פרק 20
חלק א' פרק הבא מישהו מת

Tinkerblack

New member
פרק 20../images/Emo88.gifחלק א' פרק הבא מישהו מת

מארועי הפרק הקודם: עופר שם את ידו על בקי והחל ללכת איתה, שניהם התרחקו והותירו את ענבל לבד, היא פשוט נעצרה במקומה והסתכלה על שניהם הולכים. "אני חושב שכדי לשחרר את ואד, אחרי הכל הוא רצה להחזיר את ראם, בשבילך" אמר לה שגיא. "נקודה טובה" אמרה מייגן והמשיכה לחשוב. ענבל הייתה בתוך החדר שלה לפתע גיתית נכנסה. "היי ענבל" אמרה גיתית. גיתית התיישבה על המיטה. היא הסתכלה סביב. "אני רואה שיש לכם כאן תמונות חדשות" אמרה גיתית. היא הסתכלה על התמונות. "רגע, אני מכירה אותו!" אמרה גיתית ולקחה את התמונה של לוק בידיים שלה. "ראיתי אותו לא מזמן" אמרה גיתית. ענבל שראשה היה למטה, פתחה את עיניה, היא לא יכלה להאמין. האם גיתית באמת ראתה את לוק, אהובה האמיתי. "טוב הגעתי להחלטה" אמרה מייגן. כולם הסתכלו על מייגן, וחיכו שהיא תגיד כבר את העונש של ואד. סוויט המשיכה לחפש את דיט, היא הזיזה איזה ענף ואז היא ראתה אותו, הוא ישב על ברכיים של בחורה. על ברגליים של נוריאל. "דיטוש חמודי" אמרה נוריאל ושיחקה איתו. סוויט המשיכה לעמוד מאחורי השיח והסתכלה. המשך יבוא. פרק 20 לפתע סוויט יצאה מתוך השיח. נוריאל הסתכלה עליה. היא כיוונה עליה את הזאפר. "עוד צעד אחד ואת מתה" אמרה לה נוריאל. סוויט עצרה במקומה, היא לא רצתה למות. "למה חטפת אותו?" שאלה סוויט, בעוד ידיה מורמות כלפי מעלה. "חטפתי אותו? הוא שלי. אני זאת שנסעתי אותו 9 חודשים ברחם ואז שנתיים טיפלתי בו, ועכשיו אסור לי גם להיות איתו?" שאלה נוריאל את סוויט. "את ואד נשחרר, אבל לא אני לא הסתפק בזה. הילד הזה תמים מידי" אמרה מייגן. "מה את הולכת לעשות?" שאלה דפי והלכה אחורה, היא החלה לפחד שמייגן הולכת לעשות משהו נוראי לואד שלה. "את ראית אותו? את בטוחה שראית אותו?" שאלה ענבל וחייכה. "כן" אמרה גיתית, היא לא הבינה למה ענבל כל כך שמחה, אחרי הכל זה אחיו של ריאן לא שלה. "איפה? איך? תספרי הכל" אמרה ענבל במהרה. "ראיתי אותו יושב על הספסל בפארק עם... עם..." אמרה גיתית. "נו עם מי?" שאלה ענבל, היא כל כך הייתה להוטה, היה בה את התקווה שהיא תראה את לוק שוב פעם. גיתית לא דיברה. "נו עם מי?" חזרה על עצמה ענבל. "אני לא יכולה לומר" אמרה גיתית. "מה? את חייבת לומר לי" התעקשה ענבל. "אסור לי" אמרה גיתית. "למה? זה היה עם ריאן?" שאלה ענבל היא לא הייתה בטוחה בתשובה. "לא" אמרה גיתית בשקט. "נו אז מי, בבקשה תגידי לי עם מי" אמרה ענבל לגיתית. "בואו נחכה" אמרה רז. "כן עדיף לחכות" הסכימה נטע. "עידן אף פעם לא הסתכן בשבילינו" אמרה נטע. כולם הסתכלו עליה בפליאה. "מה? אני רק אומרת את האמת" אמרה נטע ומשכה בכתפיה. "תסתכל על מירקל, נכון שהיא דומה לך?" שאלה בקי את עופר. עופר בהה במירקל, הוא ניסה למצוא את הדומה, בה. "לא" אמר עופר והמשיך לבהות. "תפסיק לבהות בה, אתה מפחיד אותה" אמרה לו בקי, וסובבה אותה כדי שלא תיבהל מפני עופר. "אבל את אמרת לי" אמר עופר והמשיך להסתכל עליה. "אמרתי להסתכל לא לבהות, זה כבר מפחיד" אמרה בקי. עופר לא הבין אותה. "תהיה איתו, אבל תחזירי לי אותו. עופר הולך להרוג אותי אם אני אחזור בלי דיט" אמרה סוויט לנוריאל. "תעשי טובה, עופר כמו שאני מכירה אותו, בכלל לא מתייחס אל דיט. בטח את עושה את כל העבודה" אמרה נוריאל לסוויט. סוויט חשבה לרגע, היא הבינה שזה די נכון. "נכון, אבל אז מה. אני אוהבת לטפל בילדים, זה תחביב שלי" אמרה סוויט. "לא אמרתי לך לא לטפל, תגידי מה הוא הדבר שאת הכי רוצה בכל העולם?" שאלה