא הזיזו למוכרים. מישהו יודע למה היה ספייק בין דולר ?
 
למעלה