על מותם של טהורים שנרצחו בדם קר היום גלעד זר הי``ד אשה נוספת ששמה עדיין לא פורסם הי``ד שפוך חמתך על הגויים אשר לא ידעוך ועל הממלכות אשר בשמך לא קראו כי אכל את יעקוב ואת נווהו השמו,תרדפם באף ותשמידם.
אין לי כל מידת רחמים עליהם אבל נהיה אנו שליחיו של האל ונשמידם במיטב כוחנו ,לא נבליג ועל כל הרוג נכה שבעתיים ונכביד ידינו עליהם עד שהם יעזבו מושבותיהם והשמאל לא יתגאה בעוזבי הימין שהממשלה כשלה בעזיבתם