נוריאל את סוויט. "אני? אני רוצה עכשיו הכי בעולם את עופר" אמרה סוויט והסמיקה. "לא, משהו שאת יכולה לרכוש, לא אהבה או משהו. יש לך משהו כזה?" שאלה אותה נוריאל, תוך כדי שהיא משחקת עם דיט. "המבוך, תעבירי אותו במבוך. כמו שעשינו לשגיא" אמרה תמוז. "המבוך? יש סיכוי שהוא לא יצא, אני חושבת על משהו ממש בכיוון אחר" אמרה מייגן והסתכלה על ציפורניים באדישות. "זה אומר שמה שתעשי לו, הוא יישאר בחיים נכון?" שאלה דפי, היא קיוותה לתשובה חיובית. "כן, אני לא עד כדי כך רעה" אמרה מייגן. "יש, יש, יש" החלה דפי לקפוץ בכל החדר היא החלה לחבק כל מה שהיה לידה, כשחיבקה את מייגן, מייגן המשיכה להיות אדישה כלפיה, דפי הבינה שהגזימה קצת, היא סידרה את בגדיה ונעמדה בשקט בצד. "את סתם עובדת עליי" אמרה ענבל. "לא נכון, אני באמת ראיתי אותו" אמרה לה גיתית ונשכבה על המיטה. ענבל הלכה בחדר הלוך ושוב. "אז תגידי לי עם מי הוא היה! את לא קולטת כמה זה חשוב לי?" שאלה אותה ענבל. "ענבל תירגעי, זה בסך הכל האח של החבר שלך, לא משהו חשוב כל כך" אמרה גיתית, היא העדיפה לשתוק. "די, תפסיקי עם זה. אני חייבת לדעת עם מי הוא היה, אני חייבת לאתר אותו. אני חייבת למצוא את לוק, אין לך מושג כמה זה חשוב לי" אמרה ענבל והתיישבה על הכסא, היא השפילה מבטה, כולה הייתה כל כך מיואשת. "מה קרה? ענבל בוכה? האם אני רואה נכון? ענבל תיזהרי תצרי לנו נהר בסוף" אמרה נועה. גיתית צחקקה. "אני לא בוכה" אמרה ענבל והרימה את הראש שלה, והחלה ללכת לכיוון של נועה עם מבט של מוות בעיניים. "זה היה בצחוק תירגעי" אמרה לה נועה והלכה מן המקום. "אל תיקחי את זה כל כך קשה" אמרה גיתית, היא לא הבינה ממה ענבל התעצבנה כל כך. "אני לא לוקחת את זה קשה, פשוט אין לי כוח לצחוק של נועה" אמרה ענבל וגלגלה את עיניה. "אני רוצה ללכת לשגיא" אמרה נטע, כשהיה שקט. נטע תמיד אהבה להפר את השקט, עם הדיבורים שלה. "את יודעת שאת לא יכולה" אמרה לה רז. "אבל אני מרגישה שאני צריכה לראות אותו" אמרה נטע, ונעמדה. נועה דחפה, אותה ונטע התיישבה שוב פעם. "נטע תקשיבי לי, תשכחי את הבן אדם הזה מהראש שלך אחת ולתמיד הוא מסוכן" אמרה לה שיר. "אני שמחה שסוף כל סוף קיבלת שכל" אמרה מורן ללירז. לירז חייכה חיוך מאולץ, והמשיכה ללכת לכיוונו של דארקו. "לשירותך" אמרה לירז וקדה קידה. דארקו לקח את לירז לזרועותיו וחיבק אותה. "בואי מורן, לצד השני" צעק שלמי לכיוונה של מורן. מורן כמובן שרצה לעבר דארקו. "אני אשמור עליכן ששום דבר רע לא יקרה לכן", אמר דארקו והביא לכל אחת מהן נשיקה בלחי. קרן, באה לנחל שלה, איפה שהיא נמצאת שם כל הזמן. אחרי שכל הלילה היא בילתה בתוך העיר, במקום בתוך המים. כשקרן הגיעה למקום היא הייתה בשוק, היא לא הייתה יכולה להאמין למראה עיניה. שם מול עיניה, היה נחל אך ריק ממים. קרן לא הייתה יכולה לתפקד בצורה שכזאת, כל חייה היו המים. "לא יודעת, תמיד חשבתי שסם החיים יועיל לי" אמרה סוויט לנוריאל. נוריאל לא ענתה לה, היא המשיכה לשחק טיפה עם דיט. היא שתקה, ולאחר מספר דקות. "טוב, אני יסדר לך את סם החיים" אמרה נוריאל. "ומה את רוצה בתמורה?" סוויט ישר קלטה שהיא צריכה להחזיר לה בתמורה. "אני רוצה שכל יומיים, תבואי עם דיט החוצה כאילו סתם לשחק אבל בעצם תביאי לי אותו לכמה שעות" אמרה נוריאל. "אני לא יודעת, זה עלול להיוודע לעופר" אמרה סוויט בחשדנות. "זה עופר, הבן אדם אדיש, הוא לא שם לב בגרוש מה קורה מסביבו" אמרה נוריאל. סוויט חשבה לשניה ואז הנהנה בראשה כאות הסכמה "שמעת דיט? אתה הולך לראות את אמא לעיטים קרובות, מאוד קרובות" אמרה נוריאל.
 

