פתחית וריד בלידה

פתחית וריד בלידה

נראה שזה חלק די רוטיני בביה"ח שיש סיכוי שאלד בהם וכיוון שאני אחרי קיסרי תהיה התעקשות גדולה יותר. כך שנראה לי שבנקודה הזו אוותר - בשביל דברים חשובים יותר. השאלה היא אם יש אפשרות לבקש שיכניסו את ה"פרפר" במקום אחר ולא בדיוק בקיפול המרפק, שם זה מאוד מציק ומפריע. יש למישהי תשובה ו/או רעיון איפה עוד אפשר?
 

ט ו ש ה

New member
Nכניסים איפה שמוצאים וריד...

בעיקרון, אין מניעה להכניס במקומות אחרים (גב כף היד, באיזור שבין המפרק של המרפק ומפרק היד עצמה), השאלה היא רק איפה ימצאו וריד וכמה הוא יהיה "טוב" (כלומר, כמה קל יהיה לחורר אותו), זה תלוי גם בכמות הנוזלים שאת שותה - לרוב, הורידים יותר קלים לגישה כשאת רוויית נוזלים. בכל מקרה, זה לא משהו שאפשר להתחייב עליו, אני מניחה, ותלוי הרבה במי שיפתח לך את הוריד.
 
בד"כ יש לי ורידים "טובים", עניין משפחתי

אחרי בילוי במיון עם אינפוזיה ברור לי שללדת עם זה יהיה סיוט.
 

swann

New member
בלידה הביתחולימית שלי הייתי עם וריד פתוח

בגב כף היד. בדיוק בגלל הסיבה שאת שואלת - זה לא נוח ללדת עם הדבר הזה תקוע בקיפול המרפק. קצת כואב להכניס, אבל מאפשר תנועתיות ולא נורא מגביל.
 

shlomitit

New member
בתל השומר? בלנל"ק?

ולא עשו לך בעיות עם זה? אני באמת תוהה - מה קורה אם אני לא מסכימה? מכיוון שגם אני מתכננת לנל"ק - ואף על פי שהתכנון הוא לניאדו שם אין שאלה בכלל - אם בכל זאת אגיע לבית חולים אחר - האם זה שגרה?
 
מה זה "בעיות"? לא היו מרוצים,כבדו את הבקשה

שלי,מה הם יכולים לעשות? להתנפל עלי עם מחט? בסופו של דבר אני בקשתי ערוי כי חשבתי שאני ארצה אפידורל,בדיעבד ילדתי עוד לפני ששקית אחת של נוזלים הגיעה לחצי שלה...
 
אני לא מתכוונת להתנדב לזה

אבל אם יתעקשו - יש כמה דברים שיותר עקרוניים לי, ורוצה לשמור את האנרגיות בשבילם. בלנל"ק הראשון פתחו לי וריד, אחרי שסירבתי לעירוי. זה היה מזל גדול, כי כשכבר הסכמתי לאפידורל לא יכלו לתת לי. (הסכמתי - כי הם הציעו שוב, ואני הגעתי בכלל בפתיחה של 9, ומאז נתקעתי על הגב)
 
אצלי הכניסו בגב כף היד...

פרפר עדין (בחדר לידה המיילת צחקה שזה של ילדים) וזה היה עדיף פי עשרת מונים מהפרפר במרפק ממנו סבלתי רבות הרבה זמן אחרי שהוציאו אותו. אני מניחה שאם תבקשי יפה הם ינסו לעשות מאמץ ולמצוא שם וריד...
 
למעלה