"פרשת שליט קרובה לסיומה"

"פרשת שליט קרובה לסיומה"

"פרשת שליט קרובה לסיומה"
נכתב ע"י: אריאל שמידברג

יו"ר סיעת חמאס בפרלמנט הפלשתיני אמר כי פרשת גלעד שליט קרובה לסיומה * עם זאת, הדגיש כי הסערה בעקבות הסרט "רוח שקד" עיכבה את המגעים לשחרורו

יו"ר סיעת חמאס בפרלמנט הפלשתיני, ח´ליל אל-חייה, אמר (שישי, 9.3.07) כי פרשת חטיפתו של החייל גלעד שליט קרובה לסיומה, וכי נושא חילופי האסירים מתקדם במקביל להרכבת ממשלת האחדות הפלשתינית. עם זאת, הדגיש כי הסערה בעקבות שידור הסרט "רוח שקד" גרמה לעיכוב במגעים לשחרורו.

סוכנות הידיעות הפלשתינית "מען" מסרה מפי אל-חייה, כי תנועת חמאס מעוניינת בסיומה של פרשת שליט עם ההכרזה על הרכבת ממשלת האחדות הלאומית. ח´ליל אל-חייה, שהשתתף בעצרת המונית של חמאס בעיר עזה, אמר לעיתונאים לאחר העצרת כי "עסקת חילופי השבויים מתקדמת במקביל להרכבת הממשלה. כאשר המגעים יבשילו לכדי עסקה, נודיע על כך".

לדבריו, שידור הסרט "רוח שקד" גרם לשיבושים ולעיכובים בקידום העסקה, "אך העסקה עדיין עומדת בעינה".

הסרט "רוח שקד" של העיתונאי רן אדליסט, ששודר בערוץ הראשון לפני כשבועיים, גרם למתיחות רבה ביחסי ישראל-מצרים. בסרט נטען כביכול כי סיירת שקד, תחת פיקודו של בנימין (פואד) בן-אליעזר, היתה אחראית להריגתם של 250 שבויים מצרים לא חמושים בסיני בתום מלחמת ששת הימים. הסרט עורר סערה של ממש במצרים: חברי פרלמנט מצרים כינו את שגריר ישראל במצרים "כלב" ודרשו לגרשו מהמדינה. בנוסף, שר החוץ המצרי נועד עם שרת החוץ ציפי לבני, ודרש ממנה כי ישראל תחקור את העניין. בעקבות המתיחות דחה שר התשתיות, בן-אליעזר, ביקור מתוכנן במצרים.

בכיר החמאס ציין בנוסף, כי סוגיית זהותו של שר הפנים בממשלת האחדות ממשיכה להיות המחלוקת המרכזית בין החמאס והפתח לקראת הקמת הממשלה, ומסר כי הצדדים ממשיכים לנסות ולפתור אותה.
 

אלי.

New member
בסדר, בסדר. שמענו.

שקדים, אתה הלא נורא אוהב, רק אל תאכל בבת-אחת (רק אל תאכל בבת-אחת) תבחר שקד אחד עם כל הלב, לטף אותו מעט ביד (לטף אותו מעט ביד) תפשיט אותו מהקליפה יפה, שקד, הלא זה כמו תינוק (שקד זה כמו תינוק) זמזם אותו נכון כמו רופא, אל תתייחס אליו בצחוק (אל תתייחס בצחוק) תמיד תבדוק שלא יהיה מריר, (תמיד תבדוק) - גם לשקד צריך גישה. זמזם אותו יפה, זמזם כמו שיר, זמזם שקד - שקד זה כמו אישה. זמזם אותו יפה, זמזם כמו שיר, זמזם שקד - שקד זה כמו אישה. לה לה לה לה ....... זמזם שקד - שקד זה כמו אישה.
 

onlytrue

New member
סוהי,האם לדעתך אולמרט צריך להשאר../images/Emo35.gif

בתפקידו
האם לדעתך פרץ צריך להשאר בתפקידו
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

איזה עם מטומטם אתם. שליט גמור. לעולם לא ישתחרר וגורלו יהייה כמו של רון ארד. רק עם בהמי יכול להתנהג ככה. עם מטומטם שחי בהזיות ורוקד עם טירוריסטים. בחיי שכל מה שעובר עליכם מגיע לכם.
 

onlytrue

New member
אתה פשוט מנוול, תתבייש ../images/Emo70.gif

אני מצפה להתנצלות, או שאבין שאינך יהודי
 

סוהי

New member
למה אתה מצפה...

מאנטישמי אנטי ציוני השקוע בהזיות על מיליוני דולארים באמריקה ...הזיות המתגברות בים של מרירות בכל פעם שהוא גובה את דמי ביטוח לאומי החודשיים שלו.....
 
למעלה