Tinkerblack

New member
פרק 20../images/Emo88.gifב' - מי הולך למות../images/Emo35.gif

"אני שמה אותו במכונת ההלם" אמרה מייגן לדפי. "מה זה מכונת ההלם?" דפי נרתעה. "הוא ישב במן כסא, ובעצם כל הדברים הרעים שעברו עליו בחייו הולכים להכיר לו את זה במכונת ההלם, הוא הולך להיזכר בכל שוב, ככה שידע שלא מתעסקים איתי" אמרה מייגן ומחאה שתי מחיאות כף. "המכונה מוכנה ליז?" שאלה תמוז את ליז. ליז הנהנה בראשה. "תביאו את ואד" קראה מייגן. ג'יי ופרייד מייד הגיעו והושיבו את ואד על הכסא. דפי התקרבה עליו. "תהיה חזק" היא אמרה תוך כדי היא מחזיקה את ידו, היא נתנה לו נשיקה, ונאלצה להיפרד ממנו. המכונה הופעלה. "גיתית אני מבטיחה לך שאני לא יספר לאף אחד, אין לך מושג כמה זה חשוב לי. אני חייבת לדעת הכל על איפה לוק היה, עם מי לוק היה הכל." אמרה ענבל והתחננה לגיתית. "למה זה כל כך חשוב לך?" שאלה אותה גיתית, היא לא הבינה למה הוא כל כך חשוב לה. "מאז ומתמיד, הייתי בקשר כל כך טוב עם המשפחה של ריאן, היינו כולנו כאילו משפחה אחת גדולה. אחותי הייתה חברה הכי טובה של אחותו גם אני הייתי חברה מעולה של אחותו ועוד... בכל מקרה, אני רוצה לעשות לריאן הפתעה, אין לך מושג כמה הוא בוכה בלילות, פשוט מתגעגע לאחיו" אמרה ענבל בעצבות. גיתית חשבה לדקה. "טוב אני יאמר לך" אמרה גיתית, לקח לה זמן להגיע ליכולת לספר את זה. מאחורי קרן היה כבר מישהו שחיכה לה. "קרן, אני אוהב אותך" אחל הבן אדם לומר. "לא אכפת לי, לך מכאן" צעקה עליו קרן. "אני אוהב אותך" חזק על עצמו האדם. "עוף מפה, לא אכפת לי ממך" צעקה עליו קרן בכל הכוח, היא לא ידעה מה לעשות עם הנחל, היא הייתה יותר מידי בתדהמה מזה. כל רכושה וכל מה שהיה חשוב לה, הלך יחד עם הנחל, היא הבינה שעכשיו היא תצטרך לעזוב את המקום היחידי שבאמת היא הרגישה בו נוח. "טוב עכשיו את יכולה לחזור עם דיט, אך תזכרי פעם ביומיים, בשעה חמש את כאן." אמרה לה נוריאל. "אל תדאגי, מקסימום תחכי כאן קצת, תכיני לדיט ארמונות בחול" אמרה סוויט וצחקקה. "זה לא מצחיק, את תהיה כאן על השעון בחמש" אמרה נוריאל ונעלמה, כאילו האדמה בלעה אותה. סוויט, ראתה שדיט דווקא די שמח לראות את אמא שלו שוב פעם. "עופר, את מי אתה יותר אוהב, את מירקל או את דיט?" שאלה בקי את עופר, בעודה מלטפת את מירקל. "מה זאת השאלה הזאת?" עופר התבלבל. "אם היו אומרים לך, שרק אחד יכול לחיות במי היית בוחר?" שאלה אותו בקי, באדישות גמורה. "אני לא יכול לענות על השאלה הזאת" אמר לה עופר. "למה?" בקי לא יכלה להבין, היא כמובן רצתה שהוא יעדיף את מירקל. "כמו שישאלו אותך, את מי את יותר מעדיפה את אבא או את אמא?" אמר עופר. "אני הייתי מעדיפה את אמא שלי כמובן, לא היה לי אבא" אמרה בקי היא הסתכלה על עופר במבט כועס, היא קיוותה שהוא יענה שאת מירקל הוא מעדיף. "טוב דוגמא רעה, אבל אני לא יכול להחליט" אמר עופר ונעמד. "כמובן שאתה יכול, עד שלא תחליט, אני לא מרשה לך להתקרב לכאן" אמרה בקי והסתובבה לצד עם מירקל. "הוא היה עם... עם..." אמרה גיתית. "נו עם מי?" זירזה אתה ענבל. "עם לירז, בספסל בפארק" אמרה גיתית, והתחרטה על כך שאמרה את זה. ענבל הייתה בשוק. הרי את לירז זאת שגונבת לה את הבחורים, אותה היא לא סובלת, היא זאת שהייתה בחוץ ועוד עם לוק. המחשבות של ואד, רצו לו בראש, ראו איך גופו מנסה להיאבק בהן, בזיכרונות הרעים, ברגעים הקשים, אלו שהוא לא רצה