פשוט גועל נפש!!!!

  • פותח הנושא DWBH
  • פורסם בתאריך

DWBH

New member
פשוט גועל נפש!!!!../images/Emo178.gif

חברים יקרים.. אני חייבת לשתף אותכם במשהו פשוט מגעיל. אתמול בשעות הרב היתה תוכנית של גלית גוטמן בערוץ 10. לתוכנית קוראים דוגמניות-מאחורי המסלול. חברים אני שמנה ואני מוכרחה לספר לכם שזאת הפעם הראשונה שהייתי כל כך גאה בגופי!!!!! אין לך מושג מה שעושים לבנות שם הן מגיעות עם משקל של אנורקסיות והכל כדי להיות "דוגמנית"
!!! ומשפילים אותן שם על ידי 3 בנות שנראות כמו הצרות שלי אבל זה המקצוע שלהן(להרוס לטיפשות עשרה את החיים). ואני לא מבינה לאן הגענו במדינה הזאת???. אם הן לא יתאבדו בסוף התוכנית אני אהיה ממש מופתעת. כי במקום להנות אני פשוט ישבתי ובכיתי וריחמתי על הבנות הללו!!!! לא יאמן כי יסופר!!!! אם בא לכם להגיב אתם מוזמנים!
 

alonitk

New member
גם אני חושבת

שהתוכנית הזו גועלית הנה אנחנו מנסים לשנות את פני העולם והם הורסים בהנף יד. זה ממש מעצבן במיוחד הבנות ששם שהם ממש רזות אפלו קיסם שיניים יותר שמן מהם. חבללללל
 

McYc

New member
תגובתי לעניין....

אומנם לא יצא לי לראות את זה עדיין אבל מכל מה שמדברים על זה אני מבינה בערך מה הולך שמה... ואני יגיד לכן את האמת.. לא ציפיתי ליותר טוב מזה... אני גם יכולה להגיד לכן בדיוק מה הולך להיות בתוכנית הזאת... המווווווון סקס שהולכים לשאוהב מהבנות... הן ייצאו מהתוכנית הרבה יותר רזות ושלא נשכח גם מושפלות.. לעומת זאת.. יש את התוכנית "הטופ מודל הבאה" שממנה בא הרעיון לתוכנית הזאת... ת'אמת נורא נהנתי לראות את שתי העונות של הסדרה ואני כבר מחכה לעונה השלישית שתגיע לארץ... שמה יודעים לעשות את זה יפה... לא מנסים לעשות אותן רזות ובהחלט היו שם בנות לא אנורקסיות... וזה ממש יפה לדעתי... יש שם בנות אומנם לא שמנות אבל היו שם בנות עם מידות מגוונות ולא ניסו לשנות את זה... זאת לא הייתה המטרה של התוכנית... ישר כששמעתי שהולכים לעשות את "הדוגמניות" ידעתי שמה שהולך להיות שמה זה מה שציינתי מיקודם... זה היה ברור... הרי אנחנו חיים בישראל.. זה חייב להיות ככה... אין מה לעשות.. מי שנכנסה לשם ידעה מה היא עושה.. ומי שתתחרט שפשוט תשתדל לעוף הבייתה מהתוכנית... שיהיה להן בהצלחה בכל מקרה..
 
למעלה