פשוט לא הולך לי...

SUMMER8

New member
פשוט לא הולך לי... ../images/Emo10.gif

אני יודעת ששיגעתי אתכן פה לאחרונה... זה בגלל שרציתי לנסות תחביב חדש... אבל נראה לי שזה לא מסתדר לי... תראו בעצמכן
ישבתי אתמול 3 שעות מול כל החומרים ולא הצלחתי ליצור שום דבר... אז היום בבוקר התעוררתי עם מצב רוח מלחמתי והתעקשתי להוציא משהו אחד קטן... זה היה מתיש
, כמה בלאגן... לא ידעתי איך להתחיל, ניסיתי להיעזר בסקיצות אבל זה גם לא הסתדר לי... חשבתי להכין כרטיס ברכה להולדת הבת אבל בסוף יצא לי כרטיס ורדרד לסתם יומולדת... הסלסול שרציתי לעשות מסביב לעיגול גם כן יצא לי מפוקשש כי לא ידעתי איך לעשות את זה... בקיצור, אני מיואשת ! איך אתן עושות את זה כ"כ בקלות ?
:
צריכה חוות דעת על מה שיצא לי (לדעתי הוא יצא אנמי וחיוור)...
מבקשת המלצות ועצות: איך אני יכולה לשפר את הכרטיס הזה
תודה מראש למשיבות היצירתיות
 

ניצנץ1

New member
כרטיס ממש חמוד!!

יכול להיות שאם היית מורידה את הפס האורכי, משאירה את החלק הפנימי ומזיזה את העיגול לאמצעת היית אוהבת אותו יותר, כי הוא יצא טיפה לא סימטרי וזה יגיע, אבל טחאי כמה וכמה כרטיסים אחרי כמה וכמה כרטיסים בכל מקרה להולדת הבת היית שמה ברכה של "זו בת" ומוסיפה אולי פרח קטן ליד הברכה בתוך העיגול ולא לפחד משילובי צבעים- ורוד וחום, ורוד וירוק חזק, ורוד וטורקיז,ורוד ובורדו וירוק זית- על אלה שילובים בטוחים לחלוטין מה שעשית זה כרטיס מונוכרומטי- כלומר צבע אחד עם גוונים שונים ואלה יכולים להיות חיוורים למראית עין את הפגנת שילובי טכניקות טובים- תפר בעט, דיסטרס, עיגול פינות.. חיבור סרט סביב עיגול הוא די בעייתי, חצא לך טוב מאד לפעם ראשונה- היית צריכה לתפור תפר בסרט ביד ואז לקווץ אותו.. נסי בדרך זו ותראי שזה לא קשה
 

carma30

New member
יצא לך כרטיס מתוק

דווקא בהחלט היה יכול להתאים להולדת בת. אני הייתי מקטינה את העיגול ומוסיפה חוט בתןך הכפתורים.
 
מסכימה עם ניצנץ, בשביל צבע נוסף את יכולה

להוסיף איזה פרח ואולי סלסול ידני ...
 

sarik1960

New member
אין חוקים... אבל:

כדי להרגיש את הכרטיס יותר חי נסי לצרף צבע יותר קומפלמנטרי. אדום עם ירוק, כחול עם כתום, צהוב עם סגול... זה תמיד מקפיץ את העבודה. אם רוצים עבודה שקטה אז כמובן הולכים הפוך וזה מה שעשית בכרטיס שלך שלדעתי הוא מקסים!
 

Tami M

New member
זה בסדר - התופעה מוכרת...