להיזכר בהם, חזרו אליו ישר לפנים כמו בומרנג. דפי עמדה בצד וצפתה עליו. "אני לא יכולה, פשוט לא יכולה לראות אותו ככה. תקראו לי שזה יגמר" אמרה דפי, והלכה מהר לחדר השני, היא לא יכלה לראות את אהובה סובל ככה. המשך יבוא. שאלות- האם משהו יקרה לואד? האם זה העונש היחידי שלו? האם גם דפי הולכת להענש? האם יחזירו את דפי חזרה לחדר? האםיבוא בומרנג וינפץ את המכונה? איך ענבת תגיב? האם ענבל תהפוך עכשיו ת'ספסל שבפארק לביתה החדש? האם ענבל תראה בקרוב את לוק? האם לוק יקבל אותה חזרה או שמשהו מתרחש בין לוק לבין מורן? האם עופר יחזור אל בקי עם תשובה? האם בקי תיפרד ממנו? האם עופר יפרד ממנה? האם עופר ימות? האם מישהו הולך ללכת להלוויה של עופר? האם בקי תסתדר לבד או תקרא לענבל לעזרה? האם סווט תקיים את הבטחתה? האם דיט עכשיו יפריע לנוריאל בעבבודתה? האם נוריאל וסוויט יהפכו להיות חברות טובות? איפה עידן? האם עידן מצא עוגיות בארמון, והוא זולל אותן? האם עידן אונס בנות 6 בארמון? מה קרן הולכת לעשות לגבי הנחל? למה אין מים בנחל? מי שאב את כל המים מהנחל? איך קרן תוכל עכשיו לעבוד? האם גיתית הולכת לומר לשיר שהיא לא קיימה את שבועתה? האם גיתית הולכת להרגיש עם זה רע שהיא לא קיימה את שבועתה? האם דפי תראה חנות אודם ולא יהיה לה אכפת יותר ממכונת ההלם? האם לירז תמשיך לשתף פעולה? האם נטע תחזור לשגיא? האם נועה תבכה? חלק מזאת בפרק הבא של הכוח לחיות מארועי הפרק הבא: "לא, זה לא הגיוני. לירז נעלמה לירז מתה. את בכלל אמרת שאת לא יודעת איפה היא" אמרה ענבל, היא סירבה להאמין שלירז גונבת לה את אהובה. "שיקרתי, פשוט שיקרתי. אחרי מה שהיא עשתה לי, לא יכולתי לעמוד בזה שהיא ממשיכה לחיות את חייכה עם כל הבחורים שהיא רוצה" אמרה גיתית. "אז לירז באמת חייה?" שאלה ענבל היא לא יכלה "עידן? לא ראיתי אותו בארמון, באמת שלו" אמר ג'יי. "בבקשה ג'יי אתה חייב להציל אותו, אסור שיקרה לו כלום" אמרה רותם. "כן, אני מרגישה יותר בנוח, ואז יש לי יותר ביטחון עצמי" אמרה אובל לשיר. " אל תדאגי אובל, אני מבטיחה לך שאת לעולם לא תשני יותר ברחוב. זה ביתך מעכשיו ועד עולם" אמרה לה שיר. . "איזה תמונה יפה, החיה בזרועות היפה" אמרה נועה וצחקקה. "יש מה לעשות, רז אל תגידי שאת לא מתגעגעת לימים שבהם היינו מספרים הכל אחד לשני, היינו עושים הכל. עכשיו זה איזה מן משחק מוזר, משחק מחבואים מעורב עם תופסת, רק שאף אחד מאיתנו אף פעם לא תופס את השני" אמר עופר לרז. "אני לא רוצה ילד, אני פשוט לא רוצה" אמר שגיא. "למה אתה לא רוצה?" ניסתה ליז לברר. "זה לא בשבילי, אני לא מוכן עדיין, אני לא יודע אם אני רוצה את כל זה עכשיו" אמר שגיא לליז.
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gif../images/Emo94.gif../images/Emo39.gifלאאאאא../images/Emo7.gif זו התשובה לשאלה (הטפשית במיוחד ד"א... ד"א-נוטריקון) "האם דפי תראה חנות אודם ולא יהיה לה אכפת יותר ממכונת ההלם?" פשוט לאאאאאא../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif הוא שלי ואני לעולם לא אנטוש אותוווו ואם את הורגת אותו../images/Emo129.gif, תהרגי../images/Emo121.gif גם אותי ואני רצינית לגמרי../images/Emo11.gif...
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gif../images/Emo94.gif../images/Emo39.gifד"א(נוטריקון) הפרק היה יפע../images/Emo13.gif חוץ מואדדד *פורצת בבכי*
 

