פרק 20 ו-21

פרק 20 ו-21


אז בפרק 20 היה לנו את הסוף המפוצץ כשוויקטוריה התאבדה לכאורה ופוצצה על הדרך את אחוזת גרייסון לשעבר. כמובן שהיה חשד שהיא מזייפת את המוות שלה כדי להפליל את אמנדה ברצח שלה (ובכך היא מעתיקה את התכנית הישנה של אמילי לביים את הרצח שלה ע"י ויקטוריה בליל הנישואים שלה לדניאל על היאכטה- can anyone say karma is a bitch?). מייסון טרדוול חזר עם כוונות אפלות. והפרק נודע לנו ששניהם זממו ביחד להפליל את אמנדה ברצח של ויקטוריה. חייב לציין שזה היה גאוני מצידם.

ומה קורה בינתיים? נולן כמעט מקבל את הסוף השמח שלו רק כדי שזה ייקרע ממנו כי טוני מקבל ילד והוא מרגיש שהוא צריך להיות לבד (הכי בולשיט בעולם בערך), אמנדה מבינה שהיא לא מוכנה לאבד את ג'ק אבל ג'ק בינתיים ממשיך הלאה. וממש כשג'ק מגלה שהיא אוהבת אותו ורוצה להיות איתו וההוא מגיע אליה, היא נלקחת ע"י השוטרים למעצר.

כשהמתח בשיאו נשאר לראות מה יביא איתו הפרק האחרון לעונה. והמתח גם בשיאו לגבי גורל הסדרה- מנכ"ל ABC עוד לא הודיע האם תתחדש לעונה נוספת ואחרונה. הסיכויים לא נראים טובים בגלל רייטינג נמוך, אבל התקווה מגיעה מכך שהוא אמר שנקמה היא סדרה חזקה שתרמה מאוד לרשת, ויש דרכים יצירתיות להמשיך אותה לעוד עונה. נשאר לשאת תפילה ולקוות שהסדרה המדהימה תישאר איתנו עוד עונה, למרות שלא ברור איך אפשר יהיה לעשות את זה בלי ויקטוריה. מה שכן אושר הוא שמדלן סטואו, שמשחקת את הדמות של ויקטוריה, לא תחזור בעונה הבאה.

עם פרק שייתכן שיהיה האחרון לסדרה, מה יקרה בסוף? הכותבים אמרו שבגלל כל הטייטל של הסדרה וכל מה שקרה, אי אפשר שאמנדה תזכה לסוף הטוב שלה לגמרי. משהו לא טוב יצטרך להתלוות אליו או לקרות במקומו, ולא ברור אפילו האם תחיה או תמות!
לא יודע מה איתכם, אבל אני מחזיק אצבעות לסוף שמח שלה ביחד עם ג'ק ולעונה נוספת
 
למעלה