אני חדשה בפורום אבל נראה לי שאת יכולה להרגע - זה קרה לכולנו. אני זוכרת את היום הראשון שלי (רק לפני כמה חודשים) מול המשלוחים הטריים של נייר, חותמות פאנצ'ים וסרטים ופשוט לא יודעת איך להתחיל... הרי בסרטונים ברשת הכל נראה כל כך פשוט והנה ברגע האמת אנחנו פשוט מבולבלים: מה מתחבר למה, מה נכון ומה טעות. אז העצה שלי בתור התחלה היא פשוט לגלוש בבלוגים ולקבל השראה. הבלוג האהוב עלי הוא http://www.kwernerdesign.com בו אני תמיד מקבלת רעיונות חדשים טיפים ולומדת ממנו המון. הכייף כאן שאת תראי בעצמך עם הזמן את השיפור והדברים ישתפרו באופן אינטואטיבי. לגבי הכרטיס הוא לא גרוע אבל דורש שיפור. למשל השקעת יפה בהתאמת צבעים (צהוב-אדום-ווררד) אבל חסר איזה אלמנט שישבור ויוסיף איזה עניין. למשל אם תקחי את העיגול המרכזי ותשבצי בו איזו חותמת יפה ומצוירת כמו עגלת תינוק או פרח מיוחד (כמו שהציעו) זה יהפוך לגורם שייצור עניין בכרטיס. הברכה כרגע בתוך העיגול לא מתאימה והייתי מוסיפה אותה בחלק התחתון של הכרטיס. בהצלחה!
 

SUMMER8

New member
../images/Emo221.gif ניסיון שני ../images/Emo26.gif

ראשית, תודה לכולם על התגובות והעצות
לוקחת את כולן לתשומת לבי. כולם אומרים שאני עקשנית, אני חולקת על דעתם אבל היום הייתי חייבת להוכיח לעצמי שהם צודקים
אמנם לא התייאשתי מתיקון הכרטיס הראשון אבל רציתי לעשות משהו אחר... אז ישבתי שוב לנסות להכין כרטיס ברכה ושוב הלבטים באיזה צבעים להשתמש ואיזו דוגמה לעשות וכו'... אז הנה הניסיון השני
משהו בפרח ממש לא הסתדר לי ולא ידעתי אם להוסיף אלמנטים נוספים ואיפה... שוב, אשמח להערות לשיפור
 

משיייי

New member
איזה יופי של כרטיס

וגם הראשון ותיראי כולנו התחלנו מכלום ולאט לאט זה פרח וצמח גם היום יוצא שלא יוצא לי כלום מה שאני אוהבת לעשות זה אתגרים זה עוזר לי ללמוד ולהוציא מעצמי דברים... עוד משהו שיכול לעזור זה ללמוד מהקישורים של הסדנאות על גבי המחשב או ללכת לסדנא -תמיד כייף תמיד במקום בהצלחה
 

שניצל13

New member
מאד יפה

אני חושבת שמה שמפריע בפרח, הוא בדיוק אותו הדבר שהפריע בכרטיס הראשון - חוסר איזון משקלי. כוונתי שהפרח עומד לבד ומושך את כל הכרטיס לצד שמאל (תדמייני מאזניים ששמים עליהם את כל המשקל רק בצד אחד) כדי לאזן אפשר להוסיף 2כמה פרחים/קישוטיונים יותר קטנים, אחד מעל ומשמאל לפרח והנוספים בצד ימין שלו, יתקבל סידור פרחים בצורת האות L ויזה יכול לתת איזון. אפשרות אחרת- להוסיף עוד פרח, קטן יותר בפינה הנגדית (באלכסון). אפשר גם לוותר על הפרח. מה שהכי עוזר לי כשאני נתקעת, זה להניח את הכרטיס בצד לשעה-שעתיים או אפילו ליום. כשאני חוזרת להסתכל עליו "בראש נקי" פתאום אני רואה בדיוק מה הבעיה ומה לעשות כדי לשפר. את עובדת ממש יפה ויש לך טעם טוב. מחכה לראות עוד עבודות שלך בהמשך.
 

חתולי8

New member
כרטיס נהדר!