slallum

New member
נוטריקון רולז../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo45.gif../images/Emo127.gif../images/Emo8.gif../images/Emo6.gif

חה
מדבר מילים גבוהות שכמוני
פרק פרובלימטי ביותר
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gif../images/Emo94.gif../images/Emo39.gifבאמת דפי=פנייה צאי=נשוא+נושא? מהתפיסה האובייקטיבית היהודית שלך=שרשרת לוואים.... ../images/Emo8.gif=עופריקו טיפש../images/Emo163.gif
 

קטרפי

New member
לא נכון../images/Emo70.gif../images/Emo110.gif

מהתפיסה = מושא עקיף.... איך את מצפה להצליח בבגרות שלך ככה¿ תשמעי למישהו שהוציא 93 בסופי ועכשיו אין לו יותר לשון אז הוא לא צריך להקשיב לכול הזיוני שכל שלך
 

slallum

New member
זה מה שאמרתי לה../images/Emo3.gif../images/Emo8.gif

שזה מושא.. ואחריו לוואים.. אין לי מושג מה זה מושא עקיף.. שינו את החומר לבגרות איזה פעמיים בשנה שעברה=\
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gif../images/Emo94.gif../images/Emo39.gifעידן(פנייה), תמות../images/Emo11.gif
 

Tinkerblack

New member
גלינ גלינ גלי נלינ

תשובה נכונה אבל אם ההפך יקרה זה לא יהיה נכון אם תהיה באודם ותראי את ואד אז תנטשי את אודם
 

techno girl

New member
../images/Emo105.gifאין,שיר,את.......

כשרון
מלידה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פרקים מ-א-מ-מ-י-ם-!-!-!-!-!-!-!-!
 

מורן 1986

New member
../images/Emo45.gifפרק 100מם../images/Emo127.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

מסכן וואד.............
 

קטרפי

New member
אני חייב להגיד ../images/Emo110.gif

אני זאת שנסעתי אותו 9 חודשים ברחם
ועוד אומרים שלי יש שגיעוט....
 
למעלה