פתחו את הדלת וקראו בקול גדול

  • פותח הנושא beam
  • פורסם בתאריך

beam

New member
פתחו את הדלת וקראו בקול גדול

על מותם של טהורים שנרצחו בדם קר היום גלעד זר הי``ד אשה נוספת ששמה עדיין לא פורסם הי``ד שפוך חמתך על הגויים אשר לא ידעוך ועל הממלכות אשר בשמך לא קראו כי אכל את יעקוב ואת נווהו השמו,תרדפם באף ותשמידם.
 
בים,הבעיה שאלוהים לא שופך חמתו

ואפילו נציגו עלי אדמות רב אריק..מנמנם בכורסא כשמידי יום נרצחים ישראלים משל לבשר תותחים היינו.. מרק.
 

hreuven2

New member
רצחו ווידאו הריגה של אזרחים

אין לי כל מידת רחמים עליהם אבל נהיה אנו שליחיו של האל ונשמידם במיטב כוחנו ,לא נבליג ועל כל הרוג נכה שבעתיים ונכביד ידינו עליהם עד שהם יעזבו מושבותיהם והשמאל לא יתגאה בעוזבי הימין שהממשלה כשלה בעזיבתם
 
למעלה