פתאום מקבלים פרופרציות!!

פתאום מקבלים פרופרציות!!

הפלא ופלא, ברטולי בחצי הגמר, פתאום ההפסד של שחר לא נראה כזה נורא! פשוט אנשים לא מספיק העריכו את ברטולי, מי היה מהמר עליה שתגיע עד חצי הגמר? אני דווקא קראתי פה תחזיות של אנשים ואף אחד לא ראה את זה בא. מסתבר שהשמנמנה משחקת נפלא על דשא- המכות העוצמתיות והשטוחות שלה עובדות טוב מאוד על דשא מכיוון שהן גורמות לנקודות להיות קצרות מבלי שהיריבה תוכל להתיש את השמנמנה בראלים ארוכים מאחורה. מה גם שכל הפסקות הגשם רק גרמו לשמנמנה לנוח , להסדיר את הנשימה שלו ולחזור בכוחות מחודשים אל כל משחק ומשחק. אז בסיכומו של דבר- הווימבלדון של שחר לא היה קטסטרופה- היא לא עשתה דבר פחות מהמצופה ממנה, היא הפסידה למומחית דשא- זה הכול! אז קחו הכול בפורפורציות , תנשמו אוויר ותמשיכו לעודד את שחר ביתר שאת.
 

snier1991

New member
אני לא חושב שמישהו אמר שהווימבלדון של שחר

היה קטסטרופה זה פשוט היה תיסכול של אנשים מהציפיות המוגזמות שציפו אחרי אוסטרליה שהנה עכשיו היא לוקחת גראנד סלאם וכשהיא ב2 גראנד סלאם לא הגיעה אפילו לרבע אז אנשים התחילו להרגיש מתוסכל בלי קשר לרמה שהיא הפגינה בווימבלדון(שהייתה סבירה מאד בניגוד לאכזבה שלי מעונת החימר ששם ציפיתי לפריצה אמיתית)
 

matanur

New member
להגיד לך את האמת

הייתי מעדיף שכולם היו עדיין מתוסכלים משחר במקום שברטולי עם הטניס המכוער שלה (כן כן וא לא בדיוק הסגנון האהוב עליי וזה לא בגלל שניצחה את שחר) תגיע לחצי הגמר. אני מקווה שהנין או סרינה ישחטו אותה בסיבוב הבא ככה שלא תדע מה פגע בה...
 

a221

New member
מה מכוער בטניס שלה?

יש לה מכות חזקות ומדוייקות. מה שכן, מול הנין לא נראה לי זה יספיק. אז אם חושבים מי יכולה להפתיע את הנין בגמר יש רק את וויליאמס, מהסיבות הבאות: וואידיסובה הובסה על ידה באיסטבורן, וכן אף פעם לא טעמה את טעמו המלחיץ של גמר ג"ס איבנוביץ הובסה ע"י הנין במשטח יותר חזק שלה, הנין יודעת להתמודד מולה. קוזנצובה לא מרשימה בכלל על דשא בכלל וכן המאזן שלה בגמרים ובמשחקים נגד הנין הוא ממש גרוע. אז נשאר את ונוס, שאם תשחק כמו ששיחקה נגד שראפובה, היא בהחלט תוכל להוות איום גדול על הנין. אבל אם תשחק כמו שהיא שיחקה נגד מוריגמי, הנין תנגב איתה את הדשא. יאללה הנין!!!
 

spoop

New member
מה מכוער בטניס שלה?

תראה את המשחק שלה נגד יאנקוביץ' ברולאן גארוס ותבין. א.היא שמנה ולא זזה על המגרש, בכלל לא רצה לכדורים. ב.היא חובטת גם פורהנד וגם בקהנד 2 ידיים, כך שחבטות פורהנד בסיסיות היא מתקשה לעשות. סלייסים היא חובטת בקושי רב, גם וולי ליד הרשת...המשחק שלה מאד מוגבל.
 
שכחת משהו.....

את הטקס השלם שהיא עושה לפני כל הגשה.... ראיתי שנייה מהמשחק שלה מול קרייצ'ק ובזמן הזה קרייצ'ק נתנה צרחה מכל הלב. המטרה של ברטולי במשחק המגעיל שלה היא להביא עצבים ליריבות שלה, מה שהופך את המשחק שלה למגעיל.
 

matanur

New member
ספופ לא יכולתי להגיד את זה יותר טוב!

ברטולי היא שחקנית עם טניס שונה, ואני ממש לא מוצא אותו יפה. היא מאוד אבל מאוד מוגבלת גם בתנועה וגם בהמתחות שזה פשוט הופך כל חבטה במקום הנכון לווינר. כמעט לכל דרופ שוט היא בכלל לא מנסה לרוץ ועקב זאת אין לה את האופי הלוחמני. אני אעדיף לראות שחקניות כמו שחר, איבנוביץ', ואידיסובה (וכל אלה לא מגוונות) וסרינה כל היום מאשר לראות דקה אחת את ברטולי. הבנתי שהיא גם עיצבנה לא מעט את קרייצ'ק עם כל הכישופים שלה (יש לי הרגשה שזה באמת כישופים כי מזל שהגשם בא כדי לגנוב לקרייצ'ק הפחות מנוסת את המומנטום אחרי המערכה הראשונה). מה שטוב בכל העניין זה שבשנה הבאה יהיה לה כל כך הרבה נקודות לגן בארבעה שבועות האלה שהיא כנראה תתעלף מרב הריצות שתעשה (3 חצאי גמר זה לא צחוק). אני מקווה שזה יגמר 60 60 להנין מחרתיים, אפילו שאני לא מת על הבלגית אם היא תעשה את זה יהיה לה מקום חם בלב שלי לעד.
 

a221

New member
היא לא כזאת שמנה.

ולהזכירך גם מוניקה סלש שיחקה כמוה, ולא תאמיני- שחר פאר, המלכה הבלתי מעורערת של הפורום, ציינה כי סלש היא הדמות המוערצת שלה! מי שאומר שהיא מעצבנת עם כל הטקסים שלה ועוד אחר מעודד את נדאל- שכן מה לעשות אם אני הייתי משחק מולו הייתי מרגיש אי-נוחות גדולה מאוד כשהשחקן מולי כל הזמן מחטט בתחת- זה דוחה!!!!!! אז בתור אוהדי נדאל אף אחד לא יכול לבקר את ברטולי!
 

geri234

New member
זה ממש לא אותו דבר כמו נדאל. היא ממש מגזימה

אבל אתה צודק בכך שהיא לא כ"כ שמנה, לפני חודשיים שלושה היא הייתה הרבה יותר שמנה וזה היה נראה פשוט זוועה. עכשיו היא קצת רזתה, למרות שהיא עדיין לא ממש במשקל האופטימלי כדי לשחק טניס (למשל כמו לפני שנה וחצי בערך, שהיא הייתה בכושר טוב ודי רזה)....
 

Matth

New member
בהגשות היא נראית

כמו ארנב חולה פרקינסון- עם כל הקפיצות וקיפולי הידיים האלה- רק לראות אותה מגישה יכול לחרפן אותך לכמה גיימים טובים ! ........................
 
למעלה