מושלם.
לא הייתי מוסיפה בו כלום!! שילוב נהדר של צבעים ואלמנטים. קומפוזיציה נהדרת. התיפורים מוסיפים המון. מושלם!!
. כרטיס של ותיקה ולא רואים כאן שאת חדשה. יאללה, להשאיר את הפולניה איפה שהמלצתי לך ולהמשיך ליצור
 

SUMMER8

New member
../images/Emo13.gif יה, איזה כיף לקבל תגובה כזאת

עכשיו בטוח אמשיך לנסות !!!!!!!!! תודה על העידוד
 

חתולי8

New member
טוב, להשען אחורנית,

לנשום עמוק ו'חת ושתיים לצאת מהלחץ!
תשמעי, אני רק חצי שנה בעסק ובכל זאת הולכת לתת לך עיצות...כמובן שאת לא חייבת להתיחס אליהן כי אני הולכת כנראה לבלבל אותך. ולמה? כי יש כאן ותיקות ממני שענו לך ואני הולכת לכתוב את...ההפך!!!
אז ככה: ראשית, תמשיכי לשאול ו"לשגע" (?) אותנו. כי זה המקום לשאול וללמוד, ומהר מאד, הרבה יותר מהר ממה שאת חושבת גם את תתני כאן עיצות. שנית, אני חושבת שבהחלט הולך לך! מי אמר שלא הולך לך? מהר שימי את הפולניה בבוידעם... לכולם יש ימים (ולפעמים יותר) שאת מסתכלת על החומרים , הם מסתכלים עליך וצוחקים לך בפרצוף. ויום אחד המוזה תופסת אותך בחזרה. ואז יוצרים. אני באופן אישי לא אוהבת סקיצות לדעתי הן יותר מגבילות מאשר מפרות אבל אני יודעת שיש בנות שנעזרות בהן. מה שאני כן מציעה לך זה להצטרף לערבי יצירה חופשית שהבנות מארגנות. זה ללא תשלום ותמיד כשיושבים ביחד, שומעים דיעות, ויש אווירה של יצירה אז זה מסתדר. תכתבי לי איפה את גרה ונראה אם אוכל לתרום מהידע שלי לגבי ערבים כאלה. לגבי הכרטיס הספציפי. אני בהחלט חושבת שהוא יכול להתאים גם להולדת בת וגם לכל דבר אחר שקשור אלינו, המין הנשי (ורוד נו,...). אני חושבת שהוא כרטיס חמוד ויפה אבל כן מפריע לי בו משהו. בהיתי בו לא מעט דקות ונראה לי שמה שלי קצת הפריע זה משהו בשילוב הצבעים. כנראה שאדום עם ורוד יחד לא עושים לי את זה. זה לא אומר שמישהי עם טעם שונה לא תחשוב אחרת ממני. אני למשל לא מסכימה עם ניצנץ ושריק. אני חושבת שהפס האדום האנכי מקסים. יותר מזה, הוא החלק הכי יפה בכרטיס ו"מדבר" מאד יפה עם הסלסול. לא הייתי מזיזה דבר. אני גם לא אוהבת את שילובי הצבעים ששריק הציעה לך. את רואה, לכל אחת יש טעם שונה ואין כאן שום חוקים. אני גם לא חושבת שצריך לכתוב תרגום לא מוצלח מאנגלית. אפשר להוסיף "מזל טוב" או "תראו, סוף סוף הגעתי" או "יש לנו תינוקת" ... או להמציא כל מיני אמירות. "זו בת" זה אנגלית ונשמע עילג. יש לנו שפה מקסימה משלנו ואפשר להשתולל איתה המון. הסלסול, לפחות בתמונה נראה בסדר אבל אם את לא מרוצה ממנו, תעשי 30 כאלה ואז תהיי אלופה. כלומר-אימונים, אימונים, אימונים! עוד לגבי הסלסול, טכניקות תמיד אפשר ללמוד מבנות ותיקות. בסדנאות או מפגשי יצירה. תתחילי עם טכניקות פשוטות ובהדרגה תעברי למורכבות יותר. אני יכולה לספר לך שאני עדיין לא מעיזה בכלל לכווץ סרט, ובטח לא לעיגול!!! זו ההתחלה שלך, עיזבי אותו לנפשו, תצרי עוד כרטיסים ותראי איך את משתפרת במהירות . את תמיד מוזמנת לשאול אותי גם כאן וגם במסרים. אני באופן עקרוני אוהבת כרטיסים יותר מאשר דפי אלבום ואוהבת אותם מינימליסטיים. אני בעד "כל המוסיף גורע" אבל כמו שאמרתי לך, אין חוקים, לכל אחת הטעם שלה והכל בסדר! וואוו, חפרתי לך המון....בהצלחה
 

SUMMER8

New member
נשענתי ומשיבה ../images/Emo8.gif

אוקיי... אמשיך לשגע :) ועכשיו אתייחס לכל מה שכתבת: מנסה לצאת מהלחץ... אולי זה טבעי כפי שקורה כשמנסים דבר חדש, פשוט מלחיץ אותי שאני יושבת מול החומרים שעות ולא מצליחה לגבש משהו מסויים וגם אם אני כבר מתארת את הכרטיס בעיני רוחי, בסוף אני מכינה משהו אחר... כתבת לי: "מה שלי קצת הפריע זה משהו בשילוב הצבעים. כנראה שאדום עם ורוד יחד לא עושים לי את זה"... אז לשם הבהרה: הסרט שאת חושבת שהוא אדום, הוא למעשה בצבע ורוד כהה. לגבי הסקיצות - לא הצלחתי לעבוד לפי סקיצות למרות שניסיתי... אז אולי כמו שאמרת, זה לא מתאים לכל אחת. לגבי התרגום הלא מוצלח מאנגלית - זה לא שאני לא יודעת שצריך לשים כיתוב אחר להולדת בת (כמו: ITS A GILL או NEW BABY GIRL או משהו כזה...)... אלא שכמו שכתבתי הייעוד לכרטיס הפך למשהו אחר בהמשך תהליך ההכנה אז שיניתי גם את הכיתוב. אמנם טרם ניסיתי להכין אלבום, אבל נראה לי שאני אוהבת יותר להכין כרטיסי ברכה וגם אני אוהבת אותם קצת יותר מינימליסטיים ועם קווים נקיים, אבל בגלל שאני מתחילה אני רוצה לנסות הכל.. מאמינה שבסוף אגבש סגנון משלי. אשמח להצטרף לערבי יצירה (לא ידעתי בכלל שיש דבר כזה!)... שולחת לך מסר.
 

wintam

New member
הכרטיסים יפים בעיניי!

השינוי היחיד בכרטיס הראשון - אם זה רלוונטי עדיין - הוא שהייתי מזיזה את שלושת הכפתורים כך שיישבו במקביל לעיגול/לפס הצהוב. בניגוד למה שכתבה ניצנץ, נדמה לי, אני דווקא אוהבת א-סימטריה, אלא שהיא מושגת כאן באמצעות הבדגלים ברוחב הפס למעלה ולמטה (הרקע המנוקד) והפס הצדי, אז צריך לשמור על איזון בדברים אחרים. ואם את אכן מזיזה את הכפתורים - את יכולה להוסיף להם חוט ורוד, כמו שכבר הציעו לך. ככלל, אני חושבת שאיזנת יפה בין הצבעים השונים ובין הדוגמאות השונות ובעיניי הוא ממש לא אנמי! הוא נקי מאוד - ואני בעדו!
בכרטיס השני בכלל לא הייתי נוגעת. הוא מקסים! ובגדול - ברוכה הבאה למועדון ה"איפה לכל הרוחות שמתי את המספריים ואת היצירתיות שלי?!?!" - כולנו מבקרות בו לפעמים, בניגוד לרצוננו, וכולנו פורשות ממנו בשמחה (רק כדי לחזור אליו שוב בלי לתכנן ובלי להתכונן...)
 
